mitä päälle

ristiäisiin

eli, on esikoisemme ristiäiset ja tässä hirmuinen ongelma, että mitähän tälläinen äiti-ihminen keksisi päälleen laittaa??? ehdotuksia...

2

936

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auringkoinen

heippa omanvauvasi ristäisiin laita jotaki juhlavaa esim nättimekko housut juhlavapusero sit nätit juhlakengät ja korukaulaan ei mitään farkkuja se ei ole juliin sopivaa päällepantavaa isälle eikä äidille olen ite ollu tosi monissa ristiäisissä ja jotain juhlavaa päälle pannutvaatteista alkaa juhlatunnelma oletko miettinyt jo tarjoilun muista erityisruokavaliota noudattavat ottaa huomioon ja että tarjottavaa niimpaljon että ei lopukesken ja ota lapsivieraat huomioon mehua tai limpsaa pöytään ja keksejämyös ja teetä hyväkeittää kun ei kaikki aikuiset juo kahvia ja kotikalja´ja sima hyvää suolaisenkans tarjota ja siksiki suolaista kaikki ei välttämättä halua kakkuja syödä niin on jokaiselle jotaki

• Mustat tyköistuvat housut

Sit valkoisen (kimaltelevan) paitapuseron. Sit sellanen veromoda liivi. Tosi tyylikkäät ja juhlavat vaatteet :) Mieheni laittaa tummat farkut, paitapusero, ja liivi. Oli kyl sekin tyylikkään näköinen. Kyllä farkut on myös juhlavat kun on yläosa oikea! :D siinä mun mielipide:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      707
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      610
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      184
      520
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe