Apua?

Nyrkkirauta.-

Terppa.
Löytyiskö keneltäkään neuvoja miten voisin tehdä itse nyrkkiraudan?Mitä materiaalia ym?
Työkaluilla ei voi juhlia mutta kai nyt niitä sen verran löytyy että saan jotain aikaan.
Ja kyllä,tiedän että tämä on laitonta!ja tarkoituksenani ei olekkaan käyttää tätä kuin aivan ääritilanteessa.
Neuvoja?
Kiitän.

24

7070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautanyrkki

      otat noin kilon palan romurautaa, sulatat sen hitsipillillä sulaksi klimpiksi esim. hiekkakuoppaan ja isket nyrkkisi siihen rannetta myöten ja annat jähtyä. Kun ei enää polttele niin nyrkkirauta on käyttövalmis.

    • parasta olis

      unohtaa tuollaset pelit, mikä se olisi ääritilanne? Kun on rautaa taskussa niin ääritilanteen kriteeri laskee juuri niin paljon kun itseluottamus nousee.

      • On,että pidät lenkkareita

        Jaloissa kylillä käydessäsi,Pääsee kaikki helpommalla.Nimimerkillä rikosrekisterillä uraputken hukannut.


      • as soon as possible
        On,että pidät lenkkareita kirjoitti:

        Jaloissa kylillä käydessäsi,Pääsee kaikki helpommalla.Nimimerkillä rikosrekisterillä uraputken hukannut.

        Jotenkin arvasin millasia vastauksia tähän kysymykseen saan.=(
        Jos kenelläkään ei ole asiallista vastausta niin älkää sanoko mitään.


      • olivat sinun
        as soon as possible kirjoitti:

        Jotenkin arvasin millasia vastauksia tähän kysymykseen saan.=(
        Jos kenelläkään ei ole asiallista vastausta niin älkää sanoko mitään.

        kysymyksen huomioon ottaen, erittäin asiallisia vastauksia, vaikkeivat teko-ohjeita olleetkaan.


    • Serkei

      Syö ruisleipää ja koveta nyrkkiä tiiliseinään tms suunnitelmallisesti. Siitä se rautanyrkki syntyy.

    • Finlex

      Valmistuksesta rikoslain 41. luvun 4§ mukaan on tuomittava sakkoon tai enintään kahdeksi vuodeksi vankeuteen. Hallussapidosta yleisellä paikalla tai yleisellä paikalla olevassa kulkuneuvossa on tuomittava sakkoon tai enintään vuodeksi vankeuteen.

      Jos todella haluat tuollaisen, niin käy kysymässä vaikka paikallisen moottoripyöräjengin (Hell's Angels, Bandidos, Cannoballs, tms.) jäseneltä. Heillä saattaisi olla jopa myynnissä, kuka tietää.

      Lainkuuliaisen ihmisen ei kannata tuollaisia valmistaa, ostaa (edes ulkomailta) saati myydä, jos sellainen sattuu jossain nurkassa lojumaan. Kaikki kun lailla kiellettyä.

    • sergfs

      leikkaa 25 millin vahvusesta rautaputkesta noin sentin paksusia renkaita ja hitsaa ne kiinni toisiinsa. sit teet neliöteräksestä sen kämmentuen.

    • pehr aucco

      Amiksethan näitä on tehneet maailman sivu. Sahaa vesijohtoputkesta pätkiä ja hitsaa ne riviin vähän kaarevasti. Tai vala lyijystä puusta ja pahvista tehtyyn muottiin. Lyijyä saa taas uutenavuotena uudenvuoden tinan nimellä.

      • dfghjkloiuytredfghjk

        jos tekee tosta tinalyijyseoksesta nii eikö tuu aika pehmee? saattaa vääntyä ekalla lyönnillä..


    • gdhrdtj

      Kastat kättäsi sulaan metalliin, eiköhän siitä synny jonkilainen nyrkkirauta.

      • OrginalCheyenne

        Jos jostain löytäisit paksua (noin 20 mm) alumiinilevyä, niin siitä kohtuullisen helposti saat kärsivällisellä viilaamisella hyvän. (kevyt joten lyönti on nopea)
        Esiporaat vain sormenreijät mahdollisimman sopiviksi, ja "moottorisahan viila" porakoneeseen, niin on konevoima millä työstää. Viilaa kannatta kastaa välillä petrooliin ettei tukkeudu.
        Rautasahalla saat muut muodot jotenkin sopiviksi jonka jälkeen lisää viilaamalla.
        Omasta kokemuksesta en tuota lyijyä suosittele juuri sen pehmeyden takia.
        Tosin uutenkin nyrkkirauta ei sovellu puolustautumiseen koska hyvä ja sopiva nyrkkirauta on hidas asentaa. Hyökkääjällähän on usein aikaa sellainen asentaa ;)
        Lähes sama teho on on mini-Maglitella kun otat sen kämmentä vasten niin että "takapää" tulee etu- ja keskisormen välistä. (niin ja noihinhan myydään kumista "linssinsuojaa" joka on juuri tuohon käyttöön melkein kuin suunniteltu ;) )


      • ifer
        OrginalCheyenne kirjoitti:

        Jos jostain löytäisit paksua (noin 20 mm) alumiinilevyä, niin siitä kohtuullisen helposti saat kärsivällisellä viilaamisella hyvän. (kevyt joten lyönti on nopea)
        Esiporaat vain sormenreijät mahdollisimman sopiviksi, ja "moottorisahan viila" porakoneeseen, niin on konevoima millä työstää. Viilaa kannatta kastaa välillä petrooliin ettei tukkeudu.
        Rautasahalla saat muut muodot jotenkin sopiviksi jonka jälkeen lisää viilaamalla.
        Omasta kokemuksesta en tuota lyijyä suosittele juuri sen pehmeyden takia.
        Tosin uutenkin nyrkkirauta ei sovellu puolustautumiseen koska hyvä ja sopiva nyrkkirauta on hidas asentaa. Hyökkääjällähän on usein aikaa sellainen asentaa ;)
        Lähes sama teho on on mini-Maglitella kun otat sen kämmentä vasten niin että "takapää" tulee etu- ja keskisormen välistä. (niin ja noihinhan myydään kumista "linssinsuojaa" joka on juuri tuohon käyttöön melkein kuin suunniteltu ;) )

        Keskity vaan nyrkkikyllikkiin ja jätä noi metallityöt valimoille.


      • Anonyymi
        OrginalCheyenne kirjoitti:

        Jos jostain löytäisit paksua (noin 20 mm) alumiinilevyä, niin siitä kohtuullisen helposti saat kärsivällisellä viilaamisella hyvän. (kevyt joten lyönti on nopea)
        Esiporaat vain sormenreijät mahdollisimman sopiviksi, ja "moottorisahan viila" porakoneeseen, niin on konevoima millä työstää. Viilaa kannatta kastaa välillä petrooliin ettei tukkeudu.
        Rautasahalla saat muut muodot jotenkin sopiviksi jonka jälkeen lisää viilaamalla.
        Omasta kokemuksesta en tuota lyijyä suosittele juuri sen pehmeyden takia.
        Tosin uutenkin nyrkkirauta ei sovellu puolustautumiseen koska hyvä ja sopiva nyrkkirauta on hidas asentaa. Hyökkääjällähän on usein aikaa sellainen asentaa ;)
        Lähes sama teho on on mini-Maglitella kun otat sen kämmentä vasten niin että "takapää" tulee etu- ja keskisormen välistä. (niin ja noihinhan myydään kumista "linssinsuojaa" joka on juuri tuohon käyttöön melkein kuin suunniteltu ;) )

        Jos pora ja saha löytyy niin otat vaikka vanerin palan poraat neljä reikää ja sahaat kämmentuet


      • Anonyymi
        OrginalCheyenne kirjoitti:

        Jos jostain löytäisit paksua (noin 20 mm) alumiinilevyä, niin siitä kohtuullisen helposti saat kärsivällisellä viilaamisella hyvän. (kevyt joten lyönti on nopea)
        Esiporaat vain sormenreijät mahdollisimman sopiviksi, ja "moottorisahan viila" porakoneeseen, niin on konevoima millä työstää. Viilaa kannatta kastaa välillä petrooliin ettei tukkeudu.
        Rautasahalla saat muut muodot jotenkin sopiviksi jonka jälkeen lisää viilaamalla.
        Omasta kokemuksesta en tuota lyijyä suosittele juuri sen pehmeyden takia.
        Tosin uutenkin nyrkkirauta ei sovellu puolustautumiseen koska hyvä ja sopiva nyrkkirauta on hidas asentaa. Hyökkääjällähän on usein aikaa sellainen asentaa ;)
        Lähes sama teho on on mini-Maglitella kun otat sen kämmentä vasten niin että "takapää" tulee etu- ja keskisormen välistä. (niin ja noihinhan myydään kumista "linssinsuojaa" joka on juuri tuohon käyttöön melkein kuin suunniteltu ;) )

        Tuo katkoo sormet, sehän oli tarkoituskin vissiin..


    • RIKONO

      eti rautaputki, johon sun kaikki sormet uppoaa hieman väljästi. leikkaa siitä neljä sentin paksusta rengasta. sitte leikkaat vaikka samasta putkesta sen mittasen palasen, että sitä voit sopivasti puristaa kämmenen sisällä. ja loput arvaatkin? hitsaat ne renkaat siihe putkeen kiinni, ja avot!

      mutta varo, setä sininen vei pojan putkaan, raudan laitokselle ja sakot päälle.

    • Aseharrastaja0009
    • regfdgfhfjrghc

      ehkä vois koittaa tehdä savesta muotin ja sit siihen tinaa

    • juupajuuuuuuuuu!

      poliisisetähän voisi vaikka tätä keskustelua vilkaista..

      • Anonyymi

        Nyrkkiraudan valmistus ei ole laitonta. Tiettyjen vaarallisten esineiden "kaupallinen" valmistus sen sijaan on. Nyrkkirautaa saa säilyttää kotonaan mutta julkisella paikalla se on laiton.

        Nyrkkiraudalla ei tavallinen pulliainen saa mitään etua tappelussa ellei osaa muutenkin tapella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyrkkiraudan valmistus ei ole laitonta. Tiettyjen vaarallisten esineiden "kaupallinen" valmistus sen sijaan on. Nyrkkirautaa saa säilyttää kotonaan mutta julkisella paikalla se on laiton.

        Nyrkkiraudalla ei tavallinen pulliainen saa mitään etua tappelussa ellei osaa muutenkin tapella.

        Hilpari parempi


    • Anonyymi

      Oma poika ainakin otti kolme pulttia, hitsas yhteen, ja teki tuen vääntämällä kahta metalli tikkua ja hitsaamalla kiinni. 12v poika ja omatoimisesti sellaisen teki. Aika pähee se kyllä oli

      • Anonyymi

        Isokokoinen rannekello käy hyvin nyrkkiraudasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe