Muuraus ja laatoitustyöt ammattitaidolla!
Muurari vapaana Oulussa
8
1881
Vastaukset
- oulun avoimet
työpaikat.
Muurarit
Laatoittaja, Suomen Vuokrahenkilöstö, Oulu, kokopäivätyö, Kesto: 1 - 3 kk
Muurari, Lujatalo Oy, Oulu, Haku päättyy: 22.02.2008, kokopäivätyö, Kesto: 1 - 3 kk
Lähde: Työministeriön työvoimapalvelujen tietojärjestelmä 14.02.2008 08:14:57- Oletko aivan pöpi?
Luuletko, että nuo ovat Oulun ainoat avoimet työpaikat muurarille ja laatoittajalle?
- pöpi itse,
Oletko aivan pöpi? kirjoitti:
Luuletko, että nuo ovat Oulun ainoat avoimet työpaikat muurarille ja laatoittajalle?
vituttaa vaan tuollaiset jotka ei itse kykene hakea töitä.
http://www.jobsafari.fi/cgi/jobsearch.cgi?category=construction&jobage=&q=oulu - sdfdasf
Toinen firma Lujatalo, toinen vuokrahuoraksi. Ei hyvä heilu markkinoilla. Pistä oma kiska pystyyn.
- MÄMMIKOURALLA
TYÖT VÄHISSÄ KUN TÄYTYY KERJUULLA OLLA.!
- laattamies
ei ole enää työt vähissä. tämä on mainontaa.. ei kerjuuta
- sol111
SOL henkilöstöpalvelut on monipuolinen ja palveleva kumppani - niin työnantajille kuin tekijöille. Tutustu SOLlin tarjoamiin mahdollisuuksiin os. https://www.sol.fi/henkilostopalvelut/henkilostovuokraus.html
- segt444
vapaamuurari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882