Edullista ajoa autolla?

Antaa paukkua arvon penninvenyttäjät, kertokaa minulle paras ja edullisin tapa ajaa autoa.
81587
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Mene vaikka ajamaan ulkomaankeikkoja bussilla.
päivärahat pyörii ja rahaa tulee ikkunist ja ovist.

Äänestä

Omalla autolla kun ajaa yksi halvimmista polttoaineista on pilke. Itse tehtynä on lähes ilmaista tai täysin ilmaista ellei maksa itelleen palkkaa.
Elikkäs häkäpönttölaitteisto vaan ja baanalle.
Puukaasutinauto on vapautettu muuten käyttöverosta.

Äänestä

Jos juokset linjaauton perässä, et paljoakaan säästä, mutta jo taksinperässä juosten säästää.

Äänestä

Mopoauto tulisi kaikkein halvimmaksi muuten mutta sen ostohinta on aivan liian kallis. On myös kehitetty eräänlainen polkuauto joka saavuttaa jopa 80:n kilometrin nopeuden.

Äänestä

Koko liikenne on ajateltu alunperin väärin. Nythän autot liikkuvat teillä. Ekoloogisempaa olisi jos tiet liikkuisivat eli eräänlaiset liukuportaat mutta suuremmasa mittakavassa.

Äänestä

Osta vanhempi edullinen dieselauto, joka kuluttaa vähän.

Äänestä
  • on koeajaa auto ja tehdä ostokset sillä viedä ne kotia ja palauttaa auto.

Äänestä

• pk seudull kirjoitti:

on koeajaa auto ja tehdä ostokset sillä viedä ne kotia ja palauttaa auto.

Ajossa, jossa autoa kiihdytellään ja jarrutellaan, auto kuluttaa TUPLASTI polttoainetta kilometrin matkalla kuin että jos ajaa tasaista nopeutta pysähtymättä. Siinä taloudellisen ajon harjoittelua itse kullekin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

rautatie kirjoitti:

Antaa paukkua arvon penninvenyttäjät, kertokaa minulle paras ja edullisin tapa ajaa autoa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu