Turun silmäexpertit

kokemuksia?

Onko keneklläkään kokemuksia Turun silmäexperteistä? Olen menossa piakkoin tutkimuksiin suunnitelmissa laser-leikkaus ja on kuulemma hyvä paikka. Vai minkälaisia kokemuksia muilla on..?

18

6283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä käynyt

      Henkilökunta ystävällistä ja asiantuntevaa. Tunnelma hyvä ja mikä tärkeintä tulokset hyvät :)

    • mieleenikään mennä

      paikkaan joka nettisivujen perusteella kehuu itseään ja siinä sivussa haukkuu muut laitteet. Antaapa hyvän kuvan. Jos ei ole varaa ostaa uusinta laitteistoa niin silloinhan se käännetään että ne laitteet ovat huonoja eikä tietoa laitteista ole vielä tarpeeksi.Haloo.
      Ammattitaitoinen laitos ei alennu kilpailijoiden mollaamiseen vaan kertoo itsestään ja tuloksistaan. Jatkan siis edelleen leikkauspaikan etsimistä....

      • Lasikoitu

        Olin siellä kaksi viikkoa sitten ja olen tyytyväinen palveluun ja tulokseen. Suosittelen.


      • ja vielä uudestaan

        Haloo itelles, jatka vaan leikkauspaikan arpomista sillä perusteesi ovat aivan tuulesta tempaistut.

        Alalla hyvin tiedetään ettei uusin ole aina paras, ei välttämättä edes yhtä hyvä kuin kilpailijan hyväksi havaittu vakiomalli. Ihan turhaan etsitte suurinta suorituskykyä laitteista, mainostetuilla yksityiskohdilla ei ole mitään väliä.

        Mutta kun ei tiedä niin ei osaa arvostaa. Kunhan kromi kiiltää ja laitteen päiväys mahdollisimman tuore. HALOO.

        Oikeesti, mieti nyt, noinko helppoa se olisi että parin kuukauden välein ostais aina vaan sen uusimman laitteen ja niillä edellisillä tehdyt silmät sitten alkaisivat ollakin ihan ruvella? Mieti vaikka A-Mersua, kaatui ekassa testissä, oliko parempi kuin joku muutaman vuoden vanha malli? Sama koskee kaikkia näitä uusia tekniikoita mutta eihän maallikko sitä tajua. Uutta ja kallista, se se on hyvä.


      • 123
        ja vielä uudestaan kirjoitti:

        Haloo itelles, jatka vaan leikkauspaikan arpomista sillä perusteesi ovat aivan tuulesta tempaistut.

        Alalla hyvin tiedetään ettei uusin ole aina paras, ei välttämättä edes yhtä hyvä kuin kilpailijan hyväksi havaittu vakiomalli. Ihan turhaan etsitte suurinta suorituskykyä laitteista, mainostetuilla yksityiskohdilla ei ole mitään väliä.

        Mutta kun ei tiedä niin ei osaa arvostaa. Kunhan kromi kiiltää ja laitteen päiväys mahdollisimman tuore. HALOO.

        Oikeesti, mieti nyt, noinko helppoa se olisi että parin kuukauden välein ostais aina vaan sen uusimman laitteen ja niillä edellisillä tehdyt silmät sitten alkaisivat ollakin ihan ruvella? Mieti vaikka A-Mersua, kaatui ekassa testissä, oliko parempi kuin joku muutaman vuoden vanha malli? Sama koskee kaikkia näitä uusia tekniikoita mutta eihän maallikko sitä tajua. Uutta ja kallista, se se on hyvä.

        miksi ei ole femto laseria


      • mennä koko asia
        ja vielä uudestaan kirjoitti:

        Haloo itelles, jatka vaan leikkauspaikan arpomista sillä perusteesi ovat aivan tuulesta tempaistut.

        Alalla hyvin tiedetään ettei uusin ole aina paras, ei välttämättä edes yhtä hyvä kuin kilpailijan hyväksi havaittu vakiomalli. Ihan turhaan etsitte suurinta suorituskykyä laitteista, mainostetuilla yksityiskohdilla ei ole mitään väliä.

        Mutta kun ei tiedä niin ei osaa arvostaa. Kunhan kromi kiiltää ja laitteen päiväys mahdollisimman tuore. HALOO.

        Oikeesti, mieti nyt, noinko helppoa se olisi että parin kuukauden välein ostais aina vaan sen uusimman laitteen ja niillä edellisillä tehdyt silmät sitten alkaisivat ollakin ihan ruvella? Mieti vaikka A-Mersua, kaatui ekassa testissä, oliko parempi kuin joku muutaman vuoden vanha malli? Sama koskee kaikkia näitä uusia tekniikoita mutta eihän maallikko sitä tajua. Uutta ja kallista, se se on hyvä.

        ohi.
        Miten A-Mersun kaatuminen liittyy huonoon tapaan mainostaa omaa toimintaansa kiillottamalla omaa kruunuaan?Ei ymmärrä.Tuo kirjoitus mielestäni vain kertoo sinun olevan ilmeisesti töissä ko firmassa kun kalikka kalahti.Jatka vaan onnellisten potilastapausten kuvailemista,se menee paremmin.Tämä vaan lisää mielikuvaani.Minä jatkan edelleenkin puolueettoman tiedon etsimistä.
        Jos minä omassa työssäni kerron olevani hyvä sähköasentajana ja meillä on käytössä hyvät laitteet,OK.Jos edelliset asiakkaat kertovat työn olevan hyvää ja palvelun hyvää,OK.Mutta kellot alkavat soittamaan kun alan firmamme kotisivuilla kertomaan että siksi me ei vielä ole hankittu tuota kallista laitetta kun me nyt seurataan tilannetta ja on ne uudet Koistisen laitteet vaan syvältä.Käsittääkseni tuo viimeinen pointti ei lisää mitenkään asiakaspiiriäni ja uskottavuuttani,päinvastoin.Tätä päätin kommentoida kun surffailin eri sivustoilla:Terveystalon sivut olivat pätevät ja asiapitoiset,samoin Mehiläinen kertoo omasta käytännöstään,jne.Kenelläkään ei ole tarvetta korostaa itseään koska ovat jo alan asiantuntijoita, ja satsaavat alansa tekniikkaan.
        P.S.Kuka haluaa ajaa A-Mersulla,haloo?


      • "compliant"
        mennä koko asia kirjoitti:

        ohi.
        Miten A-Mersun kaatuminen liittyy huonoon tapaan mainostaa omaa toimintaansa kiillottamalla omaa kruunuaan?Ei ymmärrä.Tuo kirjoitus mielestäni vain kertoo sinun olevan ilmeisesti töissä ko firmassa kun kalikka kalahti.Jatka vaan onnellisten potilastapausten kuvailemista,se menee paremmin.Tämä vaan lisää mielikuvaani.Minä jatkan edelleenkin puolueettoman tiedon etsimistä.
        Jos minä omassa työssäni kerron olevani hyvä sähköasentajana ja meillä on käytössä hyvät laitteet,OK.Jos edelliset asiakkaat kertovat työn olevan hyvää ja palvelun hyvää,OK.Mutta kellot alkavat soittamaan kun alan firmamme kotisivuilla kertomaan että siksi me ei vielä ole hankittu tuota kallista laitetta kun me nyt seurataan tilannetta ja on ne uudet Koistisen laitteet vaan syvältä.Käsittääkseni tuo viimeinen pointti ei lisää mitenkään asiakaspiiriäni ja uskottavuuttani,päinvastoin.Tätä päätin kommentoida kun surffailin eri sivustoilla:Terveystalon sivut olivat pätevät ja asiapitoiset,samoin Mehiläinen kertoo omasta käytännöstään,jne.Kenelläkään ei ole tarvetta korostaa itseään koska ovat jo alan asiantuntijoita, ja satsaavat alansa tekniikkaan.
        P.S.Kuka haluaa ajaa A-Mersulla,haloo?

        Minä olen kanssasi ihan samaa mieltä. Osoittaa huonoa makua ja arvostelukykyä pönkittää omaa klinikkaa arvostelemalla kilpailijoiden toimintaa. Eihän se tietenkään kerro siitä, etteikö ko. klinikalla saisi hyvää palvelua ja laadukasta hoitoa, mutta huonon maun se jättää eri paikkoja vertaillessa. Ja mitä noihin Silmäexperttien sivuilla mainittuihin tutkimuksiin tulee, niin jos tässä pistäisi googlen laulamaan, varmatsi löytyisi paljon tutkimustuloksia Femtolaserin puolestakin...


      • omat on silmänne ja rahanne
        mennä koko asia kirjoitti:

        ohi.
        Miten A-Mersun kaatuminen liittyy huonoon tapaan mainostaa omaa toimintaansa kiillottamalla omaa kruunuaan?Ei ymmärrä.Tuo kirjoitus mielestäni vain kertoo sinun olevan ilmeisesti töissä ko firmassa kun kalikka kalahti.Jatka vaan onnellisten potilastapausten kuvailemista,se menee paremmin.Tämä vaan lisää mielikuvaani.Minä jatkan edelleenkin puolueettoman tiedon etsimistä.
        Jos minä omassa työssäni kerron olevani hyvä sähköasentajana ja meillä on käytössä hyvät laitteet,OK.Jos edelliset asiakkaat kertovat työn olevan hyvää ja palvelun hyvää,OK.Mutta kellot alkavat soittamaan kun alan firmamme kotisivuilla kertomaan että siksi me ei vielä ole hankittu tuota kallista laitetta kun me nyt seurataan tilannetta ja on ne uudet Koistisen laitteet vaan syvältä.Käsittääkseni tuo viimeinen pointti ei lisää mitenkään asiakaspiiriäni ja uskottavuuttani,päinvastoin.Tätä päätin kommentoida kun surffailin eri sivustoilla:Terveystalon sivut olivat pätevät ja asiapitoiset,samoin Mehiläinen kertoo omasta käytännöstään,jne.Kenelläkään ei ole tarvetta korostaa itseään koska ovat jo alan asiantuntijoita, ja satsaavat alansa tekniikkaan.
        P.S.Kuka haluaa ajaa A-Mersulla,haloo?

        Mehiläinen oli kuitenkin yksi niistä jotka sai huomautuksia kun eivät toimi yleisesti hyväksytyn tavan mukaan eli ovat leikanneet silmiä mm. ensikäynnillä. Aijoo, unohdin että niiden nettisivut on hienot! Ja kertovat käytännöstään! Unohtivatko kertoa etteivät oikeasti tee niinkuin alalla on sovittu?

        En ole töissä missään näistä paikoista.

        Onko se aina niin että kun on eri mieltä niin sieltä irtoaa jollain makrolla tuo kalikka kalahtaa -vertaus? Ja näitä johtopäätöksiä meidän työpaikoista teette yhtä railakkaasti ja asiantuntemuksella kuin arvioitte hyviä toimintatapoja; netti riittää.

        Ihan sama mulle, pieleen nuo tuollaiset arviot menevät. On aivan yhtä arveluttavaa kehdata väittää että joku puoli vuotta uudempi laite olisi yhtään parempi tai edes samanarvoinen kuin joku toinen laite. En ole katsonut noita mainitsemianne sivuja mutta rehellisempää on oikeastaan sanoa että tilannetta seurataan ja turhaan asiakkaita huijaavaan ja kalastelevaan tekniikkaan ei nyt satsata. Kyllä fiksu ihminen tajuaa missä mennään. Taitavat vaan olla harvassa.

        JA LOPUKSI OLET AIVAN PIHALLA: KUKA TODELLAKAAN HALUAA AJAA A-MERSULLA, SE OLI KUITENKIN AIKANAAN SE HIENOIN JA UUSIN JUTTU JOKA JOIDENKIN PITI EHDOTTOMASTI SAADA.

        Taisi juna mennä jo. Aika teidän markkinamiesten huijaamien kävellä kotiin.


      • I don't.
        "compliant" kirjoitti:

        Minä olen kanssasi ihan samaa mieltä. Osoittaa huonoa makua ja arvostelukykyä pönkittää omaa klinikkaa arvostelemalla kilpailijoiden toimintaa. Eihän se tietenkään kerro siitä, etteikö ko. klinikalla saisi hyvää palvelua ja laadukasta hoitoa, mutta huonon maun se jättää eri paikkoja vertaillessa. Ja mitä noihin Silmäexperttien sivuilla mainittuihin tutkimuksiin tulee, niin jos tässä pistäisi googlen laulamaan, varmatsi löytyisi paljon tutkimustuloksia Femtolaserin puolestakin...

        Femto tekee läpän ja höylä tekee läpän. Ei ole paljon eroa.

        Huonoa makua osoittaa se että väittää ziljoonannen polven Mamma Mia -laitteen olevan paras ja että siitä pitäisi erikseen sitten maksaa. Ja että meiltä saa kosmiset säteilyt huomioiva anaalianturi jota ilman hyvää tulosta ei saa. Paljon on pelkkää pötyä.

        Kuulostaa hienolta, kuulostaa tärkeältä, vetää uskovat liikkeeseen, saadaan rahat omaan firmaan. Kun on kaksi silmää niin ei paljon pääse vertaamaan.

        Homma on bisnestä.


    • Satulintu

      Jotkut tuntuvat valikoivan nettisivujen perusteella ja uusimman teknologian perusteella paikkansa,
      minulle tärkeää oli, että leikkauksen suorittaa
      lääkäri, jolla on kokemusta. Kysymys kuului millaisia kokemuksia Turun Silmäexperteistä on ja voin kertoa, että vaikka hakemalla hakisin niin en
      löydä yhtään negatiivista sanomista koko silmäasemasta enkä henkilökunnasta. Leikkauksestani on muutama päivä ja olen ollut leikkaushetkestä lähtien täysin oireeton, kuin en olisi leikkauksessa käynytkään, voin todella suositella!!

      • Mari S.

      • Anonyymi
        Mari S. kirjoitti:

        Itse voin suositella Turun Silmäexperttejä varauksetta kaikille. Olin lukenut paljon netistä ennen sairaalan valintaa, ja Sandberg-Lall vaikutti parhaalta valinnalta. Laitoin tarkemmin omasta kokemuksesta tarinaa http://www.silmaleikkaus.net/silma-laser-leikkaus-kokemuksia.php sivulle.

        Sandberg-Lall on AVIn tutkittavana toimintansa epäeettisyyden takia. Hän määrää turhia tutkimuksia vain saadakseen laskuttaa asiakkaita. Joka vuosi kuulemma tarvitsee käydä näkötesteissä, hinta kerralta noin 700€, koska hänen mielestään glaukoomaepäily. Kun kävin TYKSissä tutkituttamassa silmäni epäiltyäninSandbergLallin diagnoosia, niin TYKSin silmäpoli sanoi ettei mikääm anna aihetta glaukoomaepäilyyn ja että että Sandberg-Lall tunnetaan heilläkin hyvin tästä epäeettisestä toiminnastaan. Itselleni hän ehdotti vielä uusintalaserointia, jotta näöntarkkuus paranisi, mutta ei parantunut, eli meni siinäkin toista tuhatta euroa kankkulan kaivoon. Kannattaa siis kiertää kaukaa tämä ”silmäekspertti”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sandberg-Lall on AVIn tutkittavana toimintansa epäeettisyyden takia. Hän määrää turhia tutkimuksia vain saadakseen laskuttaa asiakkaita. Joka vuosi kuulemma tarvitsee käydä näkötesteissä, hinta kerralta noin 700€, koska hänen mielestään glaukoomaepäily. Kun kävin TYKSissä tutkituttamassa silmäni epäiltyäninSandbergLallin diagnoosia, niin TYKSin silmäpoli sanoi ettei mikääm anna aihetta glaukoomaepäilyyn ja että että Sandberg-Lall tunnetaan heilläkin hyvin tästä epäeettisestä toiminnastaan. Itselleni hän ehdotti vielä uusintalaserointia, jotta näöntarkkuus paranisi, mutta ei parantunut, eli meni siinäkin toista tuhatta euroa kankkulan kaivoon. Kannattaa siis kiertää kaukaa tämä ”silmäekspertti”

        Ihan samanlainen case minulla. En ymmärrä miten tämä paikkan vielä on pystyssä. Kaikki TYKs silmä puolella ja terveystalossa tietää tästä hujaus paikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samanlainen case minulla. En ymmärrä miten tämä paikkan vielä on pystyssä. Kaikki TYKs silmä puolella ja terveystalossa tietää tästä hujaus paikasta.

        No niin!


    • kalevi5

      Itsekin tutkin silmäleikkausta kun olen kyllästynyt laseihin. Kävin Medilaserilla, ja laitteet olivat ainakin viimese pääll, arvion mukaan mun silmille leikkaus onnistuisi, ovat näköjään myös täällä: https://www.tohtorille.fi/silmalaakari/turku/

      • Leikkauksen riskit

        Alla on silmäleikkauksen riskejä (lista ei ole täydellinen). Suurimmalla osalla silmäleikkaus onnistuu hyvin, mutta joillakin se epäonnistuu täysin. Pahimmillaan leikatulle voi tulla useita näistä ongelmista. Yleisimmät riskit ovat pysyvästi kuivat silmät ja halo- ja starburst-ilmiöt.

        Silmäleikkauksen riskit:
        - pysyvästi kuivat ja epämiellyttävän tuntuiset silmät
        - pysyvät valonvääristymät (halo, glare, starburst)
        - näköä ei saa hyväksi edes laseilla
        - epäsäännöllinen hajataitto tai hajataiton lisääntyminen
        - kaksois- tai haamukuvat
        - huono kontrastinäkö / huono näkö hämärässä tai valoa vasten
        - yli- tai alikorjaus
        - leikkaus väärillä vahvuuksilla
        - regressio eli (kauko)näön palautuminen leikkausta edeltäneeseen tilanteeseen
        - entistä pahempi riippuvaisuus laseista / ei voi käyttää piilolinssejä
        - lähinäön huononeminen / hankaluudet lähinäössä
        - päänsärky (migreenin paheneminen)
        - silmäkipu (pahoinvointi, huimaus)
        - karsastuksen paheneminen
        - lasiaisen samentumat
        - pysyvä valonarkuus
        - huono tottuminen monovisioniin
        - jälkikaihi
        - yliherkkyys silmätipoille
        - sarveiskalvon oheneminen
        - sarveiskalvon pullistuma (keratoconus)
        - verkkokalvon vaurioituminen
        - läppäongelmat
        - epiteelin kasvu
        - tulehdukset
        - masennus


    • Anonyymi

      Tuolta yrityksen etusivultahan niitä löytyy asiakaskokemuksia aivan omilla nimillään kymmeniä. Kilauta jollekin niistä :)
      www.silmaexpertit.fi

      Täältä et välttämättä koko tottuutta kuule vaan kilpailijoien tai kateellisten kollegoiden kommentteja parhaimmillaan/pahimmillaan.

    • Anonyymi

      Jotain vääryyttä ilmeisesti on tapahtunut, maallikkona en osaa ottaa siihen kantaa mutta mietitäänpä kuinka yleistä tällainen glaukoomatutkimuksiin ohjaaminen ilman perustetta on? Esimerkiksi täällä Tuusulassa on tapahtunut paljon sellaista, että silmänpaine mitataan liian suureksi ja sen jälkeen asiakasta pelotellaan glaukoomalla pyrkien ohjaamaan hänet jatkotutkimuksiin erikoisklinikalle josta helposti saa apua. Silmäkirurgilla on huima liikevaihto sekä tulos. Jälkeen päin kun silmänpaine mitataan toisella silmälääkärillä, se on normaali. Onko glaukooma helppo keino rahastaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe