Kuka tietää mihin voisi ilmoittaa kotia etsivästä 5-vuotiaasta koirasta. En voi itse pitää ja olisi löydettävä nopeasti koti.
Koiralle koti
6
482
Vastaukset
- roosa
www.lemmikkipalstat.net/apula
Tai näillä palstoilla, lehdissä...- Anonyymi
En oikein ymmärrä koiran omistajia kun antavat koiran nuolla. Naamaa ja suuta saavat kuulemma pusuja koira on 80 prossaa likaisempi kuin kissa. Koira nuuskii kakkoja ja eritteitä joka päivä. Sitten annetaan vielä lapsen naamaa nuolla. Jotain järkee koiraihmiset on oikein sikamaisia tapoja. Kyläss annatte koirienne hyppiä sohvalla. En ymmärrä
- Kathy
Mikä koira? Missä päin? Miksi luovut?
- cockeri
eli koiran tietoja? Rotu/rodut? terveys? Rokotukset? Missä on? sukupuoli?
moni meistä etsii itselleen koiraa.. kerro enemmän!!- Kulkija
Rotu on ilmeisesti lapinkoira-sakemanni, rokotuksista en tiedä koska joka koiran mulle heitti ei antanut rokotuspaperia. Koko on 50cm ja luppakorva. Koira on tällä hetkellä Espoossa ja vaikuttaa muuten terveeltä, mitä nyt kuumuus vaivaa.
- cockeri
Kulkija kirjoitti:
Rotu on ilmeisesti lapinkoira-sakemanni, rokotuksista en tiedä koska joka koiran mulle heitti ei antanut rokotuspaperia. Koko on 50cm ja luppakorva. Koira on tällä hetkellä Espoossa ja vaikuttaa muuten terveeltä, mitä nyt kuumuus vaivaa.
tuo sukupuoli on aika tärkeä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096973- 954461
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524063- 513558
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483532- 1923525
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242989- 672734
- 492559
- 131934