voisiko joku avata mulle vähän tätä fanfiction genreä? en meinaan tajunnut ollenkaan mistä nuo allamainitut kirjoitukset kertoivat..
kyssäri?
2
750
Vastaukset
- Cooky
Siis tarkoitatko ettet tiedä mitä fanfiction on?
Siinä tapauksessa:Fanfiction on fanien tuottamaa kuvitteellista materiaalia, jossa lähtökohtana on käytetty hyväksi jotakin populaarikulttuurin tuotetta, kuten televisiosarjaa, elokuvaa, kirjaa, sarjakuvaa tai julkisuuden henkilöitä.
Jos nyt tajusin oikein.- HellästiDoMinoiva
tämä kuuluisa "teos" :"Pääministerin Morsian", joka on etukenoon painotettu ja kirjoittajana-sanelijana on ollut susan-ruusunen fanfictionia, fiktiota tai faktaa.
Olen hyvin hämmästynyt kyseisestä modernista kulttuuriteoksesta, jonka syntyhistoria voi ulottua jopa chattipalstoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181130- 211026
Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras13929Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677