Maaliskuun Miitti 1.3

Miitti40Hki

Hohtokeilausta Ruusulan hallilla klo 16:00-17:00. Varattu kolme rataa 5 hlö/rata (hinnat osallistuja määrän mukaan). Sitovat ilmoittautumiset 25.2 mennessä [email protected] tai [email protected]

7

1927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miitti40Hki

      Pikaisia ilmoittautumisia edellä mainittuihin maili osoitteisiin (keskiviikkoon mennessä). Keilailun jälkeen Fridayssa klo 19:00 kokoontuminen tutussa nurkkauksessa ja jatkot Zetorissa.Tervetuloa kaikki mukaan :-)

      • Tietenkin ilman muuta viime miitti jäikin väliin olis tosin kiva nähdä tuttuja illan aikana tosin jotkut poistuu jo keilan jälkeen ja mullekin myönnetiin vapaa ilta ;)


    • Milla&Santtu

      Tullaan Fridayhin muutamalle. Zaba&Wallukin lupautuivat mukaan (niistä koskaan kuitenkaan tiedä). Shorty... oot sit yhden piikissä, joten paree ois ilmaantua paikalle. Kuppis, onhan Toyotassa tankki täynnä? ;)

    • severiina2

      keilakisa oli tiukka...hävisin vai pisteellä :-(.. Noh ilta oli mukava....mukana oli yli 20 sättäriä tosin vaan kourallinen loppuun asti...keilat kaatu, kupu tuli täyteen, tanssittiin varpaat kipeiksi tanssilattian tungoksessa ( vai olikohan se noiden korkkareiden syy...), naurettiin yms...ja nähtiinhän me ainut laatuinen räpyttely harjoitus äänivallin ylittämiseksi :-)...Ensi kuussa nähdään taas...

    • KIITOS.*Pokkaa* Mukanaolleille... Haaskoo ol...
      En ihan loppuun jaksannu...
      Jaa keilaus... Meni pekkinalle...*Syyttää oman paööon kotona oloa*....Wiiiirn... Pyrsk*

    • Halis ja Pena

      Keilassa pitää joustaa ei kaikki voi olla kultamitallin arvoisia tärkeintä oli voittaa tuo Pena, ettei se aina saa sanoa että sen voittaa kultaa *Virn* Mekö ainahan me olemme kiltisti ja hiljaisia tosin joskus pitää äänijänteitäkin aukaista. Voihan vaihtoehtoisena ottaa joko korvatulpat tai kuulolaite jokainen päätänee itse kumpa on parempi.

      Oli todella kiva nähdä ihmisiä pitkästä aikaa livessä. Siis suuri kiitos kaikille viimeitään toukokuussa juhlitaan *viheltelee*

    • Zaba & MillaMagia

      Kiitos taasen mukavasta seurasta, vaikka vähän hitaita katseita saimmekin taas kerran huomata. Otammepa seuraavalla kerralla kuulosuojaimia mukaan, jotta voimme jaella niitä sitten ... varmaankin sopiva määrä olisi 3-4 kuulosuojaimet.
      Tai voisimmehan ottaa enemmän iloa mukaan jota jaamme sitä tarvitseville, kun se näkyy joiltakin miitistä puuttuvan:)
      että meillä oli taas hauskaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe