muistan nähneeni tarjouksen jossa oli polaris touring 340 myytävänä 3990e ja se oli uusi. muistako väärin. millainen on ajaa muutaman vuoen vanha 340 touring. kulkeeko ne mihinkään.
polaris 340 touring
4
6764
Vastaukset
- ggfdsa
joka on sen 3990 ja touring 4990.
www.polaris.fi - MRAK
O vieläkin saatavilla Polaris kauppiailta. Ei kulje mihinkään, tai siis menee eteenpäin:)) Muutaman vuoden ikäsenä ei ole juurikaan muuttunut.
- ggfdsa
pakkikin vakiona.Kulkee se sen sata ainakin jos sillä nyt sitten on mitään merkitystä yleensäkään.Järkevän hintainen verrattuna noihin 10 tonnin kelkkoihin jolla ei pääse paljonkaan kovempaa ajelemaan.Hinta ei ainakaan putoa yhtä paljon kuin kalliissa kelkassa(ajaa 10 vuotta ja saa vielä 1500 euroa siitä kun myy pois).Niin,ja se bensan kulutus on puolet siitä mitä isompi koneisissa.
- Anonyymi
Mulla on 340 touring mökki kelkkana aivan hyvä saareen pääse ja takas ja puut saavietyä.10 heittokuutiota muutamassa tunnissa ehyydy merilapissa ajelen.ajettu 4000 mailia siisti uutta vastaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1397648KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237091Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693623Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521383256Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092784Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442318- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261566Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457