Näin viime yönä aivan tolkuttoman merkillistä unta:
Olin haaksirikkoinen jollakin etelän merellä.
Merivesi oli kuumaa ja olin jo aivan uuvuksissa.
Viimein pääsin suurehkon vaaleahiekkaisen saaren rantaan uimasillaan.Oli niin syöneet kalat ja äyriäiset vaatteet,että olin suoraan sanoen munasillani.Niitäkin oli jo äyriäiset nyppineet.
Rannalla oli palnujen välille viritetty suuri
lakana jossa luji selvästi käsin maalattuna:
suomi24 keskustelupalsta 50 .Olin uinut henkeni pitimiksi palstalle! Ja kun rantauduin paremmin niin huomasin,miten palmujen siimeksessä makaili vähintäänkin viekoittelevissa asennoissa toinen toistaan viehättävämpiä kypsiä naisia!
Hämmästyin kun näin miten joukko komeita ja lihaksikkaita uroita palveli parhaansa mukaan ja kilvan naisia,tarjoillen herkkuja ja juomaa.
Asettauduin joukkoon mukaan kuuman auringon alla ja huomasin että tulijana sain kohtuullisen
suopean vastaanoton.Kaikki naiset halusivat palveluani ja hiki virtasi.
Keskustelu polveili terhakkaana ja
alltoilevana.Mitään ristiriitoja ei tuntunut olevan,vaan hyvä tuuli ja nauru oli vallalla.
Olin aika tavalla äimän käkenä.
Iloiset sutkaukset ja hersyvä huumori lensi ilmassa ja me uroot tunsimme olevamme jaloja
suuriruhtinaita autiolla saarella.Hymyssä suin palvelimme hyvässä lihassa olevia kypsiä
kaunottaria
Sitten saaren sisäosista kuului rytinää,
läheisestä viidakkokasvien puskasta kiilui
kaksi ihmis silmää."Tämä on vain unta"
huusi takkuinen ja parroittunut köriläs.
Eiiiii huusimme me palmujen katveessa.Ääni
paisui ja paisui kovemmaksi,kunnes heräsin
sängyssäni.
Poikanikin oli herännyt ja tuli kiukkuisena ja unisena toruen:mitä ukko huutelet keskellä yötä.
Sanoin että 50 kesakustelupalstalla oltiin
vähän reissussa ja heräsin puskahuutoon.
Aivan merkillinen uni.
13
660
Vastaukset
- pähkinainen
Mies v57 sitten koet tämän palstan pakopaikkana arjen kuumuudesta jossa ihmiset keitetään elävältä ja syödäänkin. 50 palsta on ilmineeraantunut jonkinlaisena paratiisisaarena ja nyt olet olet heräämässä todellisuuteen.
- mies-v57
Niin,onko tämä palsta tarkoitushakuisten tarinoiden ja kohdistettujen oivallusten kehto???
Vai tavallisten ihmisten keskustelua arjen iloista ja suruista???
Haluaako tehdä vaikutuksen? Vai olla vain yksi keskustelija?
Siihen minä kai lopulta otin kantaa.
Etelän väreissä,mutta kumminkin.
Iloa päivääsi.
- Kaivanto
muistaisin edes jonkun unen, edes läheskään noin hyvin. Koska nukun yleensä kuin tukki, pisin muistamani unenpätkä oli eilenkin se, että olin kansallispuvussa. Mutta missä, miksi ja mitä tekemässä, kenen kanssa?
- mies-v57
Kyllä tämä oli merkillisen eläväinen uni ja
toden oloinen.Viime viikolla näin myös
unen joka on vaivannut mieltä: odottelin jotain bussia ohimeneväksi tihkusateessa ja kaakkao
muki kädessä.
Kysyin itseltäni:mitätässä odottelen?
Sitten ajoi bussi ohitse ja näin syyn ja
mitä upeimman.Mutta lopetan tämän unen tähän...
Mukavaa päivää sinulle. - Kaivanto
mies-v57 kirjoitti:
Kyllä tämä oli merkillisen eläväinen uni ja
toden oloinen.Viime viikolla näin myös
unen joka on vaivannut mieltä: odottelin jotain bussia ohimeneväksi tihkusateessa ja kaakkao
muki kädessä.
Kysyin itseltäni:mitätässä odottelen?
Sitten ajoi bussi ohitse ja näin syyn ja
mitä upeimman.Mutta lopetan tämän unen tähän...
Mukavaa päivää sinulle.siis vääränä päivänä, tahi väärällä pysäkillä? No, unessa sattuu aina kaikenlaista selittämätöntä...
Hyvää päivää myös sinulle! Ja kauniita unia, oman kullan kuvia. - mies-v57
Kaivanto kirjoitti:
siis vääränä päivänä, tahi väärällä pysäkillä? No, unessa sattuu aina kaikenlaista selittämätöntä...
Hyvää päivää myös sinulle! Ja kauniita unia, oman kullan kuvia.Kyllä sitä sattuu.
Usein olen itse miettinyt,että näkeekös
sitä inta toiveistaan vain peloistaan.
Ja miten sitten uniaan selvittää.Ovatkos
peräti ennustavia.
Mutta kai sitä lopulta on vaan rajattava unet uniksi ja roikuttava arkitodellisuudessa.Ainakin
joltain osin.
Edelleen sinulle iloa päivääsi.
Selvästi toiveuni..:DD
- mies-v57
DD...hmmmm,tulee kaikenlaisia mieleen???
Lueppa huominen aloitukseni.
Kivaa päivää ja iltaa sinulle!
Tuohan on kuin Lostista. Katselin eilen seuraavan tuotantokauden 2. jakson.
Ettet vain olisi sinäkin katsonut LOSTia :)pitänee lukea ennen nukkumaanmenoa uudelleen.;))
PS: Missähän luurasivat kaikki tavallisen näköiset ihmiset? Oliko sinulla vaaleanpunaiset silmälasit, vai olitko tarkoituksella jättänyt meidät pois unestasi? ;))- nyt vasta tajusin
että niiden komeiden lihaksikkaiden miestenkin täytyy olla palstalaisia. :DD Kukahan on oikeesti?
- ujohymy,
kotikiusattu ihan varmasti on lihaksikas.
- fe.fa
elämä on harhaa; pelkkää illuusiota. Ihminen on elossa vasta olessaan unessa. Unet eivät valehtele. Ihminen vain valveillaolon harhassaan ei ymmärrä unien tottuutta. :D
Paljon oletettu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1271661
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858