minun neitokakadu kuoli tässä vähän aikaa sitten emme tiädä syytä sillä se yhtäkkiä nukkui pois edellisenä yönä oli väsynyt ja haki turvaa esim tietokoneen takaa.....tietäisittekö mitä tauteja neitokakaduilla on sillä se helpottaisi oloani jos saisin tietää mikä sillä olisi ollut.
yhyyyy
momps
2
660
Vastaukset
- töyhtötyyppi*
Kuputulehdus,flunssa,pöpö,synnynnäinen sairaus....
ei voi tietää.
Olisit saanut tietää,jos olisit lähettänyt eviraan tutkittavaksi.
Minulla on myös nymfejä.Mutta pieni undu-poika kuoli muutama päivä sitten,epäilen kuputulehdusta...mutta oireita ei ollut kuin uneliaisuus.Ei mitään oksennusta eikä ripulia.
Vaikea sanoa.Otan osaa,eläimet eivät osaa puhua kivuistaan.- halooloo
kiitos vinkeistä...otan osaa nyfistäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996