Olen lukenut, että Ruotsalainen hapan silakka olisi hyvää haaskalle, mutta saako sitä ostettua Suomesta.
Ruotsalainen Hapansilakka
8
2617
Vastaukset
- suomesta
En ala mainostaa... iso tavaratalo, laatutavaraa.. liikkeitä hki,turku,oulu ainaki..
- suomesta
Sehän kulkee nimellä "surströmming".
Ja TOIMII ja haisee, kannattaa avata 10 litran ärpärissä , veden alla.
Ja mainostetaan nyt, prkl, Stockmann...- ***
Laita muutama pikkukala lasipurkkiin tai pulloon, ja anna muhia pari viikkoa lämpimässä. Sitten vain korkki pois ja pyyntiin.
PALJON HALVEMPAA. - suomesta
*** kirjoitti:
Laita muutama pikkukala lasipurkkiin tai pulloon, ja anna muhia pari viikkoa lämpimässä. Sitten vain korkki pois ja pyyntiin.
PALJON HALVEMPAA.Jep, varmasti toimis toi tee-se-itse hapatus kans..
Nois hapansilakoissa on aivan törkee lemu!! tulee bastardit kaukaakin ;)
- Elisama
Ketunsyötiksi se on parasta.
Monen metsästäjän kokemuksen mukaan.- antzaa
Eihän siintä mihinkään muuhun olekaan. On ne ruotsalaiset idiootteja kun tollasta syö
- kukkuuuuu
Mulla on nyt ollut puolen viikkoa viiden litran kanisterissa pilkottuja muikkuja ja vettä. Ei ole kerennyt vielä kunnolla mätänemään tuossa ajassa, mutta jumankekka se haisee jo nyt kun korkkia raottaa! Ei kannata krapulaisena mennä nuuhkimaan tai laatta lentää...
Korkillisessa kanisterissa mädätystä voi näköjään harrastaa kerrostalon kylppärissäkin. Mutta sen veran pitää tarkkailla paineen kehittymistä että raottaa korkkia välillä. Menis varmaan koko kerrostalo purkuun jos se satsi räjähtäisi sisällä, niin kauhea on tuotteen lemu :-) - A.M. Puja
Käyppä kalanviljelylaitoksella niin saat sieltä syöttiä niin paljon kuin haluat!
Siellä poistetaan kuolleet kalat päivittäin ja niiden poisviennistä ollaan varmasti tyytyväisiä.
Tehokkainta on tehdä haaska jo heti lumen sulettua. Metrin syvyinen kuoppa täytetään haaskaksi sopivilla tarpeilla ja peitetään. Kuopasta on syytä johtaa putki vapaaseen ulkoilmaan jolloin koko läänin ketut sen löytävät. Kettu ei käy haaskalla ennen lumen tuloa seuraavana syksynä, mutta näintehden on haaskalla kävijöitä runsaasti. Itse olen talven aikana saanut näin 58 kettua kahdesta haaskapaikasta eri puolilla pitäjää.
Parhaana yönä sain 4 kettua. Ammuttuja ei saa käydä välillä hakemassa, vaan sato korjataan yhtäaikaa poislähtiessä. Hyvälle haaskalle ei tarvitse tyhjiä reissuja tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086