Kertokaa hyvät ihmiset mielipiteitänne pojan nimestä Viljami. Millaisia mielikuvia kyseinen nimi teissä herättää?
Kiitos vastauksista!
Viljami
11
2722
Vastaukset
- Anne-Maarit
vekkuli nimi. Itse en siitä oikein pidä, mutta kyllä se kaunis nimi on. Oletko ajatellut sitä lapsellesi?
- hmmm
Tulee mioeleen Viljami-vuokaranska.
- sami
Mulle ei tule mitään pahoja mielikuvia. Joku kaukaisempi sukulainen on sen niminen ja olen siihen tottunut. Aluksi aikoinaan, kun kuulin sen niin pidin outona, mutta en enää. Kivasti se sointuu. Mutta montaako Viljamia kutsutaan todella Viljamiksi, sitä kannattaa miettiä.
- Anonyymi
Aika monta en oo kuullu että viljamia muilla nimillä kutsuttais
- valpuri
Viljami on kiva ja hyvä nimi. nättikin. Viljamista tulee mieleen söpö maatalon poika. varmaan tekee tuo vilja-alku tuon mielikuvan.
- kesälapsi
on aivan ihana nimi...pikkulapsella =) on se kyllä muutenkin, voisin itsekin antaa sen nimen.
- Riikka
tulee mieleen, ehkä hiukan kujeileva ja hauska poika, nimi joka sopii, kaiken aikaa lapsena aikuisena ja vanhuksena, yksi suosikki nimistäni.
- Minna
Viljamista tulee mieleen pehmolelu-koirani,jolle annoin pienenä kyseisen nimen.Nimi on mielestäni oikein hyvä.En kuitenkaan antaisi sitä etunimeksi koska se on melko pitkä.Toisena nimenä aivan loistava.:)
- Anonyymi
Viljamissahan on vain 7-kirjainta?
- kotiäippä
Meidän ainokainen poikamme on nimeltään Viljami Ville Topias. Kuten jossain muussa yhteydessä samaisilla keskustelusivuilla olen todennut ollaan tyytyväisiä nimeen. Kovin on poika viljamin oloinen. Lempinimeksi on muotoutunut Viltsu, vaikka enemmän Viljamiksi kutsutaankin. Nyt Viljami on 5 vuotias - pikkuvanha vesseli!!
(Muina nimivaihtoehtoina meillä oli Julius ja Topias) - Anonyymi
Mun ihana ihastus tulee heti mieleen se perus class clown mut silti best
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem372704- 141496
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k91178Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3401109- 531048
- 45914
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20899- 46798
- 45790
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61784