onko jossain pk-seudulla myynnissä ko. rekka?
Mistä ISO make rekka
4
3975
Vastaukset
- huutiksesta
huutiksessa leluosastolla joku myy niitä pixarin leluja, mukana on mm. niitä isoja aitoja rekkoja sekä siihen saa kaupanpäälle jonkin lelun. hinta taitaa pyöriä kolmenkympin tienoilla..
- ...etsin...
juuri joulun alla tuota samaista rekkaa ja sellanen iso löytyikin sitten anttilasta, hinta oli muistaakseni 60-70e , pienempi make oli halvempi jonka sen löysin sitten br:stä ja se oli meidän nassikalle ihan riittävä...
- Adariina
Itse tilasin kylläkin ihan normaalikokoisen make-rekan netistä (www.amazon.co.uk) kummitytölle. Löytyy sieltä varmaan niitä isojakin, itse kaipailin vain pientä. Hauskinta oli, että sieltä tilatessa tuli postikuluineen halvemmaksi kuin Suomesta lelukaupasta ostettuna! Kotiin tuotuna maksoi 23,10 €. Lelukaupassa Suomessa 25 €...
- Opelix 71
tilaamaan ko. amazon osoitteesta Suomeen?? Olen yrittänyt samaa, mutta siellä sivuilla sanotaan, ettei toimiteta...Saksasta kyllä saa tilattua, mutta postikulut oli aikas isot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200