eli kertokaapa minkä ikäisiä ihmisiä on lähdössä matkaan ja onko kyseessä yhdistelmämatka vai costa blanca 2 vkoa.
Vastaukset 9
- utelias2
kyseessä...
- ja matkaseuraa löytyy
kun koko vanhainkodin väki lähtee rollaattorien kanssa.
- matkaseuran takia
ja matkaseuraa löytyy kirjoitti:
kun koko vanhainkodin väki lähtee rollaattorien kanssa.
Mitä väliä sillä on minkä ikäistä porukkaa samassa koneessa lentää? Kyllä siellä paikan päällä löytyy kaiken ikäistä, muttei välttämättä suomalaista seuraa jos matkakaverit ei miellytä.
- Vara parempi
Tultiin juuri perjantaina Panamasta, ikäprofiili antoi tunnun ET:n lukijamatkasta. Keski ikä varmaan yli kuuskyt vuotta.Mitä väliä sillä on minkä ikäisiä ihmiset ovat?
- minkä ikäisiä
ihmiset ovat,kyllä ikä-ihmisetkin ovat seuraihmisiä,on kokemusta paljonkin matkustamisesta.Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia,vaikka on ollut ikähaarukka laidasta laitaan.
Se siitä callupista!
- Eteläsuomalainen
Moi,
no mä voin kertoa sen verran, että täältä on lähdössä kaksi ihmistä ja olemme 33v nainen ja 50v mies. Ja innolla odotamme jo lomaa ja uusia ihmisiä kans tietty.
Joku kimppa juttu siihen Panaman kaupunki matkaan (taksi) vois olla kiva, ettei tule kahdelle niin kalliiksi.
Mutta palataan asiaaan :-)- kisu-
Pistäpä viestiä osoitteeseen [email protected], niin keksitään keino, jolla löydetään toisemme mahd. yhteisreissuja varten.
- El Maco
Moi!
Meitä on lähdössä sinne reissuu 28.2 8 ihmeisä ja ikä haarukka on 20-56. Et senmonen olis meirän ikä haarukka tällä reissulla!
Kyllä mitä on ollu reissussa niin on mukava kuunnella ja katella kun ikä ihmiset seikkailee maailmalla!!(mottona kuin niillä yleensä on et Suomen kielellä pitää pärjätä oli missä päin maailmaa vaan!!) =) - se alkaa
Toivotan kaikille hyvöö matkaa jee :D siellä näkkyypi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa861966Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as381270Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134974Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.201893- 77781
- 90774
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213688- 67657
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,46628- 64584
- 35581
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 35444
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13439- 33433
- 40427