Viljami

Mitä mieltä?

Kertokaa hyvät ihmiset mielipiteitänne pojan nimestä Viljami. Millaisia mielikuvia kyseinen nimi teissä herättää?

Kiitos vastauksista!

8

2591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anne-Maarit

vekkuli nimi. Itse en siitä oikein pidä, mutta kyllä se kaunis nimi on. Oletko ajatellut sitä lapsellesi?

• hmmm

Tulee mioeleen Viljami-vuokaranska.

• sami

Mulle ei tule mitään pahoja mielikuvia. Joku kaukaisempi sukulainen on sen niminen ja olen siihen tottunut. Aluksi aikoinaan, kun kuulin sen niin pidin outona, mutta en enää. Kivasti se sointuu. Mutta montaako Viljamia kutsutaan todella Viljamiksi, sitä kannattaa miettiä.

• valpuri

Viljami on kiva ja hyvä nimi. nättikin. Viljamista tulee mieleen söpö maatalon poika. varmaan tekee tuo vilja-alku tuon mielikuvan.

• kesälapsi

on aivan ihana nimi...pikkulapsella =) on se kyllä muutenkin, voisin itsekin antaa sen nimen.

• Riikka

tulee mieleen, ehkä hiukan kujeileva ja hauska poika, nimi joka sopii, kaiken aikaa lapsena aikuisena ja vanhuksena, yksi suosikki nimistäni.

• Minna

Viljamista tulee mieleen pehmolelu-koirani,jolle annoin pienenä kyseisen nimen.Nimi on mielestäni oikein hyvä.En kuitenkaan antaisi sitä etunimeksi koska se on melko pitkä.Toisena nimenä aivan loistava.:)

• kotiäippä

Meidän ainokainen poikamme on nimeltään Viljami Ville Topias. Kuten jossain muussa yhteydessä samaisilla keskustelusivuilla olen todennut ollaan tyytyväisiä nimeen. Kovin on poika viljamin oloinen. Lempinimeksi on muotoutunut Viltsu, vaikka enemmän Viljamiksi kutsutaankin. Nyt Viljami on 5 vuotias - pikkuvanha vesseli!!

(Muina nimivaihtoehtoina meillä oli Julius ja Topias)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe