Ohjelmaa häihin?

Sabona

Olen alkanut suunnittelemaan omia häitäni, jotka pidetään muutaman vuoden kuluttua, ja nyt olenkin alkanut pohtia häiden ohjelmaa. Perinteisesti ruokailu, hääkakkua ja, toivottavasti, joku ryöstäisi minut :D Olisipa sulhaselle jotain puuhaa.

Vieraatkaan eivät viihdy pelkästään kakkulautasien ääressä, vaan jotain hauskaa ohjelmaa täytyisi keksiä. Onko kukaan teistä kokeillut sinkkuhuutokauppaa tai muiden sukulaisten arvuuttelemista? Jos teillä on mitään ideoita lisättäväksi ohjelmaan, niin kirjoitelkaapa tänne. :) Varmasti moni muukin pohtii samaa.

8

2240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wereerw

Kaaso ja bestman varmasti keksivät hyviä leikkejä, ei se sinun hommaasi ole.

• Joccu

Kysy Muusiset bändin Titalta. Heillä on hyviä ideoita, joiden toteutuksessa he voivat olla avuksi. Minusta tuo morsiamen ryöstö on jo loppuun kulutettu juttu. Sitä paitsi minä en ainakaan haluaisi olla poissa hetkeäkään omista häistäni! Mukavampi on seurata mitä sulhanen tai muut vieraat tekevät.

• ihan totta on

Ei enää morsiamen ryöstöä! Sitä on nähty niin tuhat kerta JOKA häissä, että se on täysin loppuun kulutettu formaatti.

Meillä on häät 4 kk päästä ja toivon, että kaaso ja bestman ovat suunnitelleet jotain ihan pientä ohjelmaa. Minä, morsian, en sitä koe tehtäväkseni. Jos ei ole kummempaa ohjelmaa, mun mielestä on ok, että meillä on hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja musiikkia. Ei siinä mitään tietovisailuja tarvita, tv-showt on erikseen. :-)

• olet ohjelmasi kanssa

Miksi ihmeessä vaivata päätään vielä jollain ohjelmajutuilla, jos häihin on MUUTAMIA VUOSIA??!! Meillä hääohjelma suunniteltiin puoli vuotta ennen häitä. Aikaisemmin suunnitellut olisi varmaan hylätty "vanhentuneina" juttuina ja hääbändiäkään ei voinut varata vasta kuin 4 kk ennen häitä.

Vedä syvään henkeä ja ODOTA. Häiden valmisteluun ei oikeesti tarvita kuin n. 6 kuukautta. Maks. yksi vuosi.

Terv. Kokemusta ON

• tarvittiin

vaan 2kk aikaa kaikkeen.päätöksestä mennä naimisiin-itse juhiin!

• Meidän häistämme on tulossa suomalaisten mittapuussa ISOT, joten on oikeastaan pakko alkaa miettimään häitä jo nyt. En halua joutua paniikkiin neljän viimeisen kuukauden aikana vaan voin rentoutua ja odottaa häitä rauhallisin mielin.

Miksi itse mietin ohjelmaa on se, että haluamme häistä aivan täydelliset (kuten varmasti kaikki). Kaasolleni ja bestmanille on jo aivan liikaa puuhaa, joten helpotan heidän työtään antamalla heille valmiita ideoita. Miksei morsian saisi tehdä mitään häidensä hyväksi, etenkään jos se EI stressaa, vaan päinvastoin? :)

• Juccu

Aivan pakko suunnitella itse oman juhlan ohjelma! Ideoita tietysti kannattaa muilta kysyä.

• itse..
        Juccu kirjoitti:

Aivan pakko suunnitella itse oman juhlan ohjelma! Ideoita tietysti kannattaa muilta kysyä.

en ainakaan missään nimessä antaisi kaason tai kenenkään muunkaan suunnitella ohjelmaa yksin meidän häihimme. Haluan itse päättää omasta juhlasta, että mitä siellä tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe