Julki-imetys toivottavaa!!!

Julianna77

17

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinon!

Ei se tarkoittanut sinun, eikä muidenkaan, etovia, suonikkaita maitoutareita.

Imettävät äidit kotiin lapsensa kanssa. Niin se on ollut ennen ja niin sen pitäisi olla edelleenkin.

• OMAN VAIMON

Ei tarvitsisi niin paljon viljellä tätä "happamia sanoi kettu" -asennetta tässä keskustelussa.

Miten niin "niin se on ollut ennen" - kyllä ne imetettävät ovat olleet äitien mukana talon töissäkin, vai puhutko 70-luvusta kun sanot "ennen"? Kasvahan sinäkin vähän...

• Näin on!
        OMAN VAIMON kirjoitti:

Ei tarvitsisi niin paljon viljellä tätä "happamia sanoi kettu" -asennetta tässä keskustelussa.

Miten niin "niin se on ollut ennen" - kyllä ne imetettävät ovat olleet äitien mukana talon töissäkin, vai puhutko 70-luvusta kun sanot "ennen"? Kasvahan sinäkin vähän...

Mun vaimo on aikoinaan imettänyt ja imetti kotona. Hän ei ollut, eikä ole, vastenmielinen, hän on lasteni äiti.

Mutta nämä baari-imettäjät ovat tosiaan ällöttäviä.

Talon työt yleensä tehdään kotona.

• valois*
        Näin on! kirjoitti:

Mun vaimo on aikoinaan imettänyt ja imetti kotona. Hän ei ollut, eikä ole, vastenmielinen, hän on lasteni äiti.

Mutta nämä baari-imettäjät ovat tosiaan ällöttäviä.

Talon työt yleensä tehdään kotona.

vaimos varmaan olis pysynyt kotona neljän seinän sisällä ensimmäisen vuoden ;))))

Minä hoisin lasta, en taloa ...

• Näin on!
        valois* kirjoitti:

vaimos varmaan olis pysynyt kotona neljän seinän sisällä ensimmäisen vuoden ;))))

Minä hoisin lasta, en taloa ...

Ei tarvinnut pysyä neljän seinän sisällä. Imetti kotona, ei baareissa.

Jotkut naiset kykenevät hoitamaan lapsen lisäksi kotiakin. Sinä ilmeisesti et.

• tietosi

keräät? Suonikkaita maitoutareita? Jätkä on lukenut siementäjän käsikirjaa ja nyt se tietää naisista kaiken? Harrastatko seksiä lypsyjakkaralla seisten?

• valois*
        Näin on! kirjoitti:

Ei tarvinnut pysyä neljän seinän sisällä. Imetti kotona, ei baareissa.

Jotkut naiset kykenevät hoitamaan lapsen lisäksi kotiakin. Sinä ilmeisesti et.

minä kyllä ruokin lapseni siellä missä liikuin, ei siihen kotia tarvittu! Aika hankalaks olis mennyt, jos olis pitänyt aina kotiin hurauttaa autolla imettämisen takia ;) 50 km... joo :-DD

Se mikä vaimolles sopi ei ole mikään ainoa oikea tapa olla ja elää. Ja mistähän päättelet, etten kotona olis ollut ollenkaan, hyvä mielikuvitus sulla on kyllä :))) Kotihommat tehdään kotona, siihen en todellakaan imetystä laske.

Jaa ja baareissa... eipä oo tarvinut baareissa ravata, kun ei tuo puoli paljoa enää kiinnosta, sori! Pikkasen hutiin menee arvailusi, reppana.

Olen minä joskus kuullut tuon vastakkainasettelun, että imettävä äiti ei muuta tee, kuin imettää, että ei kotiaan hoida jne, mihinkähän sekin perustuu, oikeasti, aika huvittavaa! Enemmän korvikkeen lämmittelyyn aikaa menee :=)

• valois*
        valois* kirjoitti:

minä kyllä ruokin lapseni siellä missä liikuin, ei siihen kotia tarvittu! Aika hankalaks olis mennyt, jos olis pitänyt aina kotiin hurauttaa autolla imettämisen takia ;) 50 km... joo :-DD

Se mikä vaimolles sopi ei ole mikään ainoa oikea tapa olla ja elää. Ja mistähän päättelet, etten kotona olis ollut ollenkaan, hyvä mielikuvitus sulla on kyllä :))) Kotihommat tehdään kotona, siihen en todellakaan imetystä laske.

Jaa ja baareissa... eipä oo tarvinut baareissa ravata, kun ei tuo puoli paljoa enää kiinnosta, sori! Pikkasen hutiin menee arvailusi, reppana.

Olen minä joskus kuullut tuon vastakkainasettelun, että imettävä äiti ei muuta tee, kuin imettää, että ei kotiaan hoida jne, mihinkähän sekin perustuu, oikeasti, aika huvittavaa! Enemmän korvikkeen lämmittelyyn aikaa menee :=)

Tarkoitin lauseella, "hoisin lasta enkä taloa", sitä että imettämiseen nyt ei todellakaan sitä taloa tarvitse... Kun omassa tekstissäsi rinnastat imetyksen kodinhoitoon, mikäli oikein ymmärsin.

• olevansa oikia
        tietosi kirjoitti:

keräät? Suonikkaita maitoutareita? Jätkä on lukenut siementäjän käsikirjaa ja nyt se tietää naisista kaiken? Harrastatko seksiä lypsyjakkaralla seisten?

tosi miäs.. Mutta tiesiköhän, notta tosi miähellä on aina lusikallinen paskoo housuissa, jottei sauma hiärrä!!!

• sivullinen...
        valois* kirjoitti:

Tarkoitin lauseella, "hoisin lasta enkä taloa", sitä että imettämiseen nyt ei todellakaan sitä taloa tarvitse... Kun omassa tekstissäsi rinnastat imetyksen kodinhoitoon, mikäli oikein ymmärsin.

Mun mielestä et oikein ymmärtänyt.

Eiköhän se ollut vastaus sille, joka kirjoitti, että ennen lasta pidettiin mukana talon töissä.

Ainakin meilläpäin baari tarkoittaa, mitä tahansa kahvilaa, ravintolaa, huoltoasemaa jne.

Itse en henkilökohtaisesti myöskään pidä näistä julki-imettäjistä. He ovat vastenmielistä katottavaa ja moni haiseekin pahalle.

• sivullinen....
        tietosi kirjoitti:

ihan omakohtasta ja kokemusperäistä.

Ja yhdyn kyllä tuohon, että julki-imettäjillä on suonikkaat utareet.

Pyydäpä miestäsi, josko hän haluaisi panna sinua lypsyjakkaralla seisten!

Ja miksi sinua ylipäätään kiinnostaa kenenkään seksielämä?

• Coffee house
        sivullinen... kirjoitti:

Mun mielestä et oikein ymmärtänyt.

Eiköhän se ollut vastaus sille, joka kirjoitti, että ennen lasta pidettiin mukana talon töissä.

Ainakin meilläpäin baari tarkoittaa, mitä tahansa kahvilaa, ravintolaa, huoltoasemaa jne.

Itse en henkilökohtaisesti myöskään pidä näistä julki-imettäjistä. He ovat vastenmielistä katottavaa ja moni haiseekin pahalle.

Aivan, kauhian kiva kun menet kahvilaan ja maksat maltaita siitä kahvista ja sämpylästä niin sitten siihen tulee imettäjä jonka lapsi lussuttaa tissiä, ja tosiaan imelä maidon haju leviää ympäristöön, niin alkaa kyllä etomaan. Voihan vee, miksei ne voi mennä sinne lastenhoitohuoneeseen imettämään kun ne on bygattu juuri sitä tarkoitusta varten. Mutta kun ei ole käytöstapoja niin ei ole. Jos olisin kahvilanpitäjä niin ohjaisin muualle imettämään.

• sillä sun

vaimollasi onkin etovat, suonikkaat maitoutareet, niin ei se tarkoita, että mulla tai muilla imettävillä olisi.

Miehet tekemään 16-tuntisia työpäiviä kuudeksi tai seitsemäksi päiväksi viikossa. Niin se on ollut ennen ja niin sen pitäisi olla edelleenkin.

• Näinon!
        sillä sun kirjoitti:

vaimollasi onkin etovat, suonikkaat maitoutareet, niin ei se tarkoita, että mulla tai muilla imettävillä olisi.

Miehet tekemään 16-tuntisia työpäiviä kuudeksi tai seitsemäksi päiväksi viikossa. Niin se on ollut ennen ja niin sen pitäisi olla edelleenkin.

Mun vaimolla on kauniit rinnat silloinkin, kun imettää. Ja imettää kotona silloin, kun imettää. Eikä ole tullut höppänäksi.

Mutta niillä ämmillä, jotka imettelee missä sattuu, näkyy olevan rumat utareet.

Ja tosiaan on niin, että nämä julki-imettäjät haiseekin pahalle. Joku tuosta mainitsikin tässä ketjussa. Mistähän se johtuu?

• imetettäköön
        valois* kirjoitti:

siellä missä tarve tulee.

• voi kaks minuuttia
        imetettäköön kirjoitti:

siellä missä tarve tulee.

oottaa

• Kukkate

Täytyy kahden lapsen äitinä kertoa mieheni hauska kommentti siitä että vaikka näitä julki imettäjiä näkyy joka puolella niin ikinä ne eivät ole olleet kauniita eikä nuoria. Kauniilla nuorilla äideillä löytyy käytöstavat ja järki, eikä kukaan halua kauniita tissejään ilmaiseksi näyttää. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe