Sao Paulosta Rioon ja

takaisin

Olen par'aikaa työreissulla Sao Paulossa, ja ajattelin mennä ensi viikonlopuksi Rioon. Mitään en ole vielä järjestänyt ja siksi kysymys, jos joku sattuisi tietämään:
Lentoja kai menee tällä välillä aika tiheään, mutta ovatko miten varattuja? Onko mahdollista ostaa lento vasta kentältä, jolloin aikataulu olisi mahdollisimman vapaa?

Riosta en taida ehtiä nähdä paljoa kahdessa päivässä, koska rannallakin aion viettää aikaa. Kristus-patsas ja sokeritoppa ovat kai ne varmat valinnat, ehtiikö molempia yhdsssä päivässä? Tarvitseeko kivoja ruokapaikkoja erikseen etsiä?

6

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amazonas

      Kurkkaa TAMin sivuilta. Sielta selviaa seka saatavuus, etta hinnat. Tosin kaikki portugaliksi. http://www.tam.com.br

      Nayttas olevan saatavilla ihan hyvin viela lippuja jos menet pe ja palaat su. Siivu 200-300 Rekkylaa riippuen lennosta.

      Suosittelisin tekemaan varauksen pikaisesti, jos meinaat saada liput noilla hinnoilla. Saattaapi nimittain menna vahan kalliimmaksi jos odottelet lahtopaivaan.

      • vinkistä!

        Se oli hyvä neúvo, abrigado!


      • GOLGOL
        vinkistä! kirjoitti:

        Se oli hyvä neúvo, abrigado!

        www.voegol.com.br

        Halvempi.

        Gongonhaksen lentokentältä lähtee Rioon lentoja 15 - 30 minuutin välein.

        Samoin Rion Santos Dumond kentältä Gongonhakseen.


      • Pelkoa tai järkeä
        GOLGOL kirjoitti:

        www.voegol.com.br

        Halvempi.

        Gongonhaksen lentokentältä lähtee Rioon lentoja 15 - 30 minuutin välein.

        Samoin Rion Santos Dumond kentältä Gongonhakseen.

        Onhan ne halvemmat, mutta itse en lentäisi kummaltakaan kentältä mihinkään. Molempien kiitoradat alle 2000 metriä, jolloin onnettomuusriski kasvaa huomattavasti.


      • on ihan hyvä
        Pelkoa tai järkeä kirjoitti:

        Onhan ne halvemmat, mutta itse en lentäisi kummaltakaan kentältä mihinkään. Molempien kiitoradat alle 2000 metriä, jolloin onnettomuusriski kasvaa huomattavasti.

        Ei nyt kaikkea voi alkaa pelkäämään. Olen itse lentänyt Congonhasilta ja Guarulhokselta sekä Santos Dumontilta GOL:illa ja kaikki meni hyvin. Lentoja tuntuu oleva hyvin ja jos satut menee kentälle vähän liian aikaisin ni ne saattaa tarjota tiskiltä aiempaa lentoa.Tsemppiä!


      • alkup.
        on ihan hyvä kirjoitti:

        Ei nyt kaikkea voi alkaa pelkäämään. Olen itse lentänyt Congonhasilta ja Guarulhokselta sekä Santos Dumontilta GOL:illa ja kaikki meni hyvin. Lentoja tuntuu oleva hyvin ja jos satut menee kentälle vähän liian aikaisin ni ne saattaa tarjota tiskiltä aiempaa lentoa.Tsemppiä!

        GOLlilla sitten menin, paluu oli Rion Galeaosta Sao Paulon Congonhasiin. Lentoja ei ollut kovin usein, mutta sopiva löytyi.

        Olihan se elämys laskeutua Congonhasin kentälle (sehän se on se lyhyt kenttä, hökkelitönöjä ihan kentän laidalle asti?). Tuli kyllä fiilis, että huono keli ja/tai kokematon kippari, niin riskiä on kohtalaisesti. Ihme, että sellaista kenttää yleensä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe