eli kertokaa minkä merkkinen minidv videokamera olisi hyvä? ja kuinka tärkeä tuo dv-in toiminto on??? Olen ajatellut Sonya, mikä malli olisi hyvä....kamera tulee ihan kotikäyttöön.....Thanks!
HYVÄ MINIDV VIDEOKAMERA????
3
1389
Vastaukset
- Vanhan sonyn omaava
Kyllähän nuo kaikki Sonyt lienevät hyviä, minulla on jo muutaman vuoden vanha eikä enää kaupoissa. Mutta ajattele mitä tarvitset? Tarvitsetko esim. kaukosäädintä, kuinka korkeatasoisia still-kuvia haluat ottaa jne. Minä luulin, että DV-in on välttämätön. Mutta olen vain kerran siirtänyt PC:stä nauhalle, enkä enää sitä koskaan tee. Joten maksoin siitä ominaisuudesta turhaan. (Siitähän maksetaan jotain Teostomaksuja tms). Minulla on nauhalle kirjoittava, noista kovalevyllisistä ja mini-DVD:lle kirjoittavista en tiedä. Nauha ei ole kallista ja hyvin säilyvää. Mutta suosittelen PC-taitoja ja kotielokuvien tekemistä oikeille DVD-levyille. Silloin tarvitset PC:lle jonkun videoeditointiohjelman. Minulla on Ulead ja se riittää.
- s/pdif
Tässä viestinkirjoittaja on aikeissa ostaa vuonna 2003 hankitulle miniDV-kameralle (maksoi silloin €1310) seuraajan ja seuraavan videokameran täytyy olla nauhallinen, jotta voisin siirtää myös vanhan aineiston DV-väylää eli firewire-kaapelia myöden videoaineiston PC:lle ja sieltä ulkoiselle kiintolevylle.
Siis teräväpiirtoa nauhalla (HDV) tarkoittaa viittä tuotannossa olevaa mallia,
HDR-HC9E HDR-HC5E HDR-HC7E HDR-FX1 HDR-FX7E,
ja näistä edullisimmat ovat HC5 ja HC7.
Itselleni olen ajatellut HC7-mallia. Jotain €1100 tällä hetkellä.
HC5:n saa jotain €730 hintaan, mutta tässäpä ei ole optista kuvanvakaajaa. - Panattaja
Itellä tollane panasonicin gs60es ja on pirun tarkka kuva, voimakkaista väreistä puhumatikaan! Oon ollu tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833