Futuron webhotelli - HUIJAUSTA!

entinen asiakas

Pysykää poissa futuron webhotellista, jos ette halua menettää rahojanne! Asiakaspalvelu vastaa sähköposteihin niin kauan nopeasti, kunnes saa teidät asiakkaaksi.

Kun maksu oli maksettu niin virtuaalipalvelimen avauksessa meni toista kuukautta, tukipyyntöihin vastaus kestää 2 viikkoa tai aina ei ollenkaan tule vastausta monista viesteistä huolimatta. Täysin käyttökelvoton palvelu.

Valitettavasti itse huomasin arvostelut Puskaradiossa vasta palvelun tilauksen ja maksun jälkeen:

http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=129

Monet ovat todenneet "palvelun" täysin ala-arvoiseksi. Välttäkää Futuronia kuin ruttoa!

15

2545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin.....

      Liioitteletko, vai onko todella noin ?

      Itse olen ollut kyllä todella tyytyväinen, hinta on kohtuullinen ja palvelu pelaa kuten on sovittu. Tosin nyt ei ole kyllä minun tarvinnut sinnepäin viimeaikoina sähköpostia lähettää, mutta ei palvelussa ole ollut mitään vikaa, päinvastoin...

      • entinen asiakas

        Valitettavasti kaikki edellä kerrottu on täysin totta.


      • 16+7
        entinen asiakas kirjoitti:

        Valitettavasti kaikki edellä kerrottu on täysin totta.

        Menohan on ihan samanlaista kuin Puhtekilla. Nytkin tilapäistä "palvelukatkosta" on kestänyt jo yli viikon. Että sellaista menoa. Kunhan vain saisi viimeiset varmistukset otettua, lopettaisin oman asiakassuhteeni samantien.


    • dlfjgdas

      Aiheesta on keskusteltu vaikka kuinka.
      Ihme, että ihmiset eivät huomaa kun joka paikka on pullollaan kyseistä infoa.

      http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t464170

      puskaradio oli ennen futuronin palvelimella.
      Ihmeellisesti Futuronin kohdalta mielipiteistä katosi kaikki negatiivinen.
      Tämä on mielestäni kaikkein törkein temppu.
      Eli siellä on admin menny tietokantaan ja poistanu nuo. Siis kerrassaan käsittämätöntä!!!

      • :o)

        Minä olen ollut Futuronin käyttäjä yli neljä vuotta ja mitään isompaa ongelmaa ei ole koskaan ollut. Tukipyyntöjä en ole pahemmin joutunut tekemään. On toki totta, että neljä vuotta sitten asiakaspalvelu ehti vastata viesteihin nopeasti. Mutta niinhän se aina on, että kun asiakaskunta kasvaa niin asikaspalvelu pakostakin hieman hidastuu. :)


      • maunopenttinen
        :o) kirjoitti:

        Minä olen ollut Futuronin käyttäjä yli neljä vuotta ja mitään isompaa ongelmaa ei ole koskaan ollut. Tukipyyntöjä en ole pahemmin joutunut tekemään. On toki totta, että neljä vuotta sitten asiakaspalvelu ehti vastata viesteihin nopeasti. Mutta niinhän se aina on, että kun asiakaskunta kasvaa niin asikaspalvelu pakostakin hieman hidastuu. :)

        Näinhän se tuppaa tekemään, mutta ei se tarkoita, että se olisi hyväksyttävää.

        Sitten on vielä sekin, että Futuronin Petri joka on ainot työntekijä tässä yrityksessä tykkää surffailla täällä kehumassa omia palveluitansa. Vähän niinkuin sinä Petri nyt äsken teit!!!

        Miksi kukaan ei mene käymään Kouvolassa toimistolla kattoo sitä pallopäätä ja heittelee vähän..


      • Zeta8
        :o) kirjoitti:

        Minä olen ollut Futuronin käyttäjä yli neljä vuotta ja mitään isompaa ongelmaa ei ole koskaan ollut. Tukipyyntöjä en ole pahemmin joutunut tekemään. On toki totta, että neljä vuotta sitten asiakaspalvelu ehti vastata viesteihin nopeasti. Mutta niinhän se aina on, että kun asiakaskunta kasvaa niin asikaspalvelu pakostakin hieman hidastuu. :)

        Ei missään nimessä ikinä Futuronia!
        Olin käyttänyt sitä useammalle omalle asiakkaalleni ja nyt olen irtisanonut kaikki ne sopimukset ja vaihtanut palveluntarjoajaa. Irtisanomisessakin oli hirmu homma saada asiakaspalvelu vastaamaan minulle ja maksun palautuksessa piti uhkailla viranomaisille asian jättämistä ennen kuin mitään tapahtui.

        Suosittelen kyseistä firmaa muille yhtä paljon kuin suosittelisin pään työntämistä uuniin.


    • pellejoo2

      Menin Futuronista Serverimaailman.

      • seerrveri mailmaaa

        "Menin Futuronista Serverimaailman."
        Juu, onnea vaan, muista helistaab kovasti.


      • tai webholder
        seerrveri mailmaaa kirjoitti:

        "Menin Futuronista Serverimaailman."
        Juu, onnea vaan, muista helistaab kovasti.

        menkää noihin ne on luotettavia


      • ei näin ei ei
        tai webholder kirjoitti:

        menkää noihin ne on luotettavia

        Lopeta vvebhotelli.com :n ylläpitäjä oman palvelusi mainostus. Lähes jokaiseen threadiin sun pitää tuupata oma mielipiteesi. Kirjoitustyylistäsi paistaa läpi, että sama heppu siellä.

        En varoita enää.
        Seuraavaksi tilaan webhotellin ja lanaan sen pannun matalaksi.

        Kiitos!


      • tammi001
        ei näin ei ei kirjoitti:

        Lopeta vvebhotelli.com :n ylläpitäjä oman palvelusi mainostus. Lähes jokaiseen threadiin sun pitää tuupata oma mielipiteesi. Kirjoitustyylistäsi paistaa läpi, että sama heppu siellä.

        En varoita enää.
        Seuraavaksi tilaan webhotellin ja lanaan sen pannun matalaksi.

        Kiitos!

        Olin ollut asiakaaksi 3v,sen jälkeen sanottu irti.irtisanominen on vähän hakaluksia,ne vaati liika minusta ei pitäisi olla.Yksin juttu viellä minusta on täyssi huijaus on osoite.com .siellä mainos wenhotelli 1€/vuosi .ostan sen mutta se oli linux,en osa käyttä sitä,minä vaati muutta windows palvelu mutta ei onnistu.sitten en käyttä ollenkaan.vuoden päästä saan 170€ lasku.olin otte niille,ne sanovat että tarjous jälkeen hinta on sillä.minä joudun maksa 170€ lasku.muistakseni norma hinta on jotain 70-90€ on normaalihinta.toivottavasti ei kukaan käy sillä


      • jottrdds
        tammi001 kirjoitti:

        Olin ollut asiakaaksi 3v,sen jälkeen sanottu irti.irtisanominen on vähän hakaluksia,ne vaati liika minusta ei pitäisi olla.Yksin juttu viellä minusta on täyssi huijaus on osoite.com .siellä mainos wenhotelli 1€/vuosi .ostan sen mutta se oli linux,en osa käyttä sitä,minä vaati muutta windows palvelu mutta ei onnistu.sitten en käyttä ollenkaan.vuoden päästä saan 170€ lasku.olin otte niille,ne sanovat että tarjous jälkeen hinta on sillä.minä joudun maksa 170€ lasku.muistakseni norma hinta on jotain 70-90€ on normaalihinta.toivottavasti ei kukaan käy sillä

        Vois sitä kyllä vähän katsoa minkä vuoden keskusteluihin vastaa. Futuronia ei ole ollut enää aikoihin.


      • tuotanoinniin
        jottrdds kirjoitti:

        Vois sitä kyllä vähän katsoa minkä vuoden keskusteluihin vastaa. Futuronia ei ole ollut enää aikoihin.

        VÄÄRIN, nimittäin Futuron on nykyään nimellä Webhotelli (tosin siihen kuuluu kaikkea muutakin Futuronin lisäksi).

        Ei mitään vikaa mielestäni. Rackglobal sen sijaan on hanurista. Kiitos.


      • minnixxxx
        tuotanoinniin kirjoitti:

        VÄÄRIN, nimittäin Futuron on nykyään nimellä Webhotelli (tosin siihen kuuluu kaikkea muutakin Futuronin lisäksi).

        Ei mitään vikaa mielestäni. Rackglobal sen sijaan on hanurista. Kiitos.

        Rackglobal on aivan perseestä!!! Yhden miehen firma.. ei saa ketään koskaan kiinni, on laitettu postia kolmeen eri osoitteeseen, lähetetty tukipyyntöjä sivujen kautta, laitettu jopa tekstareita siihen tukinumeroon.. kerran sulkivat yhdistyksen sivumme kahdeksi päiväksi ja pommitettiin vaan viestejä, ja yhtäkkiä sivut lähti toimii, eikä edelleenkään ole tullut vastausta mihinkään postiin.. tästä on nyt tasan kuukausi..

        sitten minulla taas on kolme muuta yhdistystä ylläpidossa joilla on futuron nykyinen webhotellissa sivut, ja aina jos on ollut kysyttävää niin vastaus on tullut päivän sisällä. kerran olen jopa soittanut ja heti puhelimella sain asiakaspalvelusta kiinni. erinomaista palvelua ja sivut ovat aina toimineet.

        nyt onkin projektina että päästään tossa yhdessä yhdistyksessä eroon rackglobalista, ainut ongelma on se että miten ihmeessä saadaan siirtokoodit kun tyyppiin ei saa yhteyttä!!! :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Useita puukotettu Tampereella

      Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2374
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

      Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

      Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

      oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

      Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

      Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

      Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe