Evilä on pituushyppääjä joka hyppää puheillaan täällä Suomessa tuo menee läpi vuodesta toiseen jopa sponsorit pysyvät muualla olisi jo unohdettu entinen "menestyjä".
Evilä
5
1514
Vastaukset
- jooó
On siinä tosi urheilija, ei voi lähteä hallikisoihin, menee kuulemma askeleet sekaisin, säästää itseänsä Pekingin kolmeen yliastuttuun hyppyyn, lol
- Juha82
ihmisen tekemisiä.
Evilä sanoi näin; -En hallikilpaile koska säästän paikkoja kesää kohti.
-Nyt kun on alla kovaa treeniä siinä piilisi kova riski.
Jos oikein muistan jotain krampinpoikasia on ollut, ei ehkä kannata ottaa turhia riskejä.
Loukkaantumisista kärsinyt urallaan Tommikin joten niistä voi ehkä ottaa opiksi.
- södra österbotten
Hehe...keksit sitten ihan uuden lajin. Haluaisinpa todella nähdä miten hypätään puheilla. Minä kun oon luullut että pituushyppy on fyysisempää touhua....
- jatkuu
Oisko katkeruus jämähtänyt "österiin" pysyvästi tai
sitten olet Evilän "miehekkyyden" ihailija tai
kuulut ruskean..ritareiden joukkoon...hyi häpeä. - södra österbotten
jatkuu kirjoitti:
Oisko katkeruus jämähtänyt "österiin" pysyvästi tai
sitten olet Evilän "miehekkyyden" ihailija tai
kuulut ruskean..ritareiden joukkoon...hyi häpeä.Pois katkeruus minusta...myönnetään, on hiukan erikoinen miesmaku mutta se sallittakoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35532
- 85505
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436