Perhoskoiran hinta?

v4hss

Onko kellään tietoa, että paljonko perhoskoiran pennut suunnilleen maksaa?

18

9942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Napsuli

      Eli 1000€:n molemmin puolin maksavat.Hintaan vaikuttaa mm.onko pennun vanhemmat täysin terveitä,palkittuja jne.Itse maksoin perhosestani tasan 1000€ :)

      • puolet halvempi

        meidän perhonen maksoi 500e.vanhemmat terveitä,näyttelyissä menestyneitä,ja rekisteröityjä kuten myös pennut rekisteröityjä


      • Vispilä - ei kirj.
        puolet halvempi kirjoitti:

        meidän perhonen maksoi 500e.vanhemmat terveitä,näyttelyissä menestyneitä,ja rekisteröityjä kuten myös pennut rekisteröityjä

        Oma perhonen maksoi -96 euroiksi muutettuna vajaat tonnin, vanhemmat oli terveitä ja näyttelyissä menestyneitä. Ko pentue oli kuitenkin tavallista pienempi, omani sk jäi 19senttiin, velipoika ei kasvanut 4kk:n jälkeen tippaakaan.

        Nyt kun soittelin kasvattajalle, tällä oli narttu ja uros myynnissä. Poitsu lähti tonnilla, tyttö 1200 kun oli nätimpi kuulemma.

        Irlannissa puolestaan törmäilen hintahaarukkaan 500-1200e, jostain syystä täällä revitään kovempia hintoja risteytyksistä esim chihu&papillon :D


    • perhonen

      500 on erittäin vähän. Katsothan tuossa hintaluokassa, etti koiratehdas tyrkytä sinulle pentua. Paperikoira maksaa varmasti tonnin pintaan, rekisteröimättömän saanet 700-800.

      • hepsukka78

        Omalla koirallani on palkitut vanhemmat,paperitkin neiti omistaa ja silti hän maksoi vain 500€ ja kyseessä ei ollut pentutehtailu!!


    • yksi perhosta etsiny

      ja rekisteröimättömästä tuokin on hirvästi liikaa, ei tulisi mieleenikään maksaa paperittomasta 700-800

    • kusetus

      Älä osta paperittomia, PRA tosi yleinen tällä rodulla samoin silmäviat!!!! Varoitan paperittomista urospennuista, joita myydään puhtaina vaikka sukutaulun mukaan
      PRA:ta ja silmävikoja erittäin paljon sekä emällä että isällä.

      Paperittoman koiran nimellinen arvo on 50-100e, älkää ihmiset maksko ylihintoja

      • Anonyymi

        2021 näin sekarotuisen just ja pennut maksaa 1700€


    • kukkuluuruu

      tietääkös kukaan että myydäänkö keskisuomessa perhoskoiran pentuja??

      • hepsukka78

        Eti netistä karvanaamion sivut...sieltä pitäis löytyä tai ainakin sieltä saat tietää millon niitä syntyy.


    • Anne-Marita

      Sopisiko perhoskoira 4v.kissan kaveriksi?Kuinka paljon perhoskoira tarvitsee liikuntaa,meinaan kun se on aika pieni koira.

      • hepsukka78

        Sopii jos kissa on tottunut koiriin...muuten saattaa sattua silmien suhteen vahinko jos kissa ei tykkää koirista.Mun oma ei soveltuis elään kissan kans ku sillä on tollasen rottakoiran vinkeitä eli tykkää jahdata kaikkee :D Muuten neiti on kyl lupsakka ja rento kaveri :D


    • Perhonen

      Vaikka perhonen on pieni, se ei sovellu sohvaperunaksi. Se on vahva ja sitkeä liikkuja ja jo uteliaan luonteensakin vuoksi tarvitsee menoa elämään. Oma perhoseni lenkkeilee 1-3 tuntia päivässä, tilanteesta riippuen ja ensin väsyy aina emäntä, ei koiruus. Mutta tietysti jokainen lenkittää, mitä pystyy.

    • Pikkupanda61

      Vähän yli 1000

    • Anonyymi

      Must rotukoirat ne vasta tehtaileekin, ei joku yhden pentueen kasvattanut

    • Anonyymi

      1.1.2021 Hinta n. 1500- 2500€ . Hintaan vaikuttaa sukutaulut ja pennun vanhempien saavutukset.

    • Anonyymi

      en tiiä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe