ONKO TEISTÄ KUKAAN OLLLUT TUNISIAN SOUSSESSA MAALISKUUSSA? MILLAINEN ILMA SIELLÄ ON SILLOIN NOIN SUURIN PIIRTEIN ARVIOLTA. NYT KUN KATSOO HELMIKUUSSA ON VETTÄ JA 14 ASTETTA TARKENEEKO SIELLÄ VAI TARVIIKO SUOMALAISTENKIN KULKEA TOPPA VAATTEET PÄÄLLÄ?JA TÄRKEIN RUSKETTUUKO SIEL?
KERTOKAA MUITAKIN MIELI PITEITÄ KOKO PAIKASTA
SOUSSE
6
777
Vastaukset
- MATKAAN!!!
ÄLÄ VIITSI HUUTAA TÄÄLLÄ!!!
Ei tarkene ennekuin toukokuussa.
Kylmää siellä on silloinkin vielä öisin.- kyllä
Maaliskuussa päivälämpötila on yleensä kahdenkymmenen asteen luokkaa, mutta yöt tosiaan viileitä, merivesi hieman alle kahdenkymmenen. Edullinen mutta eksoottinen lomakohde, paljon nähtävää.
- tarkeneeko?
kyllä kirjoitti:
Maaliskuussa päivälämpötila on yleensä kahdenkymmenen asteen luokkaa, mutta yöt tosiaan viileitä, merivesi hieman alle kahdenkymmenen. Edullinen mutta eksoottinen lomakohde, paljon nähtävää.
Miten huhtikuun puolella?
- kyllä
tarkeneeko? kirjoitti:
Miten huhtikuun puolella?
Tietysti maaliskuuta lämpimämpää.
- tilat
kyllä kirjoitti:
Tietysti maaliskuuta lämpimämpää.
Itse olen ollut toukokuun alussa
ja parhaimmillaan päivällä oli 20
ja öisin jäätävän kylmää.
- teille vain
Erityinen Tunisia-keskustelu:
http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000958&subcat=1612
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745