SupertekstiTV

digiajan vitsaukset

Missä viipyy digiajan alkuvaiheessa luvattu supertekstitv joka korvaa nykyisen tekstitv:n kokonaan tuoden laajempaa sisältöä ja kuvia supertekstitv:n kautta.

7

642

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SmithChart

Onhan siellä se jonkinlainen viritys, joka ei vaan useimmilla boxeilla näy. Joissakin boxeissa se kuitenkin on ja se näyttää graafiselta mm. erilaisia fontteja ja kuvia mukana, hieman kuin webbi, mutta erittäin jähmeästi se toimii. Ei sillä käytännössä mitään tee, vanha teksti-tv on paljon vikkelämpi.

• hajosi..

• SmithChart
        hajosi.. kirjoitti:

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?p=1032942#27

Ylen mhp-kone hajosi. nyt emme koskaan pääse maksamaan laskuja telkkarin kautta emmekä surffaamaan netissä :(

Kattos mokomaa. Digi-TV:n alkuaikoina sitä aina hehkutettiin että boxissa pitää ehdottomasti olla mhp-tuki (joka käytännössä tarkoitti jähmeän hitaasti joka tilanteessa toimivaa boxia). No, mieluummin nopeasti toimiva boxi kuin mhp. Onhan sitä nettikin keksitty...

• -rosvo..
        SmithChart kirjoitti:

Kattos mokomaa. Digi-TV:n alkuaikoina sitä aina hehkutettiin että boxissa pitää ehdottomasti olla mhp-tuki (joka käytännössä tarkoitti jähmeän hitaasti joka tilanteessa toimivaa boxia). No, mieluummin nopeasti toimiva boxi kuin mhp. Onhan sitä nettikin keksitty...

ja mhp oli vieläpä melkoinen kaistarosvo, kun sille annettiin 1,9mbit/s kaistaa. siis kaistaa palvelulle jota kukaan ei käytä.

muutaman kerran mhp:tä humaxin digifoxilla kokeilin ja kyllä se oli aika ankea palvelu. se yritti vaikuttaa webbisurffailulta, mutta oli hidas. sisältöäkään ei ollut läheskään yhtäpaljon kuin tavallisessa teksti-tv:ssä.

tämä "perinteinen" tekstitv taas on paljon nopeampi ja käytettävämpi. varsinkin dreamboxilla jonka saa cachettamaan koko tekstitv:n sisällön.

• toimi vaan ihan ok
        SmithChart kirjoitti:

se mun mielestä toimii vaikka siinä se MHP-tuki onkin.

• vikaa..
        toimi vaan ihan ok kirjoitti:

se mun mielestä toimii vaikka siinä se MHP-tuki onkin.

en tarkoittanutkaan että tossa digifoxissa mitään vikaa olisi, se toimii ihan moitteetta. toi mhp vaan oli mitä oli.

tuossa digifoxissa (ja tivuboxissa) on muuten yksi parhaista virittimistä. toimii todella heikollakin signaalilla.

• Annettiin hiipua pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      108
      4813
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      112
      2475
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2446
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2225
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      429
      2061
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      176
      1587
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      104
      1306
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      35
      1137
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      986
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      81
      910
    Aihe