Ihan tämmönen kysymys vaan että jos haluaa saada osinkoja osakkeista, niin pitääkö osaketta olla omistanut tietyn ajan vai saanko osingot vaikka ostaisin osinkoa maksavan yhtiön osakkeita päivää ennen osingonmaksupäivää?
kysymys osingoista
3
999
Vastaukset
- saat
osinkoja vaan firmasta jonka oot itse perustanu!!!!
Ja vasta kun tilikausi on ohi voit nostaa osinkoja. Ei kannata alkaa yrittäjäks. Yks Pekka kertoi että verottaja laittaa kaikkii hullui veroja joita pitää maksaa viel monta vuotta yrittämisen lopettamisen jälkeenkin.
!!!1
Kommentteja pliis jos oon väärässä!- yhtiökokouspäivänä
Viestiketjun aloittaja tarkoitti ilmeisesti pörssiosakkeita. Jos ostaa osakkeet viimeistään yhtiökokouspäivänä, saa osingot.
- Silloin
yhtiökokouspäivänä kirjoitti:
Viestiketjun aloittaja tarkoitti ilmeisesti pörssiosakkeita. Jos ostaa osakkeet viimeistään yhtiökokouspäivänä, saa osingot.
Kannattaa ostaa 2 vko ennen, silloin kurssi ei ihan huipussaan, ja muista, että kokouksen jälkeen kurssi putoaa seuraavana päivänä lähes osingon verran, koska "ahneet" rahastaa ja myy pois pikapika! Eli mieti miten se tuotto syntyy? Pitkäaikainen pitäminen vaan kannattaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389