Koittaakaas nyt te uljaat uroot ja mukavat miehet osallistua tälle palstalle vaikka vain aluksi kokeilumielessä kirjoittaen.Täällä kun tuntuu olevan vain naispuolisia kirjoittajia.Olisi varmaan kaikki naiset onnellisia kun voisi lukea oikeitten urhojen kirjoituksia. Saataisiin tänne vähän vipinää, kun me mimmit sormet syyhyten saisimme vastata teidän ajatuksenjuoksuihinne.Tiedä häntä mitä kaikkea täältä saisi irti, kunhan vain tarttuisitte tähän täkyyn! Kaipaamme teitä niin!!!!!!!!!!!!
Vain miehille!
19
713
Vastaukset
- Ruuneperi
minä ainakin olen täällä liikaakin.
- Mimmi
siitä, että ainakin sinä olet täällä. Teitä vain tarvitaan lisää!
- sinä
sinäkin vastaat vaan harvoolle ja valituulle
- Mimmi
sinä kirjoitti:
vastahan aloitin.olen ihka uusi kirjoittaja.
- Lukija
Mimmi kirjoitti:
vastahan aloitin.olen ihka uusi kirjoittaja.
Mielestäni täällä ei tarvi vastailla kenellekkääm
kunhan kirjoittelee ja on matkassa!Lopettakaa nuo kitinät ja huomionkipunne! - Miksi
Lukija kirjoitti:
kunhan kirjoittelee ja on matkassa!Lopettakaa nuo kitinät ja huomionkipunne!heti kitinällä
- Anu
Lukija kirjoitti:
kunhan kirjoittelee ja on matkassa!Lopettakaa nuo kitinät ja huomionkipunne!Anteeksi että tulen nyt tähän sekoilemaan,tämähän oli otsikolla vain miehille,mutta kyllähän noinkin kipunoitaviakin kirjoituksia saa olla ne antavat puhtia joillekkin.Heti kun on kyse miehistä,niin kipinät sinkoilevat.
- Mimmi
Anu kirjoitti:
Anteeksi että tulen nyt tähän sekoilemaan,tämähän oli otsikolla vain miehille,mutta kyllähän noinkin kipunoitaviakin kirjoituksia saa olla ne antavat puhtia joillekkin.Heti kun on kyse miehistä,niin kipinät sinkoilevat.
Hiukan kiihota, sivele, hivele ja vähän helli,äläkä moralisoi, niin saadaan miehet kiinnostumaan tästäkin jutusta.
- Anu
Mimmi kirjoitti:
Hiukan kiihota, sivele, hivele ja vähän helli,äläkä moralisoi, niin saadaan miehet kiinnostumaan tästäkin jutusta.
pyysinhän anteeksi,enkä moralisoi,mutta kun heti näkee mitä tuleman pitää,esitin vain huomioinnin.
täällä tuntuu että mustasukkaisuus rehottaa tälläkin saralla,EN TARKOITA SINUA TÄLLÄ. - Ruuneperi
sinä kirjoitti:
Vastaan kenelle haluan. Vastaan niille, joiden kirjoitukset ja mielipiteet kiinnostavat.
Kun on kyseessä mielipidesivu, täällä pitää keskustella.
Yleisesti vastataan kysymyksiin. Täällä oma mielipidekin on vastaus. Ilman erilaisia mielipiteitä ei synny hyvää, vilkasta keskustelua.
Lukekaa keskusteluja. Ottakaa mallia hyvistä alustuksista. Kirjoittakaa kun teillä on jotain sanottavaa.
- señora lyyli
ei tääl taia ees käyvä muita miehii ko ruuneperi lukemassakaa. mie oon tullu siihe tuloksee et yli 60 vuotista miehistä on pulaa.
monast lukies keskutelupalstoja tullee se esiin. mist yli 60 v nainen löytää seuraa,se alkaa olla vaikiaa jo 50 vuuen jälkee. miehet ko kuoleekin nuorempana ko naiset.
onha niit vanhempiikin miehii elos,mutta suurin osa naimisissa ja sillo hyö ei juurkaa käy tämän tapasilla palstoilla. hyö on tuol tekniikan puolel ja rakennuksen tai jonkuu ammati asian taikka politiikan. eivät oo kiinnstuneita sekalaisesta juttelusta.
mukavaa se olis ko ois miehiikin,ko tääl on nuorenpii naisii,ettei kaik oo ikäloppui niinko mie. alus kyl salasin ikkäin koska tämä oli 60 sillo ko tulin. aattelin et ihmmiset pittää minun ikästä liian vanhan aikasena,mut muori sai minut sanomaan oikean ikäni.
ehkä pitäs olla viel vanhemmille oma palsta, ko täs iäs viien vuuen ero on jo iso, ihako lapsena. vaik 3vuotiaan ja kuusvuotiiaan välil on iso ero.
niin on eroo 65 ja yli 70 vuotiaankin välil.sitä vanhemmite tullee verkkasemmaks kintuiltaa ja myös aivoituksiltaa.
sie varmaa saat miehet kirjottamaa jos sattuvat eksymää palstalle, lauletaanhan laulussakkii
muhoksen mimmiä aina muistellessa syömmeni väräjää....;) hei hei. - Ohmis
Aivan niin.Naiset ovat palstalla.Ja näkyvästi esillä.Joukossa muutama mielenkiintoisia ajatuksia
herättävä kirjoittaja.
Ihastuttaville naisille voisi kirjoittaa mitä tahansa.
Vihastuttaa heidät vaikka kahvila-analyysilla.Tulette sinne,ette mene kahvijonoon ensimmäiseksi (varsinkin,jos se on vähän pitempi),
vaan heitätte kimpsunne ja kampsunne vapaille tuolille ja näin "varaatte" itsellenne istumapaikat.Kiva juttu,eikö totta ?
Minä olen miehenä körötellyt kahvijonossa jo huomattavasti ennen tuloanne.Silloin oli vielä
vapaita istumapaikkoja.Naisellisesta menettelystänne johtuen aikaisemmin vapaina olleet
pöydät ovat nyt täynnä ja te viimeisenä kahvijonossa !
Miehenä en mahda tilanteelle mitään.En ole varannut ensimmäiseksi pöytää,istumapaikkaa.Katselen ympärilleni.Te varmaankin tirskutte sisimmässänne huomaten hätäntyneen katseeni.Ähä kutti - taas tuli yhtä miestä höynäytettyä.
Istu missä lystäät sen kupposesi kanssa!Meillä on
pöydät ainakin varattuna.
Ihastuttavat,vihastuttavat naiset.Tartuin täkyyn
miehenä - entä sitten ?
Ohmis- Ruuneperi
Olen itse ajatellut kirjoittaa samasta asiasta. Kerran (yhden ainoan kerran), kun vast´ikään paikalle tullut nainen istui varaamaan pöytää ja muut seurueen jäsenet menivät kahvijonooon. Itse olin tulossa kahveineni, syömisineni ja etsin vapaata paikkaa. Minulla poikkeuksellisesti n.s. "keitti" ja huomautin: "Eikö pitäisi ensin ostaa kahvit ja sitten vasta varata pöytä". Nainen muuttui raivossaan moniväriseksi, kiemurteli tuolissaan, mutta ei sanonut sanaakaan.
Minä "sain" juoda kahvini jossakin. Arvon daami istui pöydässään odottamassa kanssasisariaan - kauan. - fiinulin
tähän kai tarvittaisiin, sellaisen naisen, joka on noin menetellyt. minä kun en kahvijonoissa ulkona paljonkaan käy, olen kai jäävi kantaa ottamaan, mutta hieman teitä miespuolisia ärsytellen teen sen kuitenkin. Tuntuu siltä ettette osaa pitää puolianne noissa kahvijonoissa, mutta tällä palstalla olette komeine höyheninenne kuitenkin aika poikaa enkä ymmärrä sitä ollenkaan. Ettekö rohkene kasvotusten ollakaan niin omahyväisiä kuin täällä nimettöminä kirjoitellessanne.
Olette ihastuttavia, ja mitä tarpeellisimpia, mutta mistä tuo naisten "rohkeus" kahvijonoissa vasta täällä palstalla teitä kiinnostaa.? Eikö sitä voisi sanoa siellä tapahtumapaikalla suorin sanoin? Omassa tapauksessani antaisin ainakin arvoa miehelle joka rohkenee oikeassa tilanteessa suoraan sanoa mielipiteensä, vaikka juuri tuossa mainitussa kahvi jonossa(pöydässä) ja varmaankin antaisin paikkani hänelle joka ensin paikalle on tullut. - Mimmi
Upeeta! Näin sitä pitää miehenköriläiden ja meidän naisten unelmien kirjoittaa! Minä en ainaskaan välitä, vaikka kuinka purnaisitte meidän naisten käyttäytymistä, sehän kuuluu tähän elämään, sillä osataanhan me naiset välillä olla tosi hankalia, mutta sitten kuitenkin niin suloisia!
Lisää vain tällaista, kyllä meitä naisia saa myös ojentaa, kas kun välillä luulemme itsestämme vähän liikaakin. Tässä minäkin nyt höyheniäni suin, ja odotan , että taas joku uljas uros antaisi meille vaikka huutia, ihan mitä vaan , kunhan olette mukana. Kiitän , mutten kumarra, vaan niiaan nätisti ja jään odottamaan lisää kommentteja teiltä, te ihanat miehet. - Ruuneperi
fiinulin kirjoitti:
tähän kai tarvittaisiin, sellaisen naisen, joka on noin menetellyt. minä kun en kahvijonoissa ulkona paljonkaan käy, olen kai jäävi kantaa ottamaan, mutta hieman teitä miespuolisia ärsytellen teen sen kuitenkin. Tuntuu siltä ettette osaa pitää puolianne noissa kahvijonoissa, mutta tällä palstalla olette komeine höyheninenne kuitenkin aika poikaa enkä ymmärrä sitä ollenkaan. Ettekö rohkene kasvotusten ollakaan niin omahyväisiä kuin täällä nimettöminä kirjoitellessanne.
Olette ihastuttavia, ja mitä tarpeellisimpia, mutta mistä tuo naisten "rohkeus" kahvijonoissa vasta täällä palstalla teitä kiinnostaa.? Eikö sitä voisi sanoa siellä tapahtumapaikalla suorin sanoin? Omassa tapauksessani antaisin ainakin arvoa miehelle joka rohkenee oikeassa tilanteessa suoraan sanoa mielipiteensä, vaikka juuri tuossa mainitussa kahvi jonossa(pöydässä) ja varmaankin antaisin paikkani hänelle joka ensin paikalle on tullut.on parempi kirjoittaa täällä kuin ruveta riitelemään jukisilla paikoilla. Nainen sen voi ehkä tehdä muutta ei mies. Missä on mainitsemasi nimettömyys ja höyhenten pöyhistely?
Mainittu etuilu on naisten tapa, ei mikään poikkeusmenettely. Paljon me teille suomme mutta ei ihan kaikkea - ainakaan mukisematta. - Anu
Mimmi kirjoitti:
Upeeta! Näin sitä pitää miehenköriläiden ja meidän naisten unelmien kirjoittaa! Minä en ainaskaan välitä, vaikka kuinka purnaisitte meidän naisten käyttäytymistä, sehän kuuluu tähän elämään, sillä osataanhan me naiset välillä olla tosi hankalia, mutta sitten kuitenkin niin suloisia!
Lisää vain tällaista, kyllä meitä naisia saa myös ojentaa, kas kun välillä luulemme itsestämme vähän liikaakin. Tässä minäkin nyt höyheniäni suin, ja odotan , että taas joku uljas uros antaisi meille vaikka huutia, ihan mitä vaan , kunhan olette mukana. Kiitän , mutten kumarra, vaan niiaan nätisti ja jään odottamaan lisää kommentteja teiltä, te ihanat miehet.Hyvä mimmi kun laitoit alulle tälläisen kekustelun.
Ja kerronpa nyt teille arvoisat naiset ja miehetkin aivan tosi tarinan.
Minä olin eläkeläisten kanssa retkellä,se oli sellainen päivän pituinen aamulla lähdettiin ja illalla aika myöhään tultiin takaisin.
Siellä oli tälläinen ruoka jono myös,en nyt muista mistä päin suomea tämä toinen porukka sitten oli,mutta menen nty siihen toisen porukan ruokajonossa olemiseen.
Siinä oli jo yksi vanhempi herras mies hakenut jo ruokansa,mutta kuinka ollakkaan hän oli unohtanut ottaa ruokailuvälineet,että hänellä oli vain veitsi,häntä kehoitettiin hakemaan myös haarukka,ja hän lähti hakemaan,mutta kunka ollakkaan siellä oli jonossa sellainen mummeli joka sanoi alappas papparainen mennä jonon hännille,johon pappa yritti sanoa että hän ottais vain haarukan,mutta eihän se tälle mummelille sopinut eikä antanut mennä ottamaan,tapauksen näki yksi tarjoilija sieltä ja tuli papalle avuksi että hän sai haarukan,nyt kysyn mitä mieltä tälläisestä sitten ollaan??? Tämä pappa sanoi että jos hän vielä lähtee tälläisille porukka matkoille hän ottaa omat eväätmukaan ja syö ne luonnonhelmassa,niin saavat nais immeiset rauhassa hänen puolestaan sammuttaa hirveää nälkäänsä. - fiinulin
Ruuneperi kirjoitti:
on parempi kirjoittaa täällä kuin ruveta riitelemään jukisilla paikoilla. Nainen sen voi ehkä tehdä muutta ei mies. Missä on mainitsemasi nimettömyys ja höyhenten pöyhistely?
Mainittu etuilu on naisten tapa, ei mikään poikkeusmenettely. Paljon me teille suomme mutta ei ihan kaikkea - ainakaan mukisematta.Ehkä se on naisille tosiaan helpompi riidellä julkisella paikalla kuin miehillä, kuvittelinkin tietenkin taas ainoastaan miten itse menettelisin.
Nimettömyydellä tarkoitin sitä ettet sinäkään oikeasti voi nimeltäsi olla Ruuneperi. Onko sinulla näin yleisesti rohkeutta ilmaista kasteessa saamasi oikea nimi, ei minulla ainakaan.
Etkö huomaa höyhenten pöyhistelyä? - Ruuneperi
fiinulin kirjoitti:
Ehkä se on naisille tosiaan helpompi riidellä julkisella paikalla kuin miehillä, kuvittelinkin tietenkin taas ainoastaan miten itse menettelisin.
Nimettömyydellä tarkoitin sitä ettet sinäkään oikeasti voi nimeltäsi olla Ruuneperi. Onko sinulla näin yleisesti rohkeutta ilmaista kasteessa saamasi oikea nimi, ei minulla ainakaan.
Etkö huomaa höyhenten pöyhistelyä?Oikean nimen paljastaminen lienee niin pelon kuin terveen järjenkin sanelema. Moninaisia kielteisiä, ja ainoastaan niitä, voisi seurata. Kunhan käytettäisiin edes omaa, samaa, nimimerkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574