Kaukaa tulit
Rakas
äärettömyksiin
veit haaveeni
Hellästi kiedoit
vain sinä
tiedät mihin
Ja minä elin elämäni
rankimman
yön
oppien kaiken
ainakin melkein
Lainassa kaikki
on vain
sen tiedän
ja.....
Silti aion muuttaa
eräpäivää
Lainassa
12
354
Vastaukset
- *runo64*
..rakkautta,haikeutta,kaikkia rakkauden tuntemuksia. vaikeaa arvostella täydellisyyttä-hyvin rakenettua kokonaisuutta.luku elämys joka koski ja tuntui sielussa asti.kiitos palautteen palautuksesta.kaikkea hyvää päivääsi.
Runoni täydellisyydestä
voidaan keskustella, mutta
vastauksesi kyllä hipoi jo sitä:)
Olen merkkisesti musertunut;)
- kaaru
teit minulle sen
mitä en osannut odottaa
rakkautta
lainassa minulle
palautuspäivä oli eilen
maksan sakot
palautan
kun haaveet ovat haihtuneet
siitä hellyydestä rakkauden
minkä sain
On kyllä taas "pläjäykset" runosiskoilta mahtavat:)
Siis ihan täydellinen on tämä runosi..huokaaMitä jos sanon, että lue edellinen vastaus,
jonka laitoin Runo64:lle, en oikein muuta osaa :DD
Kiitos, Kaaru
- Mysteriet
Käsittämättömän upea runo!
Sinä se tässä olet ketä en käsitä!
Nyt vaan pitää yrittää keksiä jotain
sanomista sinulle, ystävä hyvä:)
Jos sanon, että en tiedä kuka tämän kirjoitti,
se oli aamulla valmiina paperilla, kun heräsin,
niin menisikö tämä selitys läpi? :))
Sinulle aamulämpimiä ajatuksia :)
- lindalinda1
vai lainassa - hmmm.
Elämä, se on synnyttänyt Sinussa tämän runon.
Runon jossa värisee, värisee. - padme_amidala
tämä on HIENO *huh*
Nyt on sanat hukassa sinun kanssasi.
Olen aamujumissa ja sanon; olet sinäkin hassu, vedä henkeä välillä, niin voin sinua vielä kiittää!
On vaikea lausua kiitoksia, jos toinen on ihan sininen:DD
- *Rakkaudenlahja*
se on joskus rakkauskin pienen hetken vain kestää.Niin mielellään rakkauden pitäisi kauan itsellään mutta aina se ei onnistu.Runosi kertovat todella hyvin elämästä ja siksi nämä ovat niin kauniita.Sydämellinen kiitos ja halaus yöhösi!
Lainaa vain, lauloi joku jo aikoinaan,
ja se pitää paikkansa.
Olen kiitollinen sanoistasi.
Sinulle hali sumuiseen päivään:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2016156Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1685726BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2484270- 2333589
Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai143462Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1343416Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j593376Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1283239HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212966Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22419