Erotiik- siis etiikan kurssi

miesope+lukiolaistyttö

Vielä vähän... vielä vähän... vähän pidemmälle.. aivan, juuri noin, juuuri noin...

Kun kello pärähti soimaan, säpsähdin hereille horteestani. Olin nähnyt unta, että kurottelin kaapin alle vierinyttä palloa. Vedin kiireesti hiukset korvien taakse ja aloin kerätä kirjoitustarvikkeita ja uskonnon kirjoja pulpetilta. Muut oppilaat matelivat jo ulos luokasta jutustellen elokuvista ja läksyjen paljoudesta kun minä venytin koululaukkuani kiinni.

"Mari", opettaja Lehtonen pysäytti minut hymyillen kun olin astumassa käytävään. "Voisin nyt antaa sinulle ne kirjat siihen itsenäisesti suoritettavaan uskonnon kurssiin, jos sinulla on aikaa nyt..." Nyökkäsin ja seurasin opettajaa luokan edessä olevan oven läpi hämyiseen kirjavarastoon. Lehtonen oli jo yli neljänkymmenen, mutta hän oli ikänsä saattoi arvata vain päälaen kaljusta laikusta ja tympeästä slipoverivoittoisesta pukeutumisesta. Lehtonen oli huumorintajuinen ja iloinen. Hänen kasvonsa olivat miellyttävimmät koskaan näkemäni: korkeat poskipäät, tarkat silmät, terävä nenä ja virnistävä suu.

Lehtonen siirteli kirjapinoja pois hyllyltä. Vaikka hänen farkkunsa olivatkin äärimmäisen huonosti istuvat, en voinut olla ajattelematta miten hyvännäköinen hän on ollut nuorempana. Pyyhkäisin leveältä ikkunalaudalta pölyt pois ja istahdin siihen odottamaan. Opettaja kaivoi hyllyn välistä kirjat "Moraali" ja "Etiikan peruskäsitteet" ja asteli jälkimmäistä selaillen hitaasti eteeni. Hän selvitti kurkkuaan ja ojensi kirjan minulle. "Tässä kirjassa opetetaan erotiik- siis -köh- etiikan... etiikan perusasioita." Lehtonen naurahti hermostuneesti ja vilkaisi minua silmiin. Hymyilin hänelle vähän hämilläni, koska ilmapiiri tuntui muuttuneen jännittyneeksi.

Katsoin Lehtosen huulia, jotka kertoivat kurssin tavoitteista. Hänen jäntevät sormensa puristivat paksun kirjan kantta ja hän ympyröi lyijykynänpätkällä kappaleet, jotka minun tulisi lukea. Hänen silmänsä haravoivat sisällysluetteloa, kunnes hän käänsi katseensa minuun. Rintakehääni puristi ja kurkkuni tuntui kuivalta. Kaikki tuntui pysähtyneen. Kurotin kaulaani ja painoin huuleni aivan opettajan huulten viereen.

Kun Lehtonen jähmettyi paikoilleen, luulin hetken, että hän työntäisi minut pois. Hän kuitenkin pudotti kirjan likaiselle lattialle ja veti minut kaksin käsin syliinsä. Hänen karhea villaslipoverinsa raapi kaulaani kun hän suuteli minua rajusti. Tunsin kuuman tykytyksen haarojeni välissä ja haroin valkoisilla sormillani opettajan tummaa tukkaa. Hän liu'utti käsiään selässäni, sitten epäröiden lanteillani, kunnes laskin hänen hikoavat kämmenensä farkkujen peittämille pakaroilleni. Opettaja alkoi oitis puristella takapuoltani ja minä painauduin entistä kiihkeämmin kiinni hänen kohoilevaan rintakehäänsä. Työnsin kuumottavaa lantiotani opettajan farkkujen etumusta vasten ja tunsin hänen olevan kovana.

Heijasin lantiotani tahallaan hänen tykyttävää etumustaan vasten. Hän huohotti ja minä naurahdin jännityksestä ja innosta kun hänen kätensä hapuilivat pakaroiltani jalkoväliini. Lehtonen peitti kämmenellään farkkujen verhoaman alapääni ja näykki huuliani. Avasin vikkelästi farkkujeni napit ja annoin opettajan vetää housut päältäni. Hän avasi omat farkkunsa, mutten uskaltanut kuin vilkaista hänen pullottaviin kalsareihinsa. Sykkivä ja kova penis painoi lantiotani ja voihkaisin katkonaisesti hengittäen. Vein vapisevat sormeni opettajan alavatsalle hänen hapuillessaan minulta "Hello Kitty" pikkuhousuja pois. Sydämeni hakkasi kun sormeni lipuivat kalsareiden etumuksen lämpimällä kohoumalla.

Lehtonen voihki ja työnsi minut kirjahyllyä vasten. Paljas takapuoleni painautui inhottavasti hyllyn kovaa reunaa vasten, mutta en pystynyt vaihtamaan asentoa kun opettaja oli painautunut minua vasten koko painollaan. Sydämeni hakkasi ja alavatsani oli kuin täynnä pieniä väriseviä marmorikuulia. Opettajan kova kalu sykki alavatsaani vasten, mutta sitten hän vei sen haaroväliini ja etsi liukkaan terskansa suulla tietä kireään, koskemattomaan emättimeeni.

Opettaja ähkäisi hieman ja tuntin kovaa venytystä alapäässäni. Hieroin otsaani raapivan slipoverin rintaan ja pidin opettajasta lujaa kiinni, toivoen sen hellittävän epämiellyttävää tylppää kipua, joka jylläsi lantiossani. Venytys venytys venytys ja opettajan karvaiset kassit läiskivät sisäreisiäni. Hän huohotti ja puuskutti ja suuteli minua välillä otsalle. Hänen kuuma hengityksensä humisi korvissani ja hän kiersi vapaan kätensä hartioideni ympärille suojelevasti.

Seuraava tunti oli jo loppunut kun istuin yhä opettajan sylissä lukitun kirjavaraston nurkassa. Hän oli kietonut kätensä ymärilleni ja hän suuteli välillä otsaani. Hymyilin hänelle ja kysyin muutaman minuutin hiljaisuuden jälkeen, milloin uudestaan. Lehtosen otsa rypistyi ja arvasin hänen ajattelevan syyllisenä vaimoaan. Minä en välittänyt. Ajattelin vain miten mahtava ensi kerta olisi, kun se ei enää sattuisi. Sillä hetkellä pidin jopa opettajan kamalasta slipoverista.

1

8320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisit jatkaa

      tätä viihdykettä,lisää vähän yksityiskohtia ja muista huumoria mukaan, väriikkyyttä ja pituutta lisää niin ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe