Evilä on pituushyppääjä joka hyppää puheillaan täällä Suomessa tuo menee läpi vuodesta toiseen jopa sponsorit pysyvät muualla olisi jo unohdettu entinen "menestyjä".
Vastaukset 5
- jooó
On siinä tosi urheilija, ei voi lähteä hallikisoihin, menee kuulemma askeleet sekaisin, säästää itseänsä Pekingin kolmeen yliastuttuun hyppyyn, lol
- Juha82
ihmisen tekemisiä.
Evilä sanoi näin; -En hallikilpaile koska säästän paikkoja kesää kohti.
-Nyt kun on alla kovaa treeniä siinä piilisi kova riski.
Jos oikein muistan jotain krampinpoikasia on ollut, ei ehkä kannata ottaa turhia riskejä.
Loukkaantumisista kärsinyt urallaan Tommikin joten niistä voi ehkä ottaa opiksi.
- södra österbotten
Hehe...keksit sitten ihan uuden lajin. Haluaisinpa todella nähdä miten hypätään puheilla. Minä kun oon luullut että pituushyppy on fyysisempää touhua....
- jatkuu
Oisko katkeruus jämähtänyt "österiin" pysyvästi tai
sitten olet Evilän "miehekkyyden" ihailija tai
kuulut ruskean..ritareiden joukkoon...hyi häpeä. - södra österbotten
jatkuu kirjoitti:
Oisko katkeruus jämähtänyt "österiin" pysyvästi tai
sitten olet Evilän "miehekkyyden" ihailija tai
kuulut ruskean..ritareiden joukkoon...hyi häpeä.Pois katkeruus minusta...myönnetään, on hiukan erikoinen miesmaku mutta se sallittakoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461296
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97939Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78874Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113815- 35655
- 102571
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22544- 45524
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28523Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.69462