eli kertokaa minkä merkkinen minidv videokamera olisi hyvä? ja kuinka tärkeä tuo dv-in toiminto on??? Olen ajatellut Sonya, mikä malli olisi hyvä....kamera tulee ihan kotikäyttöön.....Thanks!
HYVÄ MINIDV VIDEOKAMERA????
3
1403
Vastaukset
- Vanhan sonyn omaava
Kyllähän nuo kaikki Sonyt lienevät hyviä, minulla on jo muutaman vuoden vanha eikä enää kaupoissa. Mutta ajattele mitä tarvitset? Tarvitsetko esim. kaukosäädintä, kuinka korkeatasoisia still-kuvia haluat ottaa jne. Minä luulin, että DV-in on välttämätön. Mutta olen vain kerran siirtänyt PC:stä nauhalle, enkä enää sitä koskaan tee. Joten maksoin siitä ominaisuudesta turhaan. (Siitähän maksetaan jotain Teostomaksuja tms). Minulla on nauhalle kirjoittava, noista kovalevyllisistä ja mini-DVD:lle kirjoittavista en tiedä. Nauha ei ole kallista ja hyvin säilyvää. Mutta suosittelen PC-taitoja ja kotielokuvien tekemistä oikeille DVD-levyille. Silloin tarvitset PC:lle jonkun videoeditointiohjelman. Minulla on Ulead ja se riittää.
- s/pdif
Tässä viestinkirjoittaja on aikeissa ostaa vuonna 2003 hankitulle miniDV-kameralle (maksoi silloin €1310) seuraajan ja seuraavan videokameran täytyy olla nauhallinen, jotta voisin siirtää myös vanhan aineiston DV-väylää eli firewire-kaapelia myöden videoaineiston PC:lle ja sieltä ulkoiselle kiintolevylle.
Siis teräväpiirtoa nauhalla (HDV) tarkoittaa viittä tuotannossa olevaa mallia,
HDR-HC9E HDR-HC5E HDR-HC7E HDR-FX1 HDR-FX7E,
ja näistä edullisimmat ovat HC5 ja HC7.
Itselleni olen ajatellut HC7-mallia. Jotain €1100 tällä hetkellä.
HC5:n saa jotain €730 hintaan, mutta tässäpä ei ole optista kuvanvakaajaa. - Panattaja
Itellä tollane panasonicin gs60es ja on pirun tarkka kuva, voimakkaista väreistä puhumatikaan! Oon ollu tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696901
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622452- 562138
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611271Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531244- 561234
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957