vak.nop.säädin?

juppe858

onko avensikseen ja corollaan saatavana JÄLKIasennuksena vakionopeudensäädintä? -04-05 ikäisiin. halvemmalla saa karvalakkimalleja (auton) mutta niistä toi puuttuu.. onko noissa joku valmius kuitenkin, ettei paljoa tarvitse maksaa asennuksesta?

4

1084

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse asennutin jälkiasennuksena viime kesänä säätimen. 2,4 litraisessa bensamallissa ainakin valmius on, jolloin hinnaksi tuli n. 250€:a.
      Jos valmius puuttuu, niin hinta pompsahtaa lähelle kuuttasataa.
      Käy merkkiliikkeessä kysäisemässä, sieltä saat varmasti tarkempaa tietoa.

• HJJM

Omaan -04 corollaan asennettiin jälkikäteen cruise. En muista mallia tai merkkiä mutta toimii aika tökerösti, tasamaalla menee ok mutta mäkisessä maastossa nopeus vaihtelee liikaa ja cruise käyttää kaasua liian äkäisesti --> meno nykivää. Kolme muistipaikkaa siinä on nopeuksilla mikä hyvä varuste.

Mitä kyselin toyota-liikkeestä, enää ne eivät ko. mallia asenna koska negatiivista palautetta tullut ja onhan se viiksi siinä vilkkuviiksen vieressä ruma.

• TÄYSPASKA

Jos se on TÄYSPASKA ja sellainen alusta asti on se silloin ehdottomasti ROSTRA.

• unohdat

kaikki toyotan merkkiliikkeen myymät lelut.Etsit tarvike liikkeen joka pystyy myymään sinulle edes yhden laadukkaan komponetin siihen autoon:Waeco:n kun asennutat, menee se vekotin juuri sitä nopeutta kun haluat, eikä kiidyttele ja jarruttele niinkuin toyotan vekottimet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      129
      1334
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      458
      1023
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      159
      627
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      184
      553
    5. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      43
      549
    6. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      528
    7. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      71
      523
    8. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      20
      486
    9. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      38
      483
    10. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      481
    Aihe