Vierumäki Golf Resort

kannattaako..

20

6395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Golfin taikaa
      • Arvokasta touhua

        Kun jo pelkkä majoitus maksaa 22000euroo Viikko.
        Lisäksi kaikki vastikkeet ja muut rahankeräykset.
        Eikö olisi edullisempaa vuokrata viikko yksityiseltä.


      • golffaamaan
        Arvokasta touhua kirjoitti:

        Kun jo pelkkä majoitus maksaa 22000euroo Viikko.
        Lisäksi kaikki vastikkeet ja muut rahankeräykset.
        Eikö olisi edullisempaa vuokrata viikko yksityiseltä.

        ei tässä ole kysytty yksityiseltä vuokraamista. Mieti vähän, vierumäki on loistopaikka.


      • Vastikkeet ovat ihania
        Arvokasta touhua kirjoitti:

        Kun jo pelkkä majoitus maksaa 22000euroo Viikko.
        Lisäksi kaikki vastikkeet ja muut rahankeräykset.
        Eikö olisi edullisempaa vuokrata viikko yksityiseltä.

        Sulla se on vakavanlaatuinen pakkomielle noista vastikkeista vaikka osakkaat eivät niistä ole missään kärsineet eivätkä ole moksiskaan.
        PS. varo vain kun menet kauppaan, voit törmätä äidinmaidonvastikkeeseen ja sinulle iskee paniikkikohtaus...


    • pääomakustannus

      pelkkiin korkoihin ja lyhennyksiin menee 10 vuoden aikana 5 % korolla 2800,20€ vuodessa.

      siihen päälle vielä vastikkeet.

      vuokraamalla joutuu maksamaan varmaan max 1000€ viikko

      • on?

      • käteisellä

        ei mene korkoa


      • 22000€
        käteisellä kirjoitti:

        ei mene korkoa

        pääomantuotto% 5%:n talletukselle 1100€ vuodessa.

        tuo summa lisättynä vastikkeella tekee noin 1500€ vuodessa. hienosti vuokraat vierumäeltä viikon ja jää vähän ylitsekin.


      • häviä
        22000€ kirjoitti:

        pääomantuotto% 5%:n talletukselle 1100€ vuodessa.

        tuo summa lisättynä vastikkeella tekee noin 1500€ vuodessa. hienosti vuokraat vierumäeltä viikon ja jää vähän ylitsekin.

        15000€, jonka saat takkiin tod. näk. kun myyt viikon.


      • siitä voi
        häviä kirjoitti:

        15000€, jonka saat takkiin tod. näk. kun myyt viikon.

        Saada 5 vuoden päästä ehkä 6000-7000€ Maksimissaan.


      • Vierumäki rulez!
        siitä voi kirjoitti:

        Saada 5 vuoden päästä ehkä 6000-7000€ Maksimissaan.

        Vierumäen vetovoima vain kasvaa lähivuosina, nuo osakkeet säilyttävät hyvin arvonsa.


    • provo koko

      juttu.

    • 2 osaketta

      asun helsingissä ja Vierumäki on näin ollen loistavalla etäisyydellä. Jos urheilu ja luonnossa liikkuminen kiinnostaa, suosittelen osaketta lämpimästi. Olen omistanut osakkeet (2) noin kolme vuotta ja en ole vielä edes halukas RCI:n kautta omiani vaihtamaan. Tuskin vielä pitkään aikaan...Itse ajattelen investoinnin pitkäaikaisena mahdollisuutena vierailla takuuvarmasti tiettynä ajankohtana tasokkaassa huoneistossa. Jälleenmyyntiarvoa en ajattele, koska olen ostanut osakkeet sillä ajatuksella, että voin hyödyntää niitä myös parinkymmenen vuoden päästä eläkkeellä.

      • näin on

        lomaosake ei ole investointi siinä mielessä kuin asunto,vaan pikemminkin kuin auto.kun esittelystä lähtee kotiin,jälleen myyntiarvo laskee heti. kuluttajalehti numero 1/2008.


      • Elämän laatua
        näin on kirjoitti:

        lomaosake ei ole investointi siinä mielessä kuin asunto,vaan pikemminkin kuin auto.kun esittelystä lähtee kotiin,jälleen myyntiarvo laskee heti. kuluttajalehti numero 1/2008.

        Lomaosake on investointi omaan hyvinvointiin ja tasapainoiseen elämään.


      • James007007
        Elämän laatua kirjoitti:

        Lomaosake on investointi omaan hyvinvointiin ja tasapainoiseen elämään.

        Olen täysin samaa mieltä. Lomaosake on todellakin sijoitus vapaa-aikaan eikä kannata kovin hirveästi miettiä sille taloudelista tuottoa. Itse hankimme Katinkullasta myös 100m2 huoneiston tietyltä viikolta koska haluamme viettää tietyn viikon vuodesta tietyssä paikassa ja näin sen voi varmistaa.

        Kutsun ostosta "hupiostoksi" eli jos sitä vaikka vertaa esim. savukerasiaan. Siitäkään ei kauheasti jää käteen. Ehkä nimitys OSAKE on sotkenut monet ajattelemaan että kyse on jostain huippu sijoituksesta.
        Toki pitää ITSE tietää mitä haluaa koska lomaosakemyyjät ovat melkoisen lipeviä veijareita.

        Vierumäki on todella makea paikka mutta asun itse lähellä joten osakkeen osto sieltä lomailumielessä ei minulle ole kovin järkevää mutta varmasti esim. kaupungissa asuvalle aivan mahtava paikka vietttää aikaa lomaosakeessa.


        Mukavaa kesää !


      • mainosta..
        James007007 kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Lomaosake on todellakin sijoitus vapaa-aikaan eikä kannata kovin hirveästi miettiä sille taloudelista tuottoa. Itse hankimme Katinkullasta myös 100m2 huoneiston tietyltä viikolta koska haluamme viettää tietyn viikon vuodesta tietyssä paikassa ja näin sen voi varmistaa.

        Kutsun ostosta "hupiostoksi" eli jos sitä vaikka vertaa esim. savukerasiaan. Siitäkään ei kauheasti jää käteen. Ehkä nimitys OSAKE on sotkenut monet ajattelemaan että kyse on jostain huippu sijoituksesta.
        Toki pitää ITSE tietää mitä haluaa koska lomaosakemyyjät ovat melkoisen lipeviä veijareita.

        Vierumäki on todella makea paikka mutta asun itse lähellä joten osakkeen osto sieltä lomailumielessä ei minulle ole kovin järkevää mutta varmasti esim. kaupungissa asuvalle aivan mahtava paikka vietttää aikaa lomaosakeessa.


        Mukavaa kesää !

        Lomaosake on todellakin sijoitus vapaa-aikaan. En ymmärrä ko sanontaa. Eikö oma mökki ole sijoitus vapaa-aikaan tai matka jonnekin etelään tai mökin vuokraus ulkopuoliselta. Taasen lomaosakekauppiaiden harhaanjohtava myyntikikka.


      • Golfia ja lomaa
        mainosta.. kirjoitti:

        Lomaosake on todellakin sijoitus vapaa-aikaan. En ymmärrä ko sanontaa. Eikö oma mökki ole sijoitus vapaa-aikaan tai matka jonnekin etelään tai mökin vuokraus ulkopuoliselta. Taasen lomaosakekauppiaiden harhaanjohtava myyntikikka.

        Vierumäeltä 100 m uimahallilta itselleni yksityiseltä uuden tosihienon talon ,hinta ok.Ei ole kun pienet kulut ja vuokralaisia riittää kun en itse ole paikalla.Arvo nousee Vierumäellä,koska paikat vähenee.Chaletit ja viikkosakkeet sidottuja ja kalliita.Tämä mielestäni parempi vaihtoehto.


      • pensselisetä.
        Elämän laatua kirjoitti:

        Lomaosake on investointi omaan hyvinvointiin ja tasapainoiseen elämään.

        sillä saa kerralla perheen ja jälkipolvien asiat kerralla solmuun,kiva perintö kun ei eroon pääse edes pois antamalla.mietikää nyt ihan oikeasti...................


      • Anonyymi
        pensselisetä. kirjoitti:

        sillä saa kerralla perheen ja jälkipolvien asiat kerralla solmuun,kiva perintö kun ei eroon pääse edes pois antamalla.mietikää nyt ihan oikeasti...................

        Melekosen kuivaa on, jos tuollaisella ostoksella saa kaikkien asiat sekaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe