Onko teillä kenelläkään muulla ongelmana koiranne tukin rasvaisuus...
tiedän että rasvaisuus on myös hyvästä mutta liika on aina liikaa?
Mä en pese koiriani alvariinsa mutta eihän niitä saakaan pestä.
Mua vaan karmii se niiden turkin "likaisuus /rasvaisuus" silittäessä käsiin tulee ihan sellasta valkosta mitä nyt onkaan töhnää...
Olis vaan paljon kivempi kun sais silitellä ja pitää hyvänä koiruuksia ilman, että koko ajan pitää olla pesemässä kätösiä...
jos jotain vinkkejä niin otan mielellään vastaan.
turkin
3
366
Vastaukset
- 110663
Moi.
Minulla on alle 2.v kultsu tyttö, ja joskus oli meilläkin tuo ongelma.
Ostin k-kaupasta VO5 shampoo&balsam 2in1, joka oli tarkoitettu kaikille hiustyypeille, jossa ovat sekä shamppoo että hoitoaine samassa,
tällä sitten pesin narttuni ja
rasvaisuus hävisi, turkista tuli yllättävän kiiltävä, pehmeä, ja koirani ihokin oli parempi.
Tyttö tuoksui ja tuntui aivan ihanalta,
olin tyytyväinen.
Miettiessäni miksi turkki oli ollut niin talmainen ja rasvainen,
oli syy huoneistossa sisällä tupakointi,
ruoan käryt, toisten koirien kanssa telmiminen, jonka seurauksena kuola kuivui turkkiin.
Tätä shamppoota en vaihtaisi mihinkään, käytän samaa myös itse, ja sillä voi koiran pestä vaikka parin kuukauden välein.
kokeile ihmeessä, ja toivotaan että apu löytyy.
Se ettei koiraa saisi pestä, on mielestäni vanhentunutta tietoa, kyllä kunnon kylpy edes muutaman kerran vuodessa tekee koiralle hyvää.- VINKISTÄ
Täytyy käydä heti tänään ostamassa.
Jo testata toivon tosiaan että kyseinen konsti toimii =) - 110663
VINKISTÄ kirjoitti:
Täytyy käydä heti tänään ostamassa.
Jo testata toivon tosiaan että kyseinen konsti toimii =)OK. Kerrohan sitten miten kävi, ja nauttiko koirasi kylvystä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun483279Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5101978Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831857- 181542
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431458- 281366
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901339Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261252UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131188