Aina.Kumpi olisi noista kahdesta mukavampi?
Aino vai Ainu
13
1708
Vastaukset
- joten vaikea sanoa
Hyvin vaikea sanoa, kumpi tytöistä olisi mukavampi. Kumpaakaan en tunne.
Nimenä Aino on huomattavasti parempi. - ilaria:
Aino on nätti harmoninen ja ajaton kaunis nimi. yksi parhaista ikinä. ainu on outo. tulee mieleen ainut, vaikka toisaalta onhan ainokin vaarassa sekoittua ainoaksi, mutta hällä väliä.
tuosta voitkin jo päätellä :) - Kukkakimppu I
Aino.
Tiedäthän Japanissa asuvan ainu-kansan? Se tulee väkisin mieleen nimestä Ainu.
Entä Aini? - Loveable.
Aino on kaunis ja klassinen nimi.
- ...koska...
Aino on niiiiin muodikas nyt. Liian suosittu. Ainikin on ihan ok.
- jeanne
Aino nimi on hirveän suosittu ollut.
Minusta on rasittavaa kun joka toinen lapsi on saman niminen. Kannatan siis toista vaihtoehtoa. :) - Jilla
Mielummin Aino.
- kallistuisin minäkin
Tunnen kaksi Ainoa--- aikuisen, ystävällisen, pidetyn ihmisen ja lapsen, suloisen tytön.
Mielleyhtymä Ainosta on siis positiivinen.
Ainusta tuleekin sitten mieleen jostain syystä hieman lapsellinen, vanhempien lellikin "lellittelynimi".
En tunne yhtään Ainua, joten ties minkälaisia pakkauksia ovat. - äippä
Antakaa Aino ehdottomasti :)
- mniimi
ollut viime aikoina tosi suosittu, mutta toisaalta tykkään siitä enemmän. Ainut ovat alkuperäiskansa Japanissa, mutta suurin suomalaisista tuskin tuota yhdistää.
- cutemonster
Mun nimi sattuu olemaan Ainu.
- 1säpqppa
En osaa perustella, mut diggaan enemmän nimestä Ainu.
- Ainaparas
Aino, Ainut, Ainokainen
Aina olisi paras.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966