Kertokaa hyvät ihmiset mielipiteitänne pojan nimestä Viljami. Millaisia mielikuvia kyseinen nimi teissä herättää?
Kiitos vastauksista!
Viljami
11
2753
Vastaukset
- Anne-Maarit
vekkuli nimi. Itse en siitä oikein pidä, mutta kyllä se kaunis nimi on. Oletko ajatellut sitä lapsellesi?
- hmmm
Tulee mioeleen Viljami-vuokaranska.
- sami
Mulle ei tule mitään pahoja mielikuvia. Joku kaukaisempi sukulainen on sen niminen ja olen siihen tottunut. Aluksi aikoinaan, kun kuulin sen niin pidin outona, mutta en enää. Kivasti se sointuu. Mutta montaako Viljamia kutsutaan todella Viljamiksi, sitä kannattaa miettiä.
- Anonyymi
Aika monta en oo kuullu että viljamia muilla nimillä kutsuttais
- valpuri
Viljami on kiva ja hyvä nimi. nättikin. Viljamista tulee mieleen söpö maatalon poika. varmaan tekee tuo vilja-alku tuon mielikuvan.
- kesälapsi
on aivan ihana nimi...pikkulapsella =) on se kyllä muutenkin, voisin itsekin antaa sen nimen.
- Riikka
tulee mieleen, ehkä hiukan kujeileva ja hauska poika, nimi joka sopii, kaiken aikaa lapsena aikuisena ja vanhuksena, yksi suosikki nimistäni.
- Minna
Viljamista tulee mieleen pehmolelu-koirani,jolle annoin pienenä kyseisen nimen.Nimi on mielestäni oikein hyvä.En kuitenkaan antaisi sitä etunimeksi koska se on melko pitkä.Toisena nimenä aivan loistava.:)
- Anonyymi
Viljamissahan on vain 7-kirjainta?
- kotiäippä
Meidän ainokainen poikamme on nimeltään Viljami Ville Topias. Kuten jossain muussa yhteydessä samaisilla keskustelusivuilla olen todennut ollaan tyytyväisiä nimeen. Kovin on poika viljamin oloinen. Lempinimeksi on muotoutunut Viltsu, vaikka enemmän Viljamiksi kutsutaankin. Nyt Viljami on 5 vuotias - pikkuvanha vesseli!!
(Muina nimivaihtoehtoina meillä oli Julius ja Topias) - Anonyymi
Mun ihana ihastus tulee heti mieleen se perus class clown mut silti best
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262494
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572284Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762253Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161979- 841739
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71419Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301368Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141234- 41063
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32937