Apua?

Nyrkkirauta.-

Terppa.
Löytyiskö keneltäkään neuvoja miten voisin tehdä itse nyrkkiraudan?Mitä materiaalia ym?
Työkaluilla ei voi juhlia mutta kai nyt niitä sen verran löytyy että saan jotain aikaan.
Ja kyllä,tiedän että tämä on laitonta!ja tarkoituksenani ei olekkaan käyttää tätä kuin aivan ääritilanteessa.
Neuvoja?
Kiitän.

24

7070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautanyrkki

      otat noin kilon palan romurautaa, sulatat sen hitsipillillä sulaksi klimpiksi esim. hiekkakuoppaan ja isket nyrkkisi siihen rannetta myöten ja annat jähtyä. Kun ei enää polttele niin nyrkkirauta on käyttövalmis.

    • parasta olis

      unohtaa tuollaset pelit, mikä se olisi ääritilanne? Kun on rautaa taskussa niin ääritilanteen kriteeri laskee juuri niin paljon kun itseluottamus nousee.

      • On,että pidät lenkkareita

        Jaloissa kylillä käydessäsi,Pääsee kaikki helpommalla.Nimimerkillä rikosrekisterillä uraputken hukannut.


      • as soon as possible
        On,että pidät lenkkareita kirjoitti:

        Jaloissa kylillä käydessäsi,Pääsee kaikki helpommalla.Nimimerkillä rikosrekisterillä uraputken hukannut.

        Jotenkin arvasin millasia vastauksia tähän kysymykseen saan.=(
        Jos kenelläkään ei ole asiallista vastausta niin älkää sanoko mitään.


      • olivat sinun
        as soon as possible kirjoitti:

        Jotenkin arvasin millasia vastauksia tähän kysymykseen saan.=(
        Jos kenelläkään ei ole asiallista vastausta niin älkää sanoko mitään.

        kysymyksen huomioon ottaen, erittäin asiallisia vastauksia, vaikkeivat teko-ohjeita olleetkaan.


    • Serkei

      Syö ruisleipää ja koveta nyrkkiä tiiliseinään tms suunnitelmallisesti. Siitä se rautanyrkki syntyy.

    • Finlex

      Valmistuksesta rikoslain 41. luvun 4§ mukaan on tuomittava sakkoon tai enintään kahdeksi vuodeksi vankeuteen. Hallussapidosta yleisellä paikalla tai yleisellä paikalla olevassa kulkuneuvossa on tuomittava sakkoon tai enintään vuodeksi vankeuteen.

      Jos todella haluat tuollaisen, niin käy kysymässä vaikka paikallisen moottoripyöräjengin (Hell's Angels, Bandidos, Cannoballs, tms.) jäseneltä. Heillä saattaisi olla jopa myynnissä, kuka tietää.

      Lainkuuliaisen ihmisen ei kannata tuollaisia valmistaa, ostaa (edes ulkomailta) saati myydä, jos sellainen sattuu jossain nurkassa lojumaan. Kaikki kun lailla kiellettyä.

    • sergfs

      leikkaa 25 millin vahvusesta rautaputkesta noin sentin paksusia renkaita ja hitsaa ne kiinni toisiinsa. sit teet neliöteräksestä sen kämmentuen.

    • pehr aucco

      Amiksethan näitä on tehneet maailman sivu. Sahaa vesijohtoputkesta pätkiä ja hitsaa ne riviin vähän kaarevasti. Tai vala lyijystä puusta ja pahvista tehtyyn muottiin. Lyijyä saa taas uutenavuotena uudenvuoden tinan nimellä.

      • dfghjkloiuytredfghjk

        jos tekee tosta tinalyijyseoksesta nii eikö tuu aika pehmee? saattaa vääntyä ekalla lyönnillä..


    • gdhrdtj

      Kastat kättäsi sulaan metalliin, eiköhän siitä synny jonkilainen nyrkkirauta.

      • OrginalCheyenne

        Jos jostain löytäisit paksua (noin 20 mm) alumiinilevyä, niin siitä kohtuullisen helposti saat kärsivällisellä viilaamisella hyvän. (kevyt joten lyönti on nopea)
        Esiporaat vain sormenreijät mahdollisimman sopiviksi, ja "moottorisahan viila" porakoneeseen, niin on konevoima millä työstää. Viilaa kannatta kastaa välillä petrooliin ettei tukkeudu.
        Rautasahalla saat muut muodot jotenkin sopiviksi jonka jälkeen lisää viilaamalla.
        Omasta kokemuksesta en tuota lyijyä suosittele juuri sen pehmeyden takia.
        Tosin uutenkin nyrkkirauta ei sovellu puolustautumiseen koska hyvä ja sopiva nyrkkirauta on hidas asentaa. Hyökkääjällähän on usein aikaa sellainen asentaa ;)
        Lähes sama teho on on mini-Maglitella kun otat sen kämmentä vasten niin että "takapää" tulee etu- ja keskisormen välistä. (niin ja noihinhan myydään kumista "linssinsuojaa" joka on juuri tuohon käyttöön melkein kuin suunniteltu ;) )


      • ifer
        OrginalCheyenne kirjoitti:

        Jos jostain löytäisit paksua (noin 20 mm) alumiinilevyä, niin siitä kohtuullisen helposti saat kärsivällisellä viilaamisella hyvän. (kevyt joten lyönti on nopea)
        Esiporaat vain sormenreijät mahdollisimman sopiviksi, ja "moottorisahan viila" porakoneeseen, niin on konevoima millä työstää. Viilaa kannatta kastaa välillä petrooliin ettei tukkeudu.
        Rautasahalla saat muut muodot jotenkin sopiviksi jonka jälkeen lisää viilaamalla.
        Omasta kokemuksesta en tuota lyijyä suosittele juuri sen pehmeyden takia.
        Tosin uutenkin nyrkkirauta ei sovellu puolustautumiseen koska hyvä ja sopiva nyrkkirauta on hidas asentaa. Hyökkääjällähän on usein aikaa sellainen asentaa ;)
        Lähes sama teho on on mini-Maglitella kun otat sen kämmentä vasten niin että "takapää" tulee etu- ja keskisormen välistä. (niin ja noihinhan myydään kumista "linssinsuojaa" joka on juuri tuohon käyttöön melkein kuin suunniteltu ;) )

        Keskity vaan nyrkkikyllikkiin ja jätä noi metallityöt valimoille.


      • Anonyymi
        OrginalCheyenne kirjoitti:

        Jos jostain löytäisit paksua (noin 20 mm) alumiinilevyä, niin siitä kohtuullisen helposti saat kärsivällisellä viilaamisella hyvän. (kevyt joten lyönti on nopea)
        Esiporaat vain sormenreijät mahdollisimman sopiviksi, ja "moottorisahan viila" porakoneeseen, niin on konevoima millä työstää. Viilaa kannatta kastaa välillä petrooliin ettei tukkeudu.
        Rautasahalla saat muut muodot jotenkin sopiviksi jonka jälkeen lisää viilaamalla.
        Omasta kokemuksesta en tuota lyijyä suosittele juuri sen pehmeyden takia.
        Tosin uutenkin nyrkkirauta ei sovellu puolustautumiseen koska hyvä ja sopiva nyrkkirauta on hidas asentaa. Hyökkääjällähän on usein aikaa sellainen asentaa ;)
        Lähes sama teho on on mini-Maglitella kun otat sen kämmentä vasten niin että "takapää" tulee etu- ja keskisormen välistä. (niin ja noihinhan myydään kumista "linssinsuojaa" joka on juuri tuohon käyttöön melkein kuin suunniteltu ;) )

        Jos pora ja saha löytyy niin otat vaikka vanerin palan poraat neljä reikää ja sahaat kämmentuet


      • Anonyymi
        OrginalCheyenne kirjoitti:

        Jos jostain löytäisit paksua (noin 20 mm) alumiinilevyä, niin siitä kohtuullisen helposti saat kärsivällisellä viilaamisella hyvän. (kevyt joten lyönti on nopea)
        Esiporaat vain sormenreijät mahdollisimman sopiviksi, ja "moottorisahan viila" porakoneeseen, niin on konevoima millä työstää. Viilaa kannatta kastaa välillä petrooliin ettei tukkeudu.
        Rautasahalla saat muut muodot jotenkin sopiviksi jonka jälkeen lisää viilaamalla.
        Omasta kokemuksesta en tuota lyijyä suosittele juuri sen pehmeyden takia.
        Tosin uutenkin nyrkkirauta ei sovellu puolustautumiseen koska hyvä ja sopiva nyrkkirauta on hidas asentaa. Hyökkääjällähän on usein aikaa sellainen asentaa ;)
        Lähes sama teho on on mini-Maglitella kun otat sen kämmentä vasten niin että "takapää" tulee etu- ja keskisormen välistä. (niin ja noihinhan myydään kumista "linssinsuojaa" joka on juuri tuohon käyttöön melkein kuin suunniteltu ;) )

        Tuo katkoo sormet, sehän oli tarkoituskin vissiin..


    • RIKONO

      eti rautaputki, johon sun kaikki sormet uppoaa hieman väljästi. leikkaa siitä neljä sentin paksusta rengasta. sitte leikkaat vaikka samasta putkesta sen mittasen palasen, että sitä voit sopivasti puristaa kämmenen sisällä. ja loput arvaatkin? hitsaat ne renkaat siihe putkeen kiinni, ja avot!

      mutta varo, setä sininen vei pojan putkaan, raudan laitokselle ja sakot päälle.

    • Aseharrastaja0009
    • regfdgfhfjrghc

      ehkä vois koittaa tehdä savesta muotin ja sit siihen tinaa

    • juupajuuuuuuuuu!

      poliisisetähän voisi vaikka tätä keskustelua vilkaista..

      • Anonyymi

        Nyrkkiraudan valmistus ei ole laitonta. Tiettyjen vaarallisten esineiden "kaupallinen" valmistus sen sijaan on. Nyrkkirautaa saa säilyttää kotonaan mutta julkisella paikalla se on laiton.

        Nyrkkiraudalla ei tavallinen pulliainen saa mitään etua tappelussa ellei osaa muutenkin tapella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyrkkiraudan valmistus ei ole laitonta. Tiettyjen vaarallisten esineiden "kaupallinen" valmistus sen sijaan on. Nyrkkirautaa saa säilyttää kotonaan mutta julkisella paikalla se on laiton.

        Nyrkkiraudalla ei tavallinen pulliainen saa mitään etua tappelussa ellei osaa muutenkin tapella.

        Hilpari parempi


    • Anonyymi

      Oma poika ainakin otti kolme pulttia, hitsas yhteen, ja teki tuen vääntämällä kahta metalli tikkua ja hitsaamalla kiinni. 12v poika ja omatoimisesti sellaisen teki. Aika pähee se kyllä oli

      • Anonyymi

        Isokokoinen rannekello käy hyvin nyrkkiraudasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe