mitä päälle

ristiäisiin

eli, on esikoisemme ristiäiset ja tässä hirmuinen ongelma, että mitähän tälläinen äiti-ihminen keksisi päälleen laittaa??? ehdotuksia...

2

936

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auringkoinen

heippa omanvauvasi ristäisiin laita jotaki juhlavaa esim nättimekko housut juhlavapusero sit nätit juhlakengät ja korukaulaan ei mitään farkkuja se ei ole juliin sopivaa päällepantavaa isälle eikä äidille olen ite ollu tosi monissa ristiäisissä ja jotain juhlavaa päälle pannutvaatteista alkaa juhlatunnelma oletko miettinyt jo tarjoilun muista erityisruokavaliota noudattavat ottaa huomioon ja että tarjottavaa niimpaljon että ei lopukesken ja ota lapsivieraat huomioon mehua tai limpsaa pöytään ja keksejämyös ja teetä hyväkeittää kun ei kaikki aikuiset juo kahvia ja kotikalja´ja sima hyvää suolaisenkans tarjota ja siksiki suolaista kaikki ei välttämättä halua kakkuja syödä niin on jokaiselle jotaki

• Mustat tyköistuvat housut

Sit valkoisen (kimaltelevan) paitapuseron. Sit sellanen veromoda liivi. Tosi tyylikkäät ja juhlavat vaatteet :) Mieheni laittaa tummat farkut, paitapusero, ja liivi. Oli kyl sekin tyylikkään näköinen. Kyllä farkut on myös juhlavat kun on yläosa oikea! :D siinä mun mielipide:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe