Mistä löytäisin ihanan Candy, Candy movien suomalaiset tekstitykset? olisi todella ihana jos joku tietäisi. Olen löytänyt ja ladannut tuon kyseisen elokuvan ja olisi todella ihana katsoa se jos vain saisin, siihen suomalaisen tekstityksen olen itse yrittänyt etsiä tuohon kyseisen elokuvan suomalaisia tekstityksiä tulokseta. Tai mistä löytäisin tuon elokuvan suomeksi puhuttuna. Ja sitten tietäisikö joku mistä voisin ladata candy candy jaksoja suomeksi puhuttuna itselläni, on vain tuo 6 kasetti jos niitä ei voi ladata niin mistä voisin osta ne kaikki kohtuullisen hintaan kun olen itse todellinen candy, candy fani, olisin todella, todella kiitollinen jos joku voisi kertoa minulle. Ja sitten vielä mistä voisin ladata manga/anime aiheisia elokuvia ja sarjoja (kummatkin, käy vanhat ja uudet) kun olen, itse manga/anime fani. Itseltäni löytyy nämä manga/anime aiheiset elokuvat kikin lähettipalvelu, kissojen valtakunta, totoro, Full Metal Alchemist Movie - Conqueror of Shamballla, Metropolis, Paprika ja candy, candy 6. ja sitten mistä löytäisin niihin manga/anime aiheisiin elokuvin ja sarjoihin tekstitykset jotka ovat ulkomaan kielisiä. Olisin todella kiitollinen jos joku tietäisi ja voisi kertoa minulle.
Etsin tekstitystä Candy, Candy movien (Finnish) ja Anime/Manga elokuvien ja sarjojen lataus sivuj...
mcsindy
2
1749
Vastaukset
- TheBigBOSS
Tuolta löytyy muutama tuhat suomenkielistä tekstitystä ja sivua päivitetään usein.
http://theboss.110mb.com/FinSubs/ - tiinalovescandy
hei olisiko sinulla toi candy elokuva? olen ollut itse aikoinani candy fani, ja nyt haluaisin sen tyttärelleni ostaa....voiko sitä siis vaikka polttaa tai jotain...maksua vastaan tietenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984