Helsingin Lauttasaaressa vietettiin viime lauantaina niin voimallisia polttareita, että sulhanen kuoli sukelluksen seurauksena.
Siinä peruuntuivat eräät häät ja tilalle tulevat hautajaiset.
Mitäs ajattelette
häistä hautajaisiin
6
2333
Vastaukset
- onnettomuus
Todella traagista. Miksi miehet keksii tällaista extreme-ohjelmaa, sukellus hyytävänkylmään, sameaan veteen helmikuussa.
Ei voi kuin kuvitella morsiamen ja läheisten tunnelmia. Aivan kauheaa.- dena ..
Tämä on ollut kauhea kokemus morsiamelle ja molempien omaisille.
Se on sitä myös niille, jotka järjestivät tilaisuuden ja joiden olisi pitänyt tietää tapahtumaan liittyvät vaaratekijät. Viittaa vain siihen, että kyseessä on ollut laiminlyönti, innostuksen vallassa on jotakin jäänyt huomioimatta.
Ikävää on nyt, että järjestäjät joutuvat oikeuden eteen, mahdollisesti syytettyinä kuolemantuottamuksesta. - werty
dena .. kirjoitti:
Tämä on ollut kauhea kokemus morsiamelle ja molempien omaisille.
Se on sitä myös niille, jotka järjestivät tilaisuuden ja joiden olisi pitänyt tietää tapahtumaan liittyvät vaaratekijät. Viittaa vain siihen, että kyseessä on ollut laiminlyönti, innostuksen vallassa on jotakin jäänyt huomioimatta.
Ikävää on nyt, että järjestäjät joutuvat oikeuden eteen, mahdollisesti syytettyinä kuolemantuottamuksesta.Ainoot tietoni asiasta on lehdistä, niiden perusteella tuossa on porukalta arvostelukyky
kadonnut. Merivesi on kylmää (n. 4C), vaikkei jäätä oliskaan, näkyvyys on varmasti veden alla ollu käytännössä nolla, hyvä jos on omaa kättään pystyny näkee. Kylmä vesi vaikuttaa joskus yllättävällä tavalla, vaikka vain kasvot olis suorassa kosketuksessa. Sukelluslaitteiden tietyt osat saattavat jäätyä myös yli nolla-asteen lämpötilassa (johtuu paineilman purkautumisesta).
Noissa olosuhteissa ei ole järkevää lähteä kokeilemaan sukellusta, vaikka oltais kuinka rannan lähellä ja matalassa. Olosuhteet olis kokeneellekin harrastajalle varmaan haastavat. Tuossa on varmaa ollu epäonnen kasaumaa mukana, mutta mukana olleet eivtä kuitenkaan voi pelkästään siihen vedota ja väistää vastuutaan. Karmea tapaus ja osanotto kaikille osapuolille.
Erilaisia "polttariylläreitä" oon kuullu viriteltävän työ ja aiemmin opiskelupaikalla ja onneks en oo kuulunu porukoihin. Mikä siinä on että pitää väkisin keksiä jotain rankkaa. Sitten kun ollaan joukolla liikkeellä on ryhmäpaine melkoinen ja juhlakalu saadaan kyllä tekeen mitä vaan. Noiden juhlijoiden jutut on kuitenkin jälkeenpäin kuunneltuna aina kovin väkinäistä pakkonauramista, oikeesi ei oo tainnu olla hauskaa kellää. Eli hyvät ihmiset, käyttäkää järkeänne juhlinnassa!
- te myös
vähän ajatella? Lehdistön mässäily ja ihmisten jälkiviisastelu ei ole helpottanut läheisten oloa. Kärsimme, antakaa siihen rauha.
- niiiiiin
Minä en ole nähnyt tapauksesta kuin pari ihan asiallista uutista. Ei niistä nyt voi kukaan loukkaantua, mitä traagisempi tapaus, sitä varmemmin se on lehdessä.
Ja ehkä tästäkin tapauksesta jotkut oppivat jotakin, ihan kaikkea ei kannata kokeilla. - Sulho 27w
niiiiiin kirjoitti:
Minä en ole nähnyt tapauksesta kuin pari ihan asiallista uutista. Ei niistä nyt voi kukaan loukkaantua, mitä traagisempi tapaus, sitä varmemmin se on lehdessä.
Ja ehkä tästäkin tapauksesta jotkut oppivat jotakin, ihan kaikkea ei kannata kokeilla.Kaikkeen ei pitäisi sulhonkaan suostua, ja toivottavasti KAIKKI Suomen sulhasten kaverit ymmärtää sen nyt.
Mut vietiin suorittamaan Tandemhyppy. Vesiselvänä. Puolipakolla. Olen suht' hyvässä fyysisessä kunnossa mutta laskeutumisen jälkeen sain rytmihäiriöitä, ihan vaan koska pelkäsin hyppyä enemmän kuin itse kuolemaa.
Kaikkeen ei saisi pakottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973597Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182418Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91238Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651048- 1021048
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022- 831018
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975