Hei !
Tarvitsisin tietoa parista asiasta:
Minulla on n. 1v6kk vanha dobberi narttu,
tyttö on todella pieni dobberiksi ja aika laiha ja en saa painoa millään nousemaan, ruuan lisääminen ei näytä auttavan.
Olisiko jotain konsteja millä paino nousee varmasti?
Sairas koira ei ole.
Sitten olisi sellainen ongelma, että tyttö tekee hätänsä sisälle kun olen poissa kotoa, kotona ollessani pystyy pidättämään vaikka kuinka kauan mutta esim. kun olen töissä ja tulen sitten töistä kotiin niin jo on tehty aina jonkinlainen hätä sisälle..
Mistä mahtaa johtua?
Mikä neuvoksi?
Minulla on aina ollut koiria myös rodun muitakin edustajia mutta ikinä en ole näihin ongelmiin törmännyt jotenka jokainen neuvo ja apu olisi tarpeen.
Kiitos jo etukäteen.
Apua tarvitaan
2
623
Vastaukset
- jeera
Kahden vuoden iässä koirallesi tulee ns.massa. Eli ei ole enään niin rimpula. Minulla neljäs dobberi ja kaikille tullut silloin, eli eivät ole enään niin rimpuloita.
Kannattaa tietenkin kysä eläinkaupasta ruokaa, saattaa toki johtua ruuan laadusta. Ruuan lisääminen ei niinkään vaikuta, vaan se että mitä syötät.
Tohon sisälle pissäämiseen, niin ei oikein auta kun oikeanlainen opettaminen yksinoloon. Eli koirasi joko osoittaa mieltä tai stressaa yksinoloa ja eikä saa pidäettä. Kannattaa ottaa vaikka koirakouluttajaan yhteyttä niin hän osaa neuvoa paremmin koulutuksessa.- jos
koira on kuitenkin vaikka allerginen esim. viljatuotteille ja on laiha siksi? Oletko jutellut eläinlääkärin kanssa asiasta? Massa kertyy ehkä vasta pari vuotiaana, mutta jos koira on muutenkin pienikokoinen, voi ongelma olla koiran hormonitoiminnassa tai ruuansulatuksessa.
Ehkä koira kärsii jonkin sortin eroahdistuksesta, kun se tekee tarpeensa sisälle vain, kun olet poissa. Kannattaa etsiä tietoa ko. vaivasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059