Tallinnan piraatti "bikers for veterans" tuotteet.RRkl.

bvf

Tallinnassa myynnissä piraatti "bikers for veterans" paitoja !

Nyt täytyisi bikereitten tehdä matka tallinnaan ja kertoa ystävällisesti ko piraattituotteiden myyjille, että niin ei saa tehdä !

Ko paitasysteemeissä mukana iso määrä eri kerhojen porukoita, uskoisin, että uskottavan neuvottelumatkan tekeminen tallinnaan onnistuisi kohtalaisen helposti. Mukaan saisi houkuteltu varmaankin myös tallinnan pyöräkerhoja ?

9

3274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talllin

      Ai myydäänkö virossa piraatti tuotetta?
      Ei olisi kyllä ikinä uskonut !
      Piraatti on jees,hyvää ja halpaa.

      • tapauksessa koska

        tässä on kyseessä meidän sotaveteraaneille tarkoitetuista rahoista. Eli eiköhän lähetä porukalla Vironpuolelle neuvotteleen sotaveteraanien osuuksista. Sitten pieni sivuhuomautus, jokainen Suomalainen joka ostaa kyseisen Paidan/ hupparin piraattina on mielestäni maanpetturi...


      • 1944
        tapauksessa koska kirjoitti:

        tässä on kyseessä meidän sotaveteraaneille tarkoitetuista rahoista. Eli eiköhän lähetä porukalla Vironpuolelle neuvotteleen sotaveteraanien osuuksista. Sitten pieni sivuhuomautus, jokainen Suomalainen joka ostaa kyseisen Paidan/ hupparin piraattina on mielestäni maanpetturi...

        Hanki oma elämä....


    • juise

      koko homma...tekopyhät ostavat itselleen hyvää omaatuntoa, mutta ovat 30 myöhässä!

      veteraanijärjestöillä on kyllä rahaa, mutta käyttäjät ovat huvenneet.

      • ..........

        10 pistettä kommentistasi!!!! Asia on juuri näin!!


      • R.Yssä
        .......... kirjoitti:

        10 pistettä kommentistasi!!!! Asia on juuri näin!!

        Jos väität näin, todista se!


      • jiwe
        R.Yssä kirjoitti:

        Jos väität näin, todista se!

        tiedossahan tuo on tjn
        weteraani järjestöillä on aina ollut warallisuutta mielin määrin mut mihin ne on kohdistettu se onkin eri asia :=)
        ja se mihin ne käytetää kun WIIMEINEN aito weteraani kuolee?
        menee warmaan omaisuuden hoitajien palkkioihin kuten aina keräysten jälkeen :=(
        ja kerro sie monta weteraania on enää elossa :=)
        siis aitoa weteraania


      • Irön

        Niissä vaatteissa lukee "Kiitos" , jollet ole asiaan paremmin perehtynyt. Kiitos on kohdennettu sotaveteraaneille panivat itsensä likoon, esimerkiksi sen tähden jotta te finninaamat saatte kirjoitella tänne mitä haluatte, ilman että tulee Tsekan jälkeläiset viemään kuulusteluihin.
        Mun päällä noi ryysyt merkitsee syvää kunnioitusta niitä kohtaan jotka maatamme aikoinaan puolustivat, sekä niitä jotka sotien jälkeen maamme jälleen rakensivat. Ne kuteet on myös iso keskisormi niille jotka ovat maamme puolustajien ja jälleenrakentajien hyvinvoinnin unohtaneet, ja ovat nyt sitä kaikkea aikaansaatua tuhoamassa.
        Rahalla ei näille urhoille ja urhottarille enää onnea saada, mut mä luulen että kun vanhus näkee vaikkapa onnelliset vanhemmat leikkimässä onnellisten lasten kanssa, niin jos hän jotain on maamme eteen tehnyt, varmasti tietää ettei ollut turhaa se.Toinen mitä useimmat veteraanit ja vanhukset tarvitsevat, on niinkin yksinkertainen asia kuin kaveri.
        Sen mukaan tässä pitäis elää, ja noi BFV-tuotteet aika monia siitä varmasti muistuttaa, että jotkut on pannu aika vitusti likoon sen eteen että tässä ollaan.
        Ja kun tällainen BFV - kampanja on nyt kerran keksitty, niin minkä takia se joitakin häiritsee noin paljon? Että jotkut haluaa ess olla kiitollisia kun eivät enää muutakaan voi.


      • Mikä tekee esim minusta tekopyhän,sekö että mulla on näiden mc- kerhojen myymä huppari itselläni?
        Mun mielestä ne on tehnyt mahtavaa työtä,et ovat järkänneet tälläsen kamppanjan ja vielä niiden ihmisten eteen, jotka ovat maatamme puolustaneet.
        Jokunen heistä on vielä jäljellä,sun pitäs omin silmin nähdä ne veteraanit,minä olen ne nähnyt..

        Parempi on antaa apua nyt,kun ei milloinkaan.


        Me ei tiedetä mitä on taistella sodassa,saada vammoja,haavoittua,ihan sen takia,et sulla ja mulla ois hyvä olla.

        Ajatele miten pienestä kiinni oli koko juttu.
        Minä arvostan todella paljon sotaveteraaneja,niin myös sinunkin tulisi tehdä.

        Samalla arvostan näitä kerhoja,sillä siinä on kerhot hyvällä asialla...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe