EHKÄ Agadiriin 13.-20.3. / 20.-27.3.08

iwii

Nyt lähtee kaukaahaettua suunnitelmaa. ;)

Vähän kutkuttaisi äkkilähtö (JOS sellaisia vielä ihan viimetinkaan saa) lomalla Agadiriin. Agadirissa ei kuitenkaan viitsi yksinäinen nuori nainen kävellä, jollei ole seuraa. Sillä kyselisinkin, että JOS päässä naksahtaa ja päädyn äkkilähdön otsikossa mainituille ajankohdille varaamaan, niin olisiko yksinäistä (?) naisihmistä matkaamassa ko. aikana Agadiriin (ja josta vielä mahdollisesti saisi seuraa hotellin ulkopuolella liikuttaessa) ? ;)

Tämä vielä hyvin epävarmaa, joten kylläpä kuulostaa omituiselta, mutta yrittänyttä ja varman päälle pelaajaa ei laiteta! :D

4

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä yksinäinen nainen voi Agadirissa kulkea kadulla. On kyllä totta, että sikäläiset miehet ovat kiinnostuneita ulkomaalaisista naisista. En ole kuullut, että mitään päällekäyntejä olisi tapahtunut.Millekään slummialueelle ei kenelläkään pitäisi olla mitään asiaan päivälläkään, mutta kaupungin keskustan alueella voi kulkea.Eikä noista miesten mahdollisista höpinöistä kannata välittää eihän niistä tavallisesti edes mitään ymmärräkään.On aivan totta, että islamilaisessakin maailmassa miesten on "helpompaa" liikkua.On myöskin huomattava, että kaduilla partioi poliiseja, joten jos omasta mielestä liian innokas "hurmuri" on häiriöksi niin vinkkaus vaan poliisille. Mies saa varmasti kyytiä.Rohkeasti matkaan vaan.Kalevi

• iwii

Joo, ei ollut tarkoitus antaa kuvaa, etteikö siellä olisi turvallista kävellä yksinäisenkin naisen. Itse vain koin hieman ahdistavana sen jatkuvan tuijottelun ja huutelun. Siitä huolimatta, että olin iäkkäämmän äitini kanssa liikenteessä. Näin ollen koen itse vain vähemmän epämukavaksi liikkumisen, jos ei yksin tarvitse kulkea.

Eli painotan, ettei kyse ollut siitä, etteikö olisi turvallista! :D

• littlebaby

MOIKKA!!ajattelin vain kysellä oletko jo matkaa varannu?kovasti houkuttelisi itseänikin lähteä mutta en ihan 100 prossan varma ole..jos olisit lähdössä haluisitko majoittua ihan itseksesi vai olisitko valmis ehkä minun kanssa ottaa yhteisen huoneen?vastaile [email protected] niin katsellaan

• iwii

Minulle iski eteen esteitä, joten en ole lähdössä nyt äkkilähdöllä Agadiriin. Olisi kuitenkin ollut todella ihanaa, sniisk :(

Joulukuussa sitten taas!

Kiitos kuitenkin, että kiinnostuit. Toivottavasti löydät muualta matkaseuraa, jos päätät lähteä! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe