Onko jotain niksiä miten saisin kahvitahran pois paidasta, joka ei lähde pesukoneessa. Kaipaisin neuvoja! Kiitos jo etukäteen.
Kahvitahra pois paidasta
4
8697
Vastaukset
- kahvitahra
se on valkoinen paita
- poisss
Kahvi
1. Tuoreena kylmä vesi.
2. Pesu entsyymipitoisella valkopesuaineella. Voit esikäsitellä nestemäisellä pyykinpesuaineella ennen pesua.
3. Valkaisu tekstiilin mukaan.
Tämän ohjeen löysin netistä. En sitten tiedä onko apua. Mutta itse olen ainakin valkaisemalla saanut pois kaikenlaisia tahroja.- kasvivärjääjä
Kahvia käytetään lankojen värjäykseen.On siis todella vaikeaa poistaa kahvitahraa. Pitäisi poistaa HETI. Tahra ei saisi kuivua.Kahvi väri vaalenee aika nopeasi auringon valossa.Paita siis aurinkoon( voi lähteä paidankin väri)
Olen itse saanut tahran pois svapin sinisellä.Olen kolkeillut kaikkea muitakin( esim allway jne), ei ole väri lähtenyt. - Kesämansikka
kasvivärjääjä kirjoitti:
Kahvia käytetään lankojen värjäykseen.On siis todella vaikeaa poistaa kahvitahraa. Pitäisi poistaa HETI. Tahra ei saisi kuivua.Kahvi väri vaalenee aika nopeasi auringon valossa.Paita siis aurinkoon( voi lähteä paidankin väri)
Olen itse saanut tahran pois svapin sinisellä.Olen kolkeillut kaikkea muitakin( esim allway jne), ei ole väri lähtenyt.Pakko kertoa tämä vinkki: kokeile maalikaupasta ostettavaa ruosteenpoistoainetta. Omalle vaalean keltaiselle paidalleni roiskui isot kahvitahrat ja olin jo valmis heittämään paidan roskikseen, kun puhdistus tuntui toivottomalta. Olen aiemmin saanut esim. pinttyneet hikitahrat valkoisten paitojen kainaloista pois samaisella aineella ja ajattelin testata myös kahvitahroihin. Ajattelin, ettei se mitään ota jos ei annakaan; paita olisi kuitenkin pilalla. Nyt se on kuin uusi! Kannattaa ainakin kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741