ONKO KOKEMUKSIA NOKKOSKALKISTA AUTTAAKO HIUKSILLE/HIUSTENLÄHTÖÖN? JOS AUTTAA NIIN MIKÄ MERKKINEN ON PARHAIN?
NOKKOS KALKKI
5
621
Vastaukset
- EKS...
Riippuu, mistä syystä hiuksia lähtee.
Mutta kalsium ei lisää/paranna hiustenkasvua eikä Pii eikä nokkonenkaan.
Biotiini voi auttaa, jos siitä on puutetta, mutta sekin menee ihan kokeiluksi.
Käyhän ensin lääkärillä tutkituttaas, ettei ole mitään "vaivaa", joka aiheuttais hiustenlähtöä esim. anemia, kilpirauhasen toiminnan häiriöt jne...
Jos olet n. 50 vuotias nainen, niin hormoonitoimman mutos aiheuttaa hiukan hiustenlähtöä.- voi saada
avun hiustenlähtöön.
- öljykkä
voi saada kirjoitti:
avun hiustenlähtöön.
Olen syönyt Omegan kalakapseleita. Mitenkähän on, voisiko tuota vehnänalkioöljyä lisänä käyttää. Eli onko niissä samoja aineita, jolloin tulisi tupla-annostus?
Nythän on viime aikoina paljon puhuttu siitä, ettei vitamiineja ole hyvä käyttää liikaa. - on E-vitamiinia
öljykkä kirjoitti:
Olen syönyt Omegan kalakapseleita. Mitenkähän on, voisiko tuota vehnänalkioöljyä lisänä käyttää. Eli onko niissä samoja aineita, jolloin tulisi tupla-annostus?
Nythän on viime aikoina paljon puhuttu siitä, ettei vitamiineja ole hyvä käyttää liikaa.ja myös vehnänalkioöljyssä on E-vitamiinia.Sehän on rasvaliukoinen joten ei liikaa saa käyttää.Googleta E-vitamiini,niin saat tietää päiväannoksen.
- syödä näitä
Käytän Frantsilan nokkospeltokortepuristeita, sekä heidän omega-öljyään (uusi tuote!) Suosittelen, hiukset ovat hyvässä kunnossa vaikka laitan väriä (luontaistuotekaupan)kuukausittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897