Topkani.fi ja rahan nostaminen

Petetty?!

Eli voitin tammikuussa topkanissa Bejeweled 2-turnauksen ja palkkio oli 154€. Kaksi viikkoa sitten halusin nostaa 150e pelitililtäni ja se onnistui. Nyt olen odotellut sen 14 vuorokautta mutta mitään ei ole kuulunut. Paitsi kaksi mailia olen saanut [email protected] ja [email protected] tuosta PayPal-tilistä ja kehotetaan log in ja niistä kehotuksista klikkaamalla päädyn johonkin ihme sivuille...

Vahva tunne että minua on kusetettu :( Mutta tyhmyydestä sakotetaan. Mitä tein väärin? Onko teistä joku saanut voittorahoja topkanista ja jos on miten se on tapahtunut? Vai millaisia kokemuksia teillä on?

10

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mt3

Kyllä mä oon ainakin nostanut tuolta rahaa (yhen kerran). Pari viikkoa tosiaan meni ennen kun tuli maili paypallilta ja sit vaan kirjauduin sinne tai jotain ja kyllä ne rahat sitten tilille tuli (yli viikon päästä).
      Hankalaa se kyllä oli ja 11 euron nostosta tilille tuli 9 euroa. Eli topkani vei ensin euron nostorahaa ja sit paypal toisen euron.
      Eli siihen että sain ulos 9 euroa kului 2 euroa ja yli 3 viikkoa.
      Rahan laitto sinne päin on kyllä tehty niin helpoksi kuin mahdollista!

• ikuiikki

Olen koittanut siis kysellä asiakaspalvelusta tarkennusta rahan nostamiseen, mutta ei kuulu mitään..

Ohjeissa nimittäin on kohta, jossa sanotaan, että voit nostaa voittoja vaikkei sinulla olisikaan PayPal -tiliä. Kuitenkin nostoa suunnitellessa voi valita vain paypalin!! Itse kun en tuon paypalin vaatimia kortteja omista, en voi siihen elektron kortillakaan "rekisteröityä". Jokin maininta on myös, että saat pankin kautta nostoon tiedot sähöpostissa.. kerran koetin kotiuttaa 9 euroa, mutta s-postiin tuli vain muistutuksia paypalilta, että rekisteröidy nopsaan, koska rahalähetys odottaa. Ja antoi odotuttaa se asiakaspalvelukin sitä vastaustaan.

MITEN rahaa saa pois!? Pankkini on Osuuspankki, joten jos joku voisi olla avulias ja kertoa tarkemmin. Minä saatan sitten suositella topkaniin asiakaspalvelijaksi;)

• mölö-ölö
        ikuiikki kirjoitti:

Olen koittanut siis kysellä asiakaspalvelusta tarkennusta rahan nostamiseen, mutta ei kuulu mitään..

Ohjeissa nimittäin on kohta, jossa sanotaan, että voit nostaa voittoja vaikkei sinulla olisikaan PayPal -tiliä. Kuitenkin nostoa suunnitellessa voi valita vain paypalin!! Itse kun en tuon paypalin vaatimia kortteja omista, en voi siihen elektron kortillakaan "rekisteröityä". Jokin maininta on myös, että saat pankin kautta nostoon tiedot sähöpostissa.. kerran koetin kotiuttaa 9 euroa, mutta s-postiin tuli vain muistutuksia paypalilta, että rekisteröidy nopsaan, koska rahalähetys odottaa. Ja antoi odotuttaa se asiakaspalvelukin sitä vastaustaan.

MITEN rahaa saa pois!? Pankkini on Osuuspankki, joten jos joku voisi olla avulias ja kertoa tarkemmin. Minä saatan sitten suositella topkaniin asiakaspalvelijaksi;)

miten vatussa tuolta oikesti saa rahat pois??paypal tili onkin vitsin vaikea tehdä kun ei omista luottokorttia.. kiva pelata ja voitot jää sinne kun ei ulos mitenkään saa..

• ijkjkl
        mölö-ölö kirjoitti:

miten vatussa tuolta oikesti saa rahat pois??paypal tili onkin vitsin vaikea tehdä kun ei omista luottokorttia.. kiva pelata ja voitot jää sinne kun ei ulos mitenkään saa..

itse omistan vain visa elekrtonin ja sen rekkaaminen ei viissiinkää oo mahollista. mulla oottaa siellä 30e ja en tiiä yhtää mitä tekisin

• kaninpaska
        ijkjkl kirjoitti:

itse omistan vain visa elekrtonin ja sen rekkaaminen ei viissiinkää oo mahollista. mulla oottaa siellä 30e ja en tiiä yhtää mitä tekisin

Niin ei kovin helppoa ole. meni 2 vikkoa sit tuli ilmoitus jossa oli linkki PayPal sivulle. täytin tietoni ja pankkitilin numerot, ainakin nordean visa electronin siihen pystyi liittää ja nyt ne veloittaa 1,50e jolloin saan 4 numeroisen koodin tilitapahtumista ja sen 4 numeroisen koodin kun syöttää niin saa ne hiton rahat. eli ei kannata ihan pikkurahoja siirtää.

• Saikukka
        kaninpaska kirjoitti:

Niin ei kovin helppoa ole. meni 2 vikkoa sit tuli ilmoitus jossa oli linkki PayPal sivulle. täytin tietoni ja pankkitilin numerot, ainakin nordean visa electronin siihen pystyi liittää ja nyt ne veloittaa 1,50e jolloin saan 4 numeroisen koodin tilitapahtumista ja sen 4 numeroisen koodin kun syöttää niin saa ne hiton rahat. eli ei kannata ihan pikkurahoja siirtää.

Mulla ois 200€ odottamassa siel paypal tilillä. Kysymys kuuluu: miten saan liitettyä oman tilini sinne, että voin siirtää rahaa omalle tilille? Laitoin tilinumeron, mut se ei kelvannu. Sitten yritin laittaa sitä kansainvälistä IBAN numeroa, mutta se on liian pitkä. Yritin myös liittää visa electronia, mutta se ei onnistunut. Alkaa multa ideat loppumaan ja toi summa ois oikeesti kiva saada sieltä pois :/

• liisa19

Koko Bejeweld peli on poistetu king kom 'sta, siis myös topkanista! Miksi? Liittyykkö se näihin rahajuttuihin?

• paypalrahaatilille

paina "withdraw" ja sit "Withdraw funds to your bank account" ja täytä tiedot ni pitäs rahan tulla 1-3 pv pääst .))

• pettynyt3

Paskoja pelejä on jumalauta, nettiki katkesi kun avasin pelin 4e hintasen, kun päivitin sitte sivun ni rahani lähtivät enkä saanut peliäni, JES ja apua ei saa mistää ja koko vitun topkanin asiakaspalvelu kun ei VASTAA mihinkään, ei enää ikinä sinne

• millitaaru

www.kolikkopelit.com/suositus/millitaari

Klikkaa linkkiä. On sitten ainut sivusto josta voittaa.

Ekaksi voitin 236€ jonka nostin omalle tilille ja eilen voitin pääpotin hedelmäpelis eli 4000€ ja nimenikin näkyy voittajissa ei soopaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe