Antaa paukkua arvon penninvenyttäjät, kertokaa minulle paras ja edullisin tapa ajaa autoa.
Edullista ajoa autolla?
8
1573
Vastaukset
- volvobus
Mene vaikka ajamaan ulkomaankeikkoja bussilla.
päivärahat pyörii ja rahaa tulee ikkunist ja ovist. - pönttömiäs
Omalla autolla kun ajaa yksi halvimmista polttoaineista on pilke. Itse tehtynä on lähes ilmaista tai täysin ilmaista ellei maksa itelleen palkkaa.
Elikkäs häkäpönttölaitteisto vaan ja baanalle.
Puukaasutinauto on vapautettu muuten käyttöverosta. - juosten
Jos juokset linjaauton perässä, et paljoakaan säästä, mutta jo taksinperässä juosten säästää.
- juippie
Mopoauto tulisi kaikkein halvimmaksi muuten mutta sen ostohinta on aivan liian kallis. On myös kehitetty eräänlainen polkuauto joka saavuttaa jopa 80:n kilometrin nopeuden.
- juippie
Koko liikenne on ajateltu alunperin väärin. Nythän autot liikkuvat teillä. Ekoloogisempaa olisi jos tiet liikkuisivat eli eräänlaiset liukuportaat mutta suuremmasa mittakavassa.
- Minna -76
Osta vanhempi edullinen dieselauto, joka kuluttaa vähän.
- pk seudull
on koeajaa auto ja tehdä ostokset sillä viedä ne kotia ja palauttaa auto.
- -jonttu-
pk seudull kirjoitti:
on koeajaa auto ja tehdä ostokset sillä viedä ne kotia ja palauttaa auto.
Ajossa, jossa autoa kiihdytellään ja jarrutellaan, auto kuluttaa TUPLASTI polttoainetta kilometrin matkalla kuin että jos ajaa tasaista nopeutta pysähtymättä. Siinä taloudellisen ajon harjoittelua itse kullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833