Salaa nähtyä

Onnen Kerjäläinen

Kerronpa erään tapahtuman 70-luvun alusta. Olin tuolloin vilkas ja utelias miehuuteensa heräävä 14 vuotias poika. Asuimme maalla savossa vuokralla eräässä maatalossa, jossa oli kaikestaan vuokralaisia 5 perhettä.
Minulla oli tapana kiipeillä heinäladon kattoparrujen päällä ja siellä nytkin olin sadetta pitämässä ja aikaani kuluttamassa. Olin siellä myös monet kerrat pitänyt itseäni hyvänä milloin ketäkin pihapiirissä liikkuvaa naista mielessäni naiden. Nautinnollisia kuvitelmia ja vain ja ainostaan kuvitelmia, sillä en ollut edes suudellut ketään siihen mennessä. Ainoat alastomat naiset, jotka olin nähnyt, olivat äitini ja siskoni eivätkä he aiheuttaneet minussa kuin hieman kiusaantumista. Joskus olin saunassa tosin jäänyt ihmettelemään äitini pillua, miten pitkä se viiva olikaan ja miten kumman takana se oli.
Istuin haaveissani nytkin orren päällä hämärässä, lähes pimeässä katon rajassa kun näin ladon pikkuoven aukeavan ja ovesta lankeavassa valokiilassa seisoi isäntä ja talon emäntä. He astuivat sisälle latoon mitään puhumatta kuin arkiaskareissaan.
Isäntä astui lattialaudoille ja narahdus kertoi puun kunnioittavan hänen yli 120 kg:n kunnioitettavaa painoansa. Isäntä , Eero nimeltään, oli muutenkin iso ja roteva mies, kun taas vaimonsa Aili oli 160 senttinen , hoikka, pyöreäpyllyinen vaalea kiharahiuksinen nainen.
-   Kuules nyt Aili, puhkesi isäntä ääneen. Ei tästä yhteiselosta nyt tahdo tulla mitään, kun tuo sinun sisaresi on koko kesän lomaansa viettämässä ja nukkuu koiran untaan viereisessä huoneessa ja sinä et anna minulle kun en minä pysty niin hiljaa naimaan, puuskuttaahan sitä varmaan pienemmätkin miehet, saatikka tämmöinen raavas iso mies.

-   En minä pääse yhtään tunnelmaan kun sisko kuulee joka sängyn narahduksenkin. Kyllä minä pystyn olemaan kesän ilman sinun köyrimistäsi.

Ailin äänestä kuulin selvää kiukkua ja loukkaantumista. Katselin piiloni pimennosta noita kahta jotka seisoivat metrin päässä toisistaan ja purkivat omaa mieltään toisilleen.
Tajusin Ailin pitäneen Eeroa puutteessa jo ehkä pari kolme viikkoa, jonka nuo vieraat olivat jo viipyneet.
Eero astui askeleen ja otti Ailin halaukseensa. Kädet kiertyivät naisen ympäri ja Ailin pää oli Eeron rintaa vasten.
-   Onko hyvä olla siinä? kuulin isännän äänen kuiskaavan.
-   Onhan se ...Aili vastasi hennosti.

Isännän kädet hyväilivät emännän selkää ja niskaa ja Eero alkoi etsiä Ailin huulia omilaan.
-   Älä , en minä täällä ja keskellä päivää, sanoi Aili topakasti ja luiskahti Eeron käsien alta irti miehestä.
-   Vai et , no ei kait sille mitään voi. Mutta ei tänne kukaan tule ja mun tekee mieli. Koita...
Eero otti Ailin käden ja vei sen housujensa etumukselle. Näin kuinka Aili ensin antoi kätensä vain olla housujen päällä, mutta hetken päästä otti kouransa täyteen housujen sisällä pullottavaa elintä..
-   Se se on aina yhtä mielettömän kova, oot sinä semmoinen pukki. Ailin äänessä oli nyt erilainen , tumma sointi.
Taas isäntä yritti suudella Ailia ja nyt tämä ei enään vetäytynyt vaan kietoi kätensä Eeron kaulan ympäri ja imi kiihkeästi hänen huuliaan.
Katselin ylhäältä hiiren hiljaa ja oma pojan kullini oli hypähtänyt seisomaan tomerasti. Vein käteni housuni kauluksesta sisään ja puristelin silkin pehmeää päätä.
Alhaalla Eeron kädet jo puristelivat Ailin pakaroita ja isäntä oli todella kiimaisen näkoinen.
Kuulin Ailin ynähtelyjä kun isännän kädet puristelivat pyllyä mekon läpi.
-   On pakko saada, Aili rakas, annathan....
-   Annan, huokaisi Aili raskaasti.
-   Mutta älä hosu kun ei olla pitkään aikaan oltu....

Eero lähti taluttamaan Ailia ladon nurkkaan, jossa oli tyhjiä viljasäkkejä nipussa.
Isäntä otti kolme säkkiä ja aukaisi ne heinien päälle.
Näin selvän kohouman Eeron housuissa hänen touhutessan säkkien kanssa. Aili katseli vierestä posket punaisina.
Minulla oli esteetön ja riittävästi valaistu näkymä alapuolellani. Valokaistale lankesi pölyisestä ainoasta ikkunasta tuohon nurkkaan , jossa arvasin kohta näkeväni ensimmäisen rakastelukohtaukseni.

Eero otti Ailia vyötäisltä kiinni ja kaatoi hänet hellästi säkkien päälle.
Kuulin Ailin kiherryksen kun isännän käsi meni polvelle ja veti hametta reiden päältä ylemmäs.
He suutelivat jälleen kiihkeästi ja Eeron käsi vaelsi polven ja hameen alta paljastuneen vaalean pikkupöksyn lahkeen välillä.
Aili hyväili Eeron niskaa suudellessaan ja sitten isännän peukalo meni pöksyjen kauluksen alle.
Eero alkoi vetämään pöksyjä pois ja Aili nosti pyllyään ja koukisti polviansa.
Aili auttoi pöksyt nilkoistaan toisen jalkansa varpailla ja Eero rullasi hänen mekkoansa rintojen alle makkaralle. Aili makasi katseltavanani mekko rullalla ja vatsa ja lantion seutu paljaana. Nyt näin ilmielävän pillun, tai lähinnä tummat karvat hiukan levällään olevien reisien välissä.
Eeron paksu sormi meni pillun karvojen sekaan ja hän liikutti sormeaan ensin pitkin pillua kunnes jäi hieromaan pimpin yläosaan. Sormi teki pyörittävää liikettä ja Ailin hengitys oli jo varsin kuuluvaa ja hengästynyttä.
Eero oli toisella kädellään kaivanut Ailin rinnat esille mekon ja liivien kätköistä ja näin parin nyrkkini kokoiset vaaleat tissit joiden tummia ison rusinan kokoisia nännejä Eero välillä lipaisi kielellään.
Aili suu oli hiukan raollaan ja huulet loistivat helakan punaisina isännän imiessä rintoja ja sormen pyöriessä pillussa.
-   Uuuh..se on niin ihanaa...aiiihh..oooiiihh, voi luoja..Eero...Oiihhh
Aili voihki ja kasvoilla välkehti ilo ja nautinto.
Ihana näky, Aili makasi reidet levällään polvet pystyssä ja Eero oli hänen vieressään polvillaan.
Ailin käsi meni Eeron alle ja kuulin vyön soljen kilahtelua Ailin huokailujen seassa.
Näin miten Ailin käsi alkoi liikkua ylösalas Eeron mahan alla. Isäntä urahti ja levitti jalkojaan kuin tukevamman asennon hakeakseen.
Kuulin parvelleni litinää, huokailuja , kahinaa ja matalampaa urahtelua.
-   Se on niin kova ja suuri...uuiiihhh.. Sen pää on ihan märkä ja liisterissä...Oooiihh, tule Eero kulta jo mun reisien väliin...aaiiihh...ota sormi pois...oooohhhh, kiihottaa niinnhh...

Eero nousi seisomaan ja laski henkselit olkapäiltään ja veti housunsa alas potkaisten samalla kengät jalastaan...
Nyt näin aikuisen miehen seisovan kullin koko mitassaan ja täytyy myöntää, että omani oli vielä pojan peli...
Ailin silmät olivat liimautuneet tuohon tumman puhuvaan suonikkaaseen, paksuun ja uhmakkaasti pystyssä seisovaan kaluun.
-   Hooihhh, nyt saat pimppiä, karkasi Ailin huulilta ja Eero asettui polvilleen Ailin pystyjen, levällään olevien reisien väliin.
Eero otti molemmin käsin tukea heinistä ja Ailin käsi meni heidän väliinsä napojen kohdalta. Arvasin hänen jälleen tarranneen kiinni isännän kullista, ja samalla tajusin miksi.
-   Nyt on huulilla, ooiihh Eero, varovasti...aaah.Siitä on niin monta viikkoa....
Eeron lihava karvainen takamus oli maidonvalkeiden reisein välissä ja hyvin pientä nytkytystä tehden isäntä alkoi ilmeisesti työntyä emännän pilluun.
-   Uuuhhh, sinä halkaiset minut...ooiihhh, se on niinnh....aaaiihh..

Ailin pää oli Eeron rinnan kohdalla ja näin hänen kasvonsa sivulle kääntyneenä. Silmät olivat puoliummessa ja kasvoilla karehti vuoroin hymy ja vuoroin kuin irvistys...
Kyllä minä hämmästelin ja olin peloissani etten vaan paljastuisi, koska tämän tahdoin nähdä loppuun asti.
Nyt Eeron takamus alkoi tehdä laajempaa liikettä, se souti ylös ja alas Ailin reisien välissä ja litinä voimistui ja Ailin voihkintaan sekoittui Eeron huohotus ja puuskutus.
-   On sulla Aili rakas tiukka ja märkä pimppi. Kuuletko miten se kirnuaa....aahhha...
-   Oiihh...tekee niin hyvää....siitä ...oiihh..siinä on herkkupaikka...oiihh...siitä hiero kalun päällä..oiihhjjjoii...

Isännän selkä meni kaarelle kun hän koukkasi kullillaan alhaalta ylöspäin. Joka työnnöllä Aililta karkasi voihkaisu ja Ailin sormet haroivat Eeron karvaista leveää takamusta.
-   Lopeta...heti...hei muistin....oiihh....lopeta ..Eero, mulla on vaaralliset päivät...oiihh...ei saa .....eiihhh..lopeta...aiihha...
Eero jäykistyi kesken liikkeensä ....ja vetäytyi irti Ailista nousten polviensa varaan istumaan....
-   Noh voi helkutti.... sekin vielä...onhan se tietysti ettei me enään muksuja lisää...mutta...kun olisi kohta tullut..

-   Niihnns..huhh. kamalaa jättää keskennh..mutta ei uskalla...
Ailin kasvoilla paistoi selvä pettymys kun hän katseli Eeron nytkähtelevää kalua. Minäkin näin kullin kiiltävän limaisena ja aivan Eeron karvojen juuressa oli selvää vaaleaa vaahtoa....
Aili makasi reidet levällään ja pillun huulet olivat selvästi raollaan....karvat vaikuttivat sottaisilta, kuin liimatuilta...
-   Pakko saada. Ota suuhun....
-   Ei Eero, sitä minä en tee. Ohhoh...huh..Ailin otsalla oli hiukset kostuneet hiestä ja posket rusoitti kuin pakkasen jäljiltä.
-   Uskaltaiskohan sinuun luottaa....malttaisitko ottaa pois kun tulee...
Aili katsoi Eeroa kysyvänä...ja Eero alkoi uudestaan kallistua Ailin reisien väliin...
-   Yhhmmrr, kuului urahdus kun kulli luiskahti odotavaan rakoon...eipä tarvinnut enään kädellä auttaa...
Eero nojasi käsiinsä ja jatkoi koukkimistaan siitä mihin äsken jäi ennen Ailin hätääntymistä..

-   Oiihhh...voiihhh, eero...aaahh..huhhh
Aili voihki ja puristeli isännän karvaisia pakaroita , leipoi kuin pullataikinaa ja Eero tihensi tahtiaan. Pillun litinä kuului selvästi, Aili nosti reitensä niin pystyyn, että polvet olivat Eeron kainaloissa.
Näky oli rietas. Ailin kauniit kasvot kuulsivat Eeron rinnan alta ja suusta pääsi koko ajan erilaisia naukaisuja ja huokaisuja ja voihketta.
Ailin lantio souti Eeron raskaan painon alla isännän työntöjen tahdissa. Siirryin varovasti orrellani sen verran että sain aivan suoran näkymän takaapäin heihin.
Eeron leveää niskaa hyväili Ailin sormet ja toinen käsi oli Eeron kyljen läskipoimuissa. Ailin kynnet painuivat Eeron kylkiin ja isäntä murahteli työntöjen lomassa. Eeron puuskutus oli todella jo kovaa, eipä ihme ettei Aili antanut siskon kunnellessa...
-   Ooiihh...muista...älä laske....ota poish..Eero kulta ...sittenn..ooihh..
Nyt Ailin reidet alkoivat tehdä kuin polkemisliikettä Eeron kylkiä vasten ja emäntä koitti nostaa lantioitaan ylös vasten isännän jokaista työntöä
- Aiioiih...Eero..aahha...oihh..vielä ...älä laske...muista..vielä...ooohh...kohta...oiihh...muista..eiihhh
Tajusin jotain uutta Ailin äänessä, se oli kuin puuroa, kireätä ja samalla malttamatonta voihketta...
-   Aaiihh...oiihh...älä..Eero..muista ei saah....oiihhhh...vielä...ieiih.....

Nyt Aili otti Eeroa molemmin käsin niskasta kiinni ja Ailin oma niska kääntyi kaarelle ja samalla Eero rojahti painollaan Ailin päälle ja vei kätensä Ailin pyllyn alle ja otti molemmat pakarat kouriinsa.
-   Oiihh...eaahhh..muista..oiihh...kohta.. ihan...oiihh
Eeron lihava takamus hakkasi Ailin reisien välissä mahdottoman kovaa, isot kivekset olivat vetäytyneet aivan kullin juureen supppuun , näin vilauksilta punaista Ailin pillua kullin vetäytyessä terskallaan aivan huulien juureen...
-   Nyt...oiihh...ota pois...muista..aahha..Eeero multa tulee..Eerroohh
Aili uikutti suoraa ininää ja risti säärensä Eeron pakaroiden yli ja Eero yritti irtautua, mutta täysin hallintansa mennettänyt Aili ei tajunnut aukaista reisiään. Aili roikkui Eeron vatsaa vasten kuin apinan poika emonsa sylissä.
-   Hoohhh...nyt menee sisälle, ei voi mitännnh...huuhh..ooohh...
Aili kouristeli Eeron alla hyvin agressiivisen näköisesti ja suusta purkutui käsittämätöntä ääntä...ei sanoja vain voihketta.
Lopuksi Aili nytkähti pari kertaa Eeroa vasten ja pillahti itkuun...
Eero makasi Ailin päällä kuin tiedoton, sitten hän nosti päätään ja silitti Ailin poskea.
-   Tuliko sulla taas itku kun sait?
-   Jooh, nyyhk, se on niin herkkä ja ihanaa aina. Ei sille voi mitään.
Eero vetäytyi ja nousi seisomaan, kullin päästä roikkui pitkä harmaa valuma ja kalu nytkähteli vielä kookkaana ja sen pää alkoi painumaan alaspäin,
-   Herranjumala....mihin sää laskit, kun ei mun mahalla ole mitään..
Aili hieroi vatsaansa ja vei kätensä pillullensa ja pyyhkäisi karvojaan. aikaan. Eero silitti Ailin hiuksia.
-    Sinnehän ne meni, ihan pohjaan...et päästänyt herkällä hetkelläsi irti minusta ja mulla saatui tulemaan syöksy samaan aikaan...
Aili nousi heinistä myös ylös , otti pikkupöksynsä maasta ja hankasi niillä pilluansa pitkillä vedoilla.
-   Nyt tempun teit, laskit sisään...ihan valuu ulos sun liemesi...huhh.
-   Ei tuo mitään auta
-   Niin, mutta kun harmittaa kun et ottanut pois...toisaalta , ei sitä voinut ottaa kun mä just aloin saamaan, en mä silloin tiedä tästä maailmasta mitään.
-   Sulla Aili kulta menee aina melkein taju...
-   Niinh ja nyt oli niin pitkä aika viimeisestä.

Aili laski mekkonsa alas ja Eero laittoi ailin tahriintuneet pikkupöksyt taskuunsa.
He halasivat vielä ja astuivat ovesta ulos.

Minulla oli kullini kourassa ja yksi riuska veto yli hepin sai padot murtumaan ja harmaa ryöppy roiskahti kaaressa alas säkkien päälle, jossa näkyi kostea läiskä siinä missä Ailin peppu oli ollut.
Milloinkaan sen jälkeen en ole niin eroottista tapahtumaa saanut seurata enkä ole itse saanut koskaan niin alkukantaisen naisen syliin upota kuin Aili oli tuona päivänä.

6

32209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitokas

      Aivan mahtavaa!!! Onpa kerrankin ihanasti naiseen vetoavasti kirjoitettu juttu. Pakko olla aikuisen miehen kokemuksiin perustuva. Ihan vetää kosteaksi kun lukee...Kiitos.

      • jkol

        Sukupuoli-identiteetti hakusessa olevia henkilöitä tuntuu olevan enemmänkin, sillä täällä ei naisia oikeasti ole. Huomaahan sen kaikista kirjoituksista, jotka on selvästi miesten ajatusmaailman mukaisia. Jos joku muuta on kuvitellut, niin ei todellakaan tunne laisinkaan naisten ajatusmaailmaa. Ei palstassa mitään vikaa ole, mutta ihmetyttää, kun jotkut leikkivät naisia nimimerkkien takana.


      • qwerti
        jkol kirjoitti:

        Sukupuoli-identiteetti hakusessa olevia henkilöitä tuntuu olevan enemmänkin, sillä täällä ei naisia oikeasti ole. Huomaahan sen kaikista kirjoituksista, jotka on selvästi miesten ajatusmaailman mukaisia. Jos joku muuta on kuvitellut, niin ei todellakaan tunne laisinkaan naisten ajatusmaailmaa. Ei palstassa mitään vikaa ole, mutta ihmetyttää, kun jotkut leikkivät naisia nimimerkkien takana.

        Olenpa muuten aivan samaa mieltä. Miksi Näin?


    • Lomalainen

      Selailin vanhoja juttuja ja täällähän oli tosiaan jäykistävää tarinointia.
      Hyvä kuin mikä.

      • Kuuskymppinen

        Joo. Hyvä juttu.
        Olis voinut kyllä jättää nuo hoot pois.
        Ihan kuin jotaim lappalaisten puhetta.
        Voimakas orkku- kuvaus, minulakin oli 70-luvulla
        tyttöystävä joka orgasmin saadessaan ensin nauroi
        ja sitten pillahti itkuun. En ole vastaavaan sen koommin
        törmännyt.


    • Anonyymi

      Oulainen naista nyt salaa sais kyrpää oon 32v mies tuu autolla käymään saat munaa 0466154835

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe