elikkäs en jaksanut töissä ja simahdin niin sanotusti. oikeesti mulle tulee 3 Kk.n karenssi ja on kyllä sairaslappu. Mutta meinaan saanko enää mistään rahaa, muualta kuin korkean kynnyksen takaa siis sieltä sos.toimistosta.
Apua kun on kurjaa, mitenhän menettelen? Oikeesti tykkäsin työstä ja tykkään työstä, kuin työstä, mutta nyt saan kovan rangaistuksen kun en kestänytkään?
Tuli burn aut
3
537
Vastaukset
ei ole sairaus, vaan lääkärit diagnosoivat sen "masennukseksi". Se on sairaus siinä kuin selkäkipu ja flunssakin. Hakeudu sellaiselle lääkärille, joka tuntee alan; hän kirjoittaa sinulle asiallisen sairasloman. Ilman karensseja.
- siltä näyttää
Kyllä on kurjaa kun kahdessa viimeisessä työttömyyskurssissa on ollut näitä "romahtaneita".
Miksi kukaan lähimmäinen ei ole vinkannut työtoveriaan jotta osaisi mennä lääkäriin?
Nämä kaksi jotka olen tavannut ovat ajaneet itsensä aivan piippuun ja toinen oli joutunut rankan työpaikkakiusaamisen uhriksi.
Olen ollut jo ihan kamalan kauan työttömänä ja olenkin tuumaillut että varmaan työelämä on raaistunut.
Silloin kun olin aktiivityöntekijä, siitä on jo kahdeksan vuotta, en huomannut ketään joka olisi ollut ihan sipissä.
Mulla ne työt loppui vaan yksinkertaisesti siihen että firma lakkasi olemasta.
- Sairauslomasi...
Jos sairauslomasi ylittää 9 pvää, niin saat sairauspäivärahaa Kelalta. Hakemus sinne siis.
Ei kannata ilmoittautua työkkärissä, ennen kuin sairauslomasi on päättynyt. Yritä pitkittää sitä 3 kk:een ainakin, niin mahdollinen karenssiaika kuluu siinä. Jos lääkäri on todennut riittävän vakavan burn outin, niin hyvässä lykyssä vältät karenssin. Tai sitten ei. Se on työkkärin hallussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412