Futuron webhotelli - HUIJAUSTA!

entinen asiakas

Pysykää poissa futuron webhotellista, jos ette halua menettää rahojanne! Asiakaspalvelu vastaa sähköposteihin niin kauan nopeasti, kunnes saa teidät asiakkaaksi.

Kun maksu oli maksettu niin virtuaalipalvelimen avauksessa meni toista kuukautta, tukipyyntöihin vastaus kestää 2 viikkoa tai aina ei ollenkaan tule vastausta monista viesteistä huolimatta. Täysin käyttökelvoton palvelu.

Valitettavasti itse huomasin arvostelut Puskaradiossa vasta palvelun tilauksen ja maksun jälkeen:

http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=129

Monet ovat todenneet "palvelun" täysin ala-arvoiseksi. Välttäkää Futuronia kuin ruttoa!

15

2419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin.....

      Liioitteletko, vai onko todella noin ?

      Itse olen ollut kyllä todella tyytyväinen, hinta on kohtuullinen ja palvelu pelaa kuten on sovittu. Tosin nyt ei ole kyllä minun tarvinnut sinnepäin viimeaikoina sähköpostia lähettää, mutta ei palvelussa ole ollut mitään vikaa, päinvastoin...

      • entinen asiakas

        Valitettavasti kaikki edellä kerrottu on täysin totta.


      • 16+7
        entinen asiakas kirjoitti:

        Valitettavasti kaikki edellä kerrottu on täysin totta.

        Menohan on ihan samanlaista kuin Puhtekilla. Nytkin tilapäistä "palvelukatkosta" on kestänyt jo yli viikon. Että sellaista menoa. Kunhan vain saisi viimeiset varmistukset otettua, lopettaisin oman asiakassuhteeni samantien.


    • dlfjgdas

      Aiheesta on keskusteltu vaikka kuinka.
      Ihme, että ihmiset eivät huomaa kun joka paikka on pullollaan kyseistä infoa.

      http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t464170

      puskaradio oli ennen futuronin palvelimella.
      Ihmeellisesti Futuronin kohdalta mielipiteistä katosi kaikki negatiivinen.
      Tämä on mielestäni kaikkein törkein temppu.
      Eli siellä on admin menny tietokantaan ja poistanu nuo. Siis kerrassaan käsittämätöntä!!!

      • :o)

        Minä olen ollut Futuronin käyttäjä yli neljä vuotta ja mitään isompaa ongelmaa ei ole koskaan ollut. Tukipyyntöjä en ole pahemmin joutunut tekemään. On toki totta, että neljä vuotta sitten asiakaspalvelu ehti vastata viesteihin nopeasti. Mutta niinhän se aina on, että kun asiakaskunta kasvaa niin asikaspalvelu pakostakin hieman hidastuu. :)


      • maunopenttinen
        :o) kirjoitti:

        Minä olen ollut Futuronin käyttäjä yli neljä vuotta ja mitään isompaa ongelmaa ei ole koskaan ollut. Tukipyyntöjä en ole pahemmin joutunut tekemään. On toki totta, että neljä vuotta sitten asiakaspalvelu ehti vastata viesteihin nopeasti. Mutta niinhän se aina on, että kun asiakaskunta kasvaa niin asikaspalvelu pakostakin hieman hidastuu. :)

        Näinhän se tuppaa tekemään, mutta ei se tarkoita, että se olisi hyväksyttävää.

        Sitten on vielä sekin, että Futuronin Petri joka on ainot työntekijä tässä yrityksessä tykkää surffailla täällä kehumassa omia palveluitansa. Vähän niinkuin sinä Petri nyt äsken teit!!!

        Miksi kukaan ei mene käymään Kouvolassa toimistolla kattoo sitä pallopäätä ja heittelee vähän..


      • Zeta8
        :o) kirjoitti:

        Minä olen ollut Futuronin käyttäjä yli neljä vuotta ja mitään isompaa ongelmaa ei ole koskaan ollut. Tukipyyntöjä en ole pahemmin joutunut tekemään. On toki totta, että neljä vuotta sitten asiakaspalvelu ehti vastata viesteihin nopeasti. Mutta niinhän se aina on, että kun asiakaskunta kasvaa niin asikaspalvelu pakostakin hieman hidastuu. :)

        Ei missään nimessä ikinä Futuronia!
        Olin käyttänyt sitä useammalle omalle asiakkaalleni ja nyt olen irtisanonut kaikki ne sopimukset ja vaihtanut palveluntarjoajaa. Irtisanomisessakin oli hirmu homma saada asiakaspalvelu vastaamaan minulle ja maksun palautuksessa piti uhkailla viranomaisille asian jättämistä ennen kuin mitään tapahtui.

        Suosittelen kyseistä firmaa muille yhtä paljon kuin suosittelisin pään työntämistä uuniin.


    • pellejoo2

      Menin Futuronista Serverimaailman.

      • seerrveri mailmaaa

        "Menin Futuronista Serverimaailman."
        Juu, onnea vaan, muista helistaab kovasti.


      • tai webholder
        seerrveri mailmaaa kirjoitti:

        "Menin Futuronista Serverimaailman."
        Juu, onnea vaan, muista helistaab kovasti.

        menkää noihin ne on luotettavia


      • ei näin ei ei
        tai webholder kirjoitti:

        menkää noihin ne on luotettavia

        Lopeta vvebhotelli.com :n ylläpitäjä oman palvelusi mainostus. Lähes jokaiseen threadiin sun pitää tuupata oma mielipiteesi. Kirjoitustyylistäsi paistaa läpi, että sama heppu siellä.

        En varoita enää.
        Seuraavaksi tilaan webhotellin ja lanaan sen pannun matalaksi.

        Kiitos!


      • tammi001
        ei näin ei ei kirjoitti:

        Lopeta vvebhotelli.com :n ylläpitäjä oman palvelusi mainostus. Lähes jokaiseen threadiin sun pitää tuupata oma mielipiteesi. Kirjoitustyylistäsi paistaa läpi, että sama heppu siellä.

        En varoita enää.
        Seuraavaksi tilaan webhotellin ja lanaan sen pannun matalaksi.

        Kiitos!

        Olin ollut asiakaaksi 3v,sen jälkeen sanottu irti.irtisanominen on vähän hakaluksia,ne vaati liika minusta ei pitäisi olla.Yksin juttu viellä minusta on täyssi huijaus on osoite.com .siellä mainos wenhotelli 1€/vuosi .ostan sen mutta se oli linux,en osa käyttä sitä,minä vaati muutta windows palvelu mutta ei onnistu.sitten en käyttä ollenkaan.vuoden päästä saan 170€ lasku.olin otte niille,ne sanovat että tarjous jälkeen hinta on sillä.minä joudun maksa 170€ lasku.muistakseni norma hinta on jotain 70-90€ on normaalihinta.toivottavasti ei kukaan käy sillä


      • jottrdds
        tammi001 kirjoitti:

        Olin ollut asiakaaksi 3v,sen jälkeen sanottu irti.irtisanominen on vähän hakaluksia,ne vaati liika minusta ei pitäisi olla.Yksin juttu viellä minusta on täyssi huijaus on osoite.com .siellä mainos wenhotelli 1€/vuosi .ostan sen mutta se oli linux,en osa käyttä sitä,minä vaati muutta windows palvelu mutta ei onnistu.sitten en käyttä ollenkaan.vuoden päästä saan 170€ lasku.olin otte niille,ne sanovat että tarjous jälkeen hinta on sillä.minä joudun maksa 170€ lasku.muistakseni norma hinta on jotain 70-90€ on normaalihinta.toivottavasti ei kukaan käy sillä

        Vois sitä kyllä vähän katsoa minkä vuoden keskusteluihin vastaa. Futuronia ei ole ollut enää aikoihin.


      • tuotanoinniin
        jottrdds kirjoitti:

        Vois sitä kyllä vähän katsoa minkä vuoden keskusteluihin vastaa. Futuronia ei ole ollut enää aikoihin.

        VÄÄRIN, nimittäin Futuron on nykyään nimellä Webhotelli (tosin siihen kuuluu kaikkea muutakin Futuronin lisäksi).

        Ei mitään vikaa mielestäni. Rackglobal sen sijaan on hanurista. Kiitos.


      • minnixxxx
        tuotanoinniin kirjoitti:

        VÄÄRIN, nimittäin Futuron on nykyään nimellä Webhotelli (tosin siihen kuuluu kaikkea muutakin Futuronin lisäksi).

        Ei mitään vikaa mielestäni. Rackglobal sen sijaan on hanurista. Kiitos.

        Rackglobal on aivan perseestä!!! Yhden miehen firma.. ei saa ketään koskaan kiinni, on laitettu postia kolmeen eri osoitteeseen, lähetetty tukipyyntöjä sivujen kautta, laitettu jopa tekstareita siihen tukinumeroon.. kerran sulkivat yhdistyksen sivumme kahdeksi päiväksi ja pommitettiin vaan viestejä, ja yhtäkkiä sivut lähti toimii, eikä edelleenkään ole tullut vastausta mihinkään postiin.. tästä on nyt tasan kuukausi..

        sitten minulla taas on kolme muuta yhdistystä ylläpidossa joilla on futuron nykyinen webhotellissa sivut, ja aina jos on ollut kysyttävää niin vastaus on tullut päivän sisällä. kerran olen jopa soittanut ja heti puhelimella sain asiakaspalvelusta kiinni. erinomaista palvelua ja sivut ovat aina toimineet.

        nyt onkin projektina että päästään tossa yhdessä yhdistyksessä eroon rackglobalista, ainut ongelma on se että miten ihmeessä saadaan siirtokoodit kun tyyppiin ei saa yhteyttä!!! :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe