Kievana kun

olen rakastunu

korvia myötä toisen mieheen,mitä teen?

23

1159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun tiedät

      kerrothan minullekkin,selviäis monta pulmaa.

    • että vastaus

      löytyy täältä, ehei se löytyy kaurapuurosta.

      • kertoa sen siipalle,hänellä...

        tietää...mutta vaimo saattaa kyl pakata laukkuns ja häipyy! Ei kaikki ymmärrä tuommoista,eikä hyväksy!
        Mitäs luulet appiukon sanovan, ja muun suvun?


      • ollut

        totuus joka sieltä puurosta löytyi,ja sitten laitettiin maitoo tulemaan.


      • sille muulle
        kertoa sen siipalle,hänellä... kirjoitti:

        tietää...mutta vaimo saattaa kyl pakata laukkuns ja häipyy! Ei kaikki ymmärrä tuommoista,eikä hyväksy!
        Mitäs luulet appiukon sanovan, ja muun suvun?

        suvulle muka kuuluu? Jokainen elää oman elämänsä ja senkin vain yhden kerran. Jättäkää ny hyvät ihmiset siitä ne suvut hevon tuuttiin ja niitten ajatukset.


    • pessi-misti

      pyykkipoikaa kumppakin korvaa kohti ja laitat ne korvat roikkumaan ulos pyykkinarulle kunnes opit vastuulliseksi.

    • O - O

      Määrittele sana rakastunut.
      Miten rakastuminen sai alkunsa ja mihin toivoisit sen johtavan?
      Kerro muutenkin lisää: oletko kohdannut miehen, tietääkö hän tunteistasi ja muutenkin enemmän tilanteestasi, jos oikeasti haluat keskustella asiasta.

      • olen rakastunut

        Hän otti ensiaskelen,sanoi rakastavansa minua ja itse olin jo ollut aika ihastunut ennestään ja nyt tavataan joskus,vaikeaa on,mutta hänen avioliitto ei ole onnellista,


      • Pirre*
        olen rakastunut kirjoitti:

        Hän otti ensiaskelen,sanoi rakastavansa minua ja itse olin jo ollut aika ihastunut ennestään ja nyt tavataan joskus,vaikeaa on,mutta hänen avioliitto ei ole onnellista,

        " Vaimoni ei ymmärrä minua"?


      • vaan ite en
        olen rakastunut kirjoitti:

        Hän otti ensiaskelen,sanoi rakastavansa minua ja itse olin jo ollut aika ihastunut ennestään ja nyt tavataan joskus,vaikeaa on,mutta hänen avioliitto ei ole onnellista,

        ole rakastunut mieheen, enkä tiiä miten hänen nykyliitossaan menee, enkä välitäkkä tietää. Mies vaan rakasti minua niin, ettei kehtaa enää vastaa ees normaaleihin tekstareihini. :D


      • O - O
        vaan ite en kirjoitti:

        ole rakastunut mieheen, enkä tiiä miten hänen nykyliitossaan menee, enkä välitäkkä tietää. Mies vaan rakasti minua niin, ettei kehtaa enää vastaa ees normaaleihin tekstareihini. :D

        kun suomenkielen ymmärtäminen on niin vaikeata.
        Siis mies on hirmuisen rakastunut sinuun, sinä et rakasta häntä, teillä on tai oli suhde?

        Selittäisitkö mitä tarkoitit kirjoittaessasi: "Mies vaan rakasti minua niin, ettei kehtaa enää vastaa ees normaaleihin tekstareihini. :D"


      • ei ole ollut
        O - O kirjoitti:

        kun suomenkielen ymmärtäminen on niin vaikeata.
        Siis mies on hirmuisen rakastunut sinuun, sinä et rakasta häntä, teillä on tai oli suhde?

        Selittäisitkö mitä tarkoitit kirjoittaessasi: "Mies vaan rakasti minua niin, ettei kehtaa enää vastaa ees normaaleihin tekstareihini. :D"

        eikä tule olemaan suhdetta. Mies on parhaita ystäviäni ja kirjoitinkin siitä täällä jo tuolla jossain alempana, kuinka hän yks kaks alkoi lähettelemään minulle rakkaustekstareita, enkä heti tiennyt kuinka niihin suhtautua. :)
        No käsittääkseni hän oli melkoisessa tuiskeessa ja vasta tänään kehtasi lähettää minulle yhden normaalin tekstarin, kun eilen kyselin hänen vointiaan viestillä. :))


    • olin vuosi

      sitten kahden miehen loukussa.

      • EIKÖ

        ne tapelleet keskenään,mitäs vaimo sanoi?


      • usein ollut

        useammankin miehen loukussa yhtä aikaa, vaan minkäs teet, kun kaikkia rakastit, tai ne kaikki rakasti sinua? Onhan tässä ollut elämää elettävänä, joten kummatkin tapaukset on useampaankin kertaan ehtinyt tapahtua. (toivottavasti ei tarvitse selventää, sais kateelliset vielä sydikset) ;)


    • fe.fa

      kunniallinen nainen pakkaisi tilanteessasi kimpsunsa ja muuttaisi retrettiin tai luostariin seitsemäksi vuodeksi mietiskelemään.

      • ristus

        amen. :DDD Et sitten mitään muuta keksinyt?


      • fe.fa
        ristus kirjoitti:

        amen. :DDD Et sitten mitään muuta keksinyt?

        täällä oli aloitusta naisen siveydestä ja onnesta. Ollanhan täällä vasta myöhäiskokemattomia 50 ikäisiä ja tarvitaan muistutstä elämän totuuksista.


    • haiden pulaaja

      tee mitään nyt, aika hoitaa. Hän löytää kyllä jonkun muun, jonka pään voi sekoittaa. Tiedän kokemuksesta.

    • neuvonantajasi

      nappaat sen ittelles jos vain saat. Ei se tuu, jos se sitä toista rakastaa. Kokeilla kannattaa aina.

    • tietää varmasti itsekin mikä on soveliasta ja mikä ei.
      Jäitä hattuun, on minun neuvoni

      • sinkka5

        MIETTIÄ KAKSI KERTAA ENNEN KUIN LÄHDET TEKEMÄÄN MITÄÄN,SILLÄ SIINÄ VOI MENNÄ ITSESI LISÄKSI MONEN MUUN ELÄMÄ PILOILLE.


    • HTZA

      tee niin kuin ennenkin on tehty.
      Toinen maksaa ruokot ja toinen lakanat.
      Eikö sinulla ole kokeneita tyttökavereita joiden kanssa jutella?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe