Edelleen 9v Tervu uros kateissa!

pipe04

Mihinköhän se edellinen ilmotus hävisi??

Koira on elossa!!! Pysäyttelee autoja ja pyrkii kyytiin mutta kukaan ei ole vielä viitsinyt poikaa ottaa autoon. Jos joku vaikka näkeekin vaan niin kaikki havainnotkin mahdollisimman nopeasti ilmoitetut ovat tärkeitä!!

http://www.graugeboren.net/rakki.htm

http://www.karkurit.fi

6

1267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipe04

Koira on varmuudella liikkunut Lopella Läyliäinen,Punkka ja Launonen alueella.

• uskalla auttaa

On ny perseestä, että jengi ei välitä tai uskalla ottaa belgiä kyytiin ja toimittaa aluksi vaikkapa poliisille. Asia ei selvästikään ole ihmisille tuttu eikä mitenkään tärkeä. Varmaa on, että koira kohta villiintyy ja saattaa alkaa popsia kissoja tai lampaita naamaansa. Silloin se olis kusessa.

• ...siihen...

...edelliseenkin ketjuun jo, mutta laitanpa uudestaan eli oletko laittanut kuulutuksia radioon? Kannattaisi yrittää ihan valtakunnallisiinkin. Tuntuu, että nämä koiraa nähneet/ silittäneet eivät ehkä ole näitä ilmoja nähneet (ovat ehkä koirattomia eivätkä näillä palstoilla käy), joten radion kautta voisi tavoittaa laajemman porukan.
      Toivotaan, että karkulainen löytyy pian.

• pipe04

Yrittäneet kyllä ovat MUTTA Ei radioon nykyään enään oteta koirakateissa ilmotuksia vaan sit ilmottavat kun joku soittaa ja ilmottaa että koira juoksentellee tiellä tai on jotenkin ihmisille häiriöksi. Et tämmönen on nykyään tämä meitin yhteiskunta!!!

• tällä hetkellä
        pipe04 kirjoitti:

Yrittäneet kyllä ovat MUTTA Ei radioon nykyään enään oteta koirakateissa ilmotuksia vaan sit ilmottavat kun joku soittaa ja ilmottaa että koira juoksentellee tiellä tai on jotenkin ihmisille häiriöksi. Et tämmönen on nykyään tämä meitin yhteiskunta!!!

Onko koiraa löydetty/saatu kiinni?? Olen seurannut tätä vaiherikasta etsimistä ja toivon, että koira viimein löytäisi kotiin!

• pipe04
        tällä hetkellä kirjoitti:

Onko koiraa löydetty/saatu kiinni?? Olen seurannut tätä vaiherikasta etsimistä ja toivon, että koira viimein löytäisi kotiin!

Koira on löytynyt,hukkuneena läheltä katoamis paikkaa!:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1515
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      911
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      890
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76