Lekuri reissu tehtynä...

No niin käytyä tuli taaseen... :)
Ja ei sitä shittiä nyt sitten niin tullukkaan kun kauhukuvissani jo maalailin.

Imusolmukkeet täysin puhtaat, mutta poistetut kuitenkin.
Kaikki syöpä saatu pois leikkauksessa.
Etäpesäkkeitä ei ole.
Varmuudeksi annetaan sädetystä jonkun verran, mutta milloin siitä ei ollu varmuutta.
Ja sen jälkeen sitten vain töihin. (Olin ajatellut että uudelleen koulutetaan mutta ei nähtävästi.)
Ja lääkärin mukaan sen pitäs olla sittenmin siinä, jos mitään uutta ei ilmene.
Touko - kesäkuussa magneettikontrolli.

Eli huokasen jo melkeen helpotuksesta... mutta en aivan....
Mitäs sivuoireita tulee tuosta sädetyksestä?
Ja paljokohan sitä annettaan.

10

692

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marliisi54

että olet saanut kuulla hyviä uutisia.
      Toivottavasti tauti on selätetty eikä palaa enää koskaan.
      En osaa vastata Sinulle sädetyksestä kun ei ole kokemusta, mutta saat varmaan siihen vastauksen.
      Nyt täysillä kevättä kohti, ja katse aurinkoon.

• Ira¤

onneksi olkoon.Sädetyksestä riippuu mille alueelle annetaan.Rintaan tulee vähän punoitusta sädealueelle
      joka säteiden jälkeen häipyy.Turvotusta voi tulla
      hoitojen loputtua,ei välttämättä.
      Yleisimmin vissiin 25-30 kertaa annetaan.

• jatta

hyvistä uutisista. Sitä sädetystä ei kannata etukäteen pelätä. Jokainen reagoi siihenkin yksilöllisesti. Joillakin iho palaa karrelle tai tulee muita ns. palamiseen liittyviä ongelmia.

Itselläni ei ollut juuri mitään. Joshtunee siitä, että kuljin sädetyksessä tiukka pusero päällä ja paperinenäliinat kainaloissa. Kotona huuhtelin haalealla vedellä usein. Päällä oli iso teepaita.

Toivotaan, että sinä kuulut niihin joille ei tule ongelmia.

• Karjalankägönen

uutisten alakuviikko-JIPPII siulle pikkuhöpäkkä!Kaikki kontrollissa ma-ti käynneet toivat hyvät uutiset-jopa postuumi sen turvonneen "räpyläsä" kans piässöö lymfahoittoon.No,Jatan kuulumiset vielä puuttuu-tai ei kuulumiset,mut ne (hyvät)tulokset kokkeihen jäläkkeen.Nyt taittaa olla tervehtymisbuumi alakamassa-hyvä niin :D

• nuuskamuikkunen`

tosiaan nämä hyvät uutiset, kun vielä tammikuussa monilla oli kaikenlaisia vastoinkäymisiä. Olkoon syynä sitten korkeatasoinen lääketieteellinen hoito, rukoukset tai mitkä poppakonstit tahansa, ollaan iloisia näistä uutta toivoa antavista kuulumisista.

• Ira¤
        nuuskamuikkunen` kirjoitti:

tosiaan nämä hyvät uutiset, kun vielä tammikuussa monilla oli kaikenlaisia vastoinkäymisiä. Olkoon syynä sitten korkeatasoinen lääketieteellinen hoito, rukoukset tai mitkä poppakonstit tahansa, ollaan iloisia näistä uutta toivoa antavista kuulumisista.

hyvä uutinen antaa toivoa,vaikka eipä huonoillekkaan
        muuta voi kun toivoa käännettä parempaan.

• jatta

Ne eilisten kokeiden tulokset saan 28.2. Silloin on lekurireissu. Eniten jännittää löytyykö keuhkoista jotain uutta ja kummallista. No, se on sitten se mikä on.

Nyt minulla alkaa kiireet ajat. En paljon ennätä koneella istuskekelmaan. Ilmoitan aina välillä oonko vielä hengissä.

Kevät tulloo vauhilla. Nyttii aurinko paistaa kirkkaasti. Lupasivat ihan pakkaskelejä.

Pitäkee huolta toisistanne.

• S-tintti

Hieno juttu! :)

• mumsku

minultakin kaikille jotka olette saaneet hyviä uutisia!

• Elisama

No olipa mukava juttu kun tuollaisia uutisia sait.
      Sädetysmäärää on mahdoton sanoa näin, mutta varmaan on senverran pieni, ettei tule juuri mitään sivuoireita kun seuraat tarkkaan saamiasi ohjeita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2091
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      1984
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1956
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1222
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      997
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      844
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      799
    Aihe