Olemme lähdössä ex tempore matkalle Tanskaan. Onko eteläruotsissa ja taskassa kuinka kattava leirintäalueverkko. Onko leirintäalueilla mökkejä? Toimiiko mökki homma samallalailla kuin suomessa että ajaa pihaan ja melkein aina saa mökin. Entä yöpymismökkien hintataso?
Eteläruotsi ja Tanska
2
730
Vastaukset
- verkkofan
Sekä Ruotsissa että Tanskassa on erittäin tiheästi campingalueita. Mutta sen tiedän kokemuksesta, että yöpymistä ei tulisi jättää viime hetkeen. Koska joskus ei mökkiä löydy juuri siitä paikasta, joka on edessä, silloin kun väsyttää. Sen lisäksi ei kaikilla alueilla ole mökkejä lainkaan tai sitten niitä on vain muutama. Täällä kun matkustetaan enimmäkseen asuntovaunuilla ja autoilla ja jotkut parkkeeraavat autonsa campingalueelle koko kesäksi. Tanskan matkailutoimistosta saat varmasti enemmän neuvoja ja karttoja. Minulta saat web-osoitteen skånen campingsivulle. Mökkien hinta vaihtelee 200-500 kruunuun yöltä.
http://www.skanecamping.com/ - jpk
Kokeilkaa myös retkeilymajoja eli vandrarhem(ruotsi) tai vandrerhjem(tanska). Erittäin edullinen hintataso EUR 40-50 ja monissa huoneissa on myös oma WC ja suihku. Yleensä tilaa on, mutta parhaista kannattaa varata huone etukäteen. Tanskan retkeilymajoista löydät sivut täältä http://www.danhostel.dk Lisäksi retkeilymajat jakavat oppaita joissa on runsaasti lisätietoa ja yhteystiedot. Tein vastaavan matkat kesäkuussa ja minusta retkeilymajat olivat hinta/laatusuhteessa paras yöpymistapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882