Viljami

Mitä mieltä?

Kertokaa hyvät ihmiset mielipiteitänne pojan nimestä Viljami. Millaisia mielikuvia kyseinen nimi teissä herättää?

Kiitos vastauksista!

11

2936

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anne-Maarit

vekkuli nimi. Itse en siitä oikein pidä, mutta kyllä se kaunis nimi on. Oletko ajatellut sitä lapsellesi?

• hmmm

Tulee mioeleen Viljami-vuokaranska.

• sami

Mulle ei tule mitään pahoja mielikuvia. Joku kaukaisempi sukulainen on sen niminen ja olen siihen tottunut. Aluksi aikoinaan, kun kuulin sen niin pidin outona, mutta en enää. Kivasti se sointuu. Mutta montaako Viljamia kutsutaan todella Viljamiksi, sitä kannattaa miettiä.

• Anonyymi

Aika monta en oo kuullu että viljamia muilla nimillä kutsuttais

• valpuri

Viljami on kiva ja hyvä nimi. nättikin. Viljamista tulee mieleen söpö maatalon poika. varmaan tekee tuo vilja-alku tuon mielikuvan.

• kesälapsi

on aivan ihana nimi...pikkulapsella =) on se kyllä muutenkin, voisin itsekin antaa sen nimen.

• Riikka

tulee mieleen, ehkä hiukan kujeileva ja hauska poika, nimi joka sopii, kaiken aikaa lapsena aikuisena ja vanhuksena, yksi suosikki nimistäni.

• Minna

Viljamista tulee mieleen pehmolelu-koirani,jolle annoin pienenä kyseisen nimen.Nimi on mielestäni oikein hyvä.En kuitenkaan antaisi sitä etunimeksi koska se on melko pitkä.Toisena nimenä aivan loistava.:)

• Anonyymi

Viljamissahan on vain 7-kirjainta?

• kotiäippä

Meidän ainokainen poikamme on nimeltään Viljami Ville Topias. Kuten jossain muussa yhteydessä samaisilla keskustelusivuilla olen todennut ollaan tyytyväisiä nimeen. Kovin on poika viljamin oloinen. Lempinimeksi on muotoutunut Viltsu, vaikka enemmän Viljamiksi kutsutaankin. Nyt Viljami on 5 vuotias - pikkuvanha vesseli!!

(Muina nimivaihtoehtoina meillä oli Julius ja Topias)

• Anonyymi

Mun ihana ihastus tulee heti mieleen se perus class clown mut silti best

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe