wiccat...

pikku wicca

oon 16-vuotias wicca ja haluaisin jutella muiden saman ikäisten wiccojen kanssa! Mailatkaa: [email protected]

3

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goetia

www.wicca.fi
      ja etsi sieltä ylhäältä "forum"nappi ja pääset listalle. lokkaudu ja kirjoittele.
      BB

• polgara

www.wicca.fi ei oikein ole sivu joka vastaisi kysymyksiimme noituudesta. Itse suosin kirjallisuutta ja englanninkielisiä saitteja.. Tuo suomalainen wicca-sivusto on kuin lasten kyhäämä perustietopläjäys... mutta makunsa kullakin... Itse kutsun itseäni noidaksi sillä ero wiccan ja noidan välillä on suuri...

• Goetia
        polgara kirjoitti:

www.wicca.fi ei oikein ole sivu joka vastaisi kysymyksiimme noituudesta. Itse suosin kirjallisuutta ja englanninkielisiä saitteja.. Tuo suomalainen wicca-sivusto on kuin lasten kyhäämä perustietopläjäys... mutta makunsa kullakin... Itse kutsun itseäni noidaksi sillä ero wiccan ja noidan välillä on suuri...

>www.wicca.fi ei oikein ole sivu joka vastaisi >kysymyksiimme >noituudesta.
        Sivuston tarkoitus onkin antaa mahdollisimman selkeää kuvaa wiccasta, eikä sen tarkoitus olekaan kattaa noituuden laajaa kirjoa.

>suomalainen wicca-sivusto on kuin lasten kyhäämä >perustietopläjäys... >mutta makunsa kullakin...

kyllä näinkin asian voi käsittää. Tosin sivusto ei olekaan tarkoitettu teidän kaltaisille,jo oppineille noidille.. vaan itse asiassa sivusto on tarkoitettu ihan tavalliselle "rivikansalaiselle", joka pitäisi jo sivuston tarkemmasta tarkastelusta käydä ilmi.

>Itse kutsun itseäni noidaksi sillä ero wiccan ja >noidan välillä on >suuri...
        ..Olen samaa mieltä kanssasi ;->

------lainaus-----
        Kirjoittanut: pikku wicca, 20.7.2003 klo 13.46
        oon 16-vuotias wicca ja haluaisin jutella muiden saman ikäisten wiccojen kanssa! Mailatkaa: [email protected]
        Vastaa
        ------eof--------
        tästä tekstistä pitäisi jo käydä ilmi edellinenkin vastaus, vai mitä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin

Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000
      Maailman menoa
      521
      7910
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2735
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2601
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1989
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      120
      1854
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1636
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      78
      1219
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe