Se toimi

kummastunut

Riitelin kerran mieheni kanssa ihan typerästä asiasta ja hän sai tilanteesta tarpeekseen ja lähti kaljalle "rauhoittumaan".

Olin juuri lukenut eräästä englantilaisesta vanhasta naisesta jonka mies oli nuoruudessaan ollut merillä. Heidän laivansa oli joutunut todella kovaan myrskyyn ja nainen pelkäsi miehensä puolesta. Hän oli koko yön rukoillut ja kuvitellut olevansa laivalla miehensä kanssa. Mies oli jälkeenpäin kertonut nähneensä vaimonsa seisoneen hetken aikaa hytissä. Minä menin sänkyyn pitkäkseni ja yritin kuvitella itseni sen kapakan ovelle missä mieheni tiesin olevan ja aloin lähettää hänelle telepaattisia viestejä, "tule kotiin". Tein tätä varmaankin puolisen tuntia, ja vajaa tunti siitä mies tuli kotiin. Ei siinä viellä mitään ihmeellistä. Mutta olin todella hämmästynyt kun kysyin että, etkös viihtynytkään siellä, hän sanoi että hänellä oli koko ajan kumma tunne että minä seisoin siinä ovensuussa. Ei sitä tiedä enää itsekkään mihin uskoisi, mutta näin kävi.

4

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkusiskonen

      Pitää itsekkin kokeilla, kun tulee vastaavanlainen tilanne omalle kohdalle.

    • Sue`s

      Kyse on visualisoinnista :) Sitä pystyy ns. harjoittamaan ja kehittämään eikä siitä ole mitään haittaa, kunhan toiminta on positiivista ja hyvää.

    • vähän tietäväisempi?

      kyse ei ole pelkästään visualisoinnista. mutta visualisointi on osa tätä.

      teit melkeen onnistuneen astraaliprojektion, onnistuuneen empaattisen (enemmän empaatisen viestin kuin telepaatisen)

      kanttis ruveta harjoittelemaan noita kumpaakin, empatiaa (empathy ois hakusana) ja astraaliprojektiota (astralprojection hakusana) kerta siun on helppo noita tehä. niissä edistyminenkin on silloin helpompaa.

      ootko tehny tälläistä aikaisemmin tai meditoinut tms?

      • kummastunut

        Kiitos vastauksestasi, kertomani tapaus oli ensimmäinen minulle sattunut. Vaikka olen kyllä ajatellutkin olevani jollain lailla "herkkä" olen kokenut kolmesti sellaisen ruumiista poistumis tapahtuman ja ensimmäisellä kerralla näin tapauksen, jonka olen jälkeenpäin kuullut tapahtuneen juuri niin, minä leijuin siellä katonrajassa katsomassa sitä. Kerran olin kovassa kuumeessa ja yhtäkkiä tunsin nousevani noin metrin sängyssä makaavaa ruumistani ylemmäksi, pysyin kokoajan vaakatasossa joten tämä oli erilainen kokemus kun nuo muut. Oli ihana olo ei koskenut mihinkään, sitten laskeuduin takaisin itseeni ja nukahdin. Aamulla herätessäni kuume ja kivut olivat poissa, sitä en tiedä johtuiko tämä kuumehoureista, mutta ihana kokemus ja todellakin olin aivan terve seuraavana aamuna.

        Murrosiässä minulla oli hyvin vahva yhteys tyttökaveriini, laskimme leikkiä että osaamme lukea toistemme ajatuksia. Aloimme monesti ajatella samaa asiaa tai ihmistä yhtäaikaa. Monesti soitimmekin toisillemme yhtäaikaa.

        Välillä vain tulee mieleen joku ajatus joka sitten toteutuu hetken päästä. En siis tarkoita että olisin joku ennustaja, mutta esim. linja-autossa tuli mieleen että täytyy kaivaa lippu esille ja tarkastaja tulikin melkein heti. Samoin kun olin jo unohtanut kirjoittaneeni tänne ja oli varmaan pari kuukautta siitä kun lueskelin näitä viimeksi, tuli voimakkaana mieleen että pitäisi käydä taas vilkasemassa, ja olitkin kirjoittanut tänne juuri. Onko sulla tietoa mitä tämä tämmöinen on, kiinnostuin antamistasi neuvoista. Paneudun asiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe