Evilä on pituushyppääjä joka hyppää puheillaan täällä Suomessa tuo menee läpi vuodesta toiseen jopa sponsorit pysyvät muualla olisi jo unohdettu entinen "menestyjä".
Evilä
5
1501
Vastaukset
- jooó
On siinä tosi urheilija, ei voi lähteä hallikisoihin, menee kuulemma askeleet sekaisin, säästää itseänsä Pekingin kolmeen yliastuttuun hyppyyn, lol
- Juha82
ihmisen tekemisiä.
Evilä sanoi näin; -En hallikilpaile koska säästän paikkoja kesää kohti.
-Nyt kun on alla kovaa treeniä siinä piilisi kova riski.
Jos oikein muistan jotain krampinpoikasia on ollut, ei ehkä kannata ottaa turhia riskejä.
Loukkaantumisista kärsinyt urallaan Tommikin joten niistä voi ehkä ottaa opiksi.
- södra österbotten
Hehe...keksit sitten ihan uuden lajin. Haluaisinpa todella nähdä miten hypätään puheilla. Minä kun oon luullut että pituushyppy on fyysisempää touhua....
- jatkuu
Oisko katkeruus jämähtänyt "österiin" pysyvästi tai
sitten olet Evilän "miehekkyyden" ihailija tai
kuulut ruskean..ritareiden joukkoon...hyi häpeä. - södra österbotten
jatkuu kirjoitti:
Oisko katkeruus jämähtänyt "österiin" pysyvästi tai
sitten olet Evilän "miehekkyyden" ihailija tai
kuulut ruskean..ritareiden joukkoon...hyi häpeä.Pois katkeruus minusta...myönnetään, on hiukan erikoinen miesmaku mutta se sallittakoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222738Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A111805Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671719Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521655Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191643Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell951593Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701429Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121117