kastajaiset edessä ja kun ne järjestetään kotosalla, millainen liina pitää hankkia vauvan pään pyyhkimiseen? Onko olemassa ihan siihen hommaan tarkoitettuja liinoja ja jos niin mistä semmosia sais?
Vastaukset 9
- äiti2007
Tarkoitat kasteliinaa, on valkoinen ja pitsireunainen. Me ostimme sellaisen Prismasta, löytyy varmastikin useimmista isommista kaupoista. Maksoikohan 6-7 euroa.
- mami vaan
Jos ei löydy tavara taloista niin kysele lasten tarvike liikkeistä.Itse sellaisesta löysin 14-vuotta sitten ja viimeksi käytetty kun nuorin kastettiin..nyt 2,6vuotta..
- täti
laatulahjat.fi sivustolta voi tilata kasteliinan, johon saa lapsen nimen ja päivämäärän. Mielettömän kauniilla brodeerausmenetelmällä kirjailtuna ja aivan ihana muisto kastepäivästä.
- äitimuori
Meillä oli vaan joku pieni valkoinen liina, ei sen tarvitse mikään ihmeellinen olla. Jostain luin, että kankainen servettikin käy. En edes tiennyt, että niitä myydään jossain.
- hjip
äitimuori kirjoitti:
Meillä oli vaan joku pieni valkoinen liina, ei sen tarvitse mikään ihmeellinen olla. Jostain luin, että kankainen servettikin käy. En edes tiennyt, että niitä myydään jossain.
¨meillä oli pitsireunainen tyynyliina.. heh. se on oikeasti ihan sama mikä siinä on.
- meillä oli
Ai siihenkin on olemassa oma liina. Nyt vasta sen kuulin. Meillä oli käytössä äitiyspakkauksesta tullut valkoinen pyyhe! Ja vieläpä kaikilla kolmella lapsellamme!
- täti
on todella ihana muisto lapselle itselleen!
Liinaan saa lapsen nimen ja kaste- tai syntymäpäivämäärän, minkä siihen haluaakin laittaa.
laatulahjat.fi sivustolta voi tilata myöskin kastetyynyn.... siskoni lapsella oli sellainen kastejuhlassaan ja tyttö nukkui koko ajan ;-)
- Täti
Meillä oli valkoinen, pitsireunainen,
kankainen nenäliina lapsen pään pyyhintää varten. - marjasuu
kasteliinana käytetään valkeaa pitsiliinaa. Niitä voi tilata netistä www.kastemekko.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401046Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83877- 162862
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105814Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192680Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40643- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118553Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12515On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6500- 39485
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457