löysin wikipediasta linuxista muutaman eri käyttis version htpc:eelle onkoi kellää kokemusta moisista???? jos on niin mitäköhän suosittelisitte minulle, digisovitin mull on a-linkin sovitin usb liittimeen käyvä, ja koneen tehot on 400mhz ja 256 mt keskusmuistia, ja eikä mitään live-cd juttuja....
htpc vailla käyttistä?
juujuu
4
500
Vastaukset
vaikka Linux MCE?
Tuossa linkki wikipedian sivuille http://fi.wikipedia.org/wiki/HTPCsit unohtui se tärkeämpi linkki ==> http://www.linuxmce.org/
- tehoiseen oikein..
ikävä tosiasia ettei tollaisessa koneessa oikein htpc-käytössä toimi kuin windows 98. jos linuxin haluat, niin kokeile vaikka swedubuntua, linuxia hieman erilaisille miehille.
muistin jos saisi edes tuplattua, niin sitten lähtis.. - mitkäköhän
on tehovaatimukset?? onko helppo asentaa?
pitäisköhän asentaa sitte vähä aikaisempi versio, jos ois kevyempi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 47961
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html183848- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116588
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541